kuunteletko jotain muuta kuin technoa

537 posts, 27 pages, 121,592 views

Miika

#421 • • Miika

Dzmal
Mut mä salaa oikeesti tykkään Dark Funeralin ekast levystä (mcd)

Se levy mis on My Dark Desires jne? Kovaa mättöä. Niistä pitäis tehä freeform-remiksejä joskus.
Verottaja

#423 • • Verottaja no-life / luuviulu

Dzmal, 15.5.2005 12:22:
*naps*

... Dark Funeral ja Cannibal Corpse

*naps*

Toimii *pahis*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Fyrisch

#424 • • Fyrisch

anis, 15.5.2005 12:59:
Kuuntelen sekä elektronista että akustista.

Hyvin sanottu *joo*

Punkkiin kyl ehkä eniten akustiselt osastolt!
Espinho

#425 • • Espinho :E
En kuuntele musiikkia *poks*! oon liian angsti sellaseen *nauru*

--
No time for the old in-out love,
I've just come to read the meter. *uros*
|,,|_d[òÓ]b_|,,/

Occu

#426 • • Occu

Niklas N., 14.9.2005 23:12:
sepi kumpulainen on tehny pari tiukkaa biisiä

m.a numminen kanssa vetää ihan jees biisejä toisinaan.

--
..::MOI::..

kAiStA

#427 • • kAiStA
Metalli uppoaa melkein kaikissa olomuodoissaan. Oikeastaan jokaisessa musiikkityylissä on omat helmensä. Listasoittotavaraan kyllästyy jo parin kuuntelukerran jälkeen.

--
Let the music be your only God..

kilobitti

#428 • • kilobitti 1-2-3 techno

Fyraett, 15.9.2005 00:06:

Onko punk (joka on yleensä sähköllä vahvistettua) akustista?

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

soulsaw

#429 • • Edited soulsaw 1.0
Minulla menee ainakin: trip-hop, etninen, klassinen, dub, ambient(myös dark), jazz(acid), Massive Attack ja Radiohead yms.

Enimmäkseni kuuntelen kuitenkin elektronista musiikkia.

--
_____

Pauha

#430 • • Pauha
Rokkia tulee kuunneltua jotain 30%, loput on erinäköistä konemusiikkia. Bändejä mitä tulee kuunneltua: System Of A Down, Powerman 5000, Nickleback, Foo Fighters ja sitte jotain kevyempää... Radiota en oo kuunellu 3 vuotee, jos nettiradioita ei lasketa. Eipä toi listakama oikee innosta.

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.

Android

#431 • • Edited Android

Individual, 14.9.2005 23:54:
---
Miika, 14.9.2005 23:26:
---
Dzmal
Mut mä salaa oikeesti tykkään Dark Funeralin ekast levystä (mcd)

---

Se levy mis on My Dark Desires jne? Kovaa mättöä. Niistä pitäis tehä freeform-remiksejä joskus.

---

Älä edes suunnittele. *eiei*

Tähän pitää kyllä yhtyä! Jättäkää ne Dark Funeralin biisit rauhaan! Ko. yhtyeeltä muuten tulossa uus levy lokakuussa. Sampleja voi käydä kuuntelemassa niiden kotisivuilla; http://www.darkfuneral.se
Fyrisch

#432 • • Fyrisch

kilobitti, 15.9.2005 08:58:
---
Fyraett, 15.9.2005 00:06:
---

Onko punk (joka on yleensä sähköllä vahvistettua) akustista?

haha, ei oo. Mitä nyt yksittäisiä biisei jengilt löytyy!

Lähinnä vedin akustiseen kaikki _ei_ konemusat ilman mitää pitkää kateagorisoimist.
#433 • • tanja Guest
Mä kuuntelen vaikka mitä!!! Mun levyhyllystä löytyy melkein kaikkea, paitsi metallia. Se ei iha auennut mulle.
Aisti

#434 • • Aisti Turtiloparabellum
Umm, kaikki koneellinen, new age sekä pelimusiikki. >:) The Curen levyn ostin hiljan, onko se nyt britpoppia vai mitä lieneekään, Lullaby vaan on niin yliveto.
tintsu

#435 • • tintsu pikkuriiviö. ^_^
rokrokrokrok. *sydän*

--
a Devil without the horns.

CM

#436 • • Edited CM

Soulsaw, 15.9.2005 09:31:
Minulla menee ainakin: trip-hop, etninen, klassinen, ambient(myös dark)

Mulla noi myös kuuntelussa. Noiden lisäks myös Depeche Mode/industrial, joitakin todella harvoja poppibiisejä myös pystyy kuuntelee, jotain psykedeelistä progerokkia myös, kaikkea enemmän ja vähemmän outoa matskuu. Riippuu mielentilasta mitä jaksaa kuunnella vai kuunteleeko yhtään mitään. Luonto on parasta ambientia.

Ainiin funk on hyvää kaljankiskontamusaa, samoin jotkut jazzin tyylit, ja reggae :)
toma

#437 • • toma Tototoototo
Massive Attackin laskisin kyllä elektroniseen musiikkiin; tokkopa siinä on laulun lisäksi juuri mitään, mikä ei olisi koneella tehtyä.

Viime aikoina on alkanut myös akustisempi progerokki maistua, erityisesti Magyar Posse ja Circle. Lisäksi olen täysin pärähtänyt tyttöelektropoppiin à la Bertine Zetlitz. *^_^* (tosin senkin voisi laskea ehkä elektroniseksi :)

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

SyndroDome

#438 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Kyllä mulla ainakin rajottuu toi musiikki maku aikalailla tohon elektroniseen tanssimusiikkiin.. Mutta siinä oonkin sitten aika kaikki ruokainen :)*tanssittel*

Tosin duunissa tulee kyllä yleensä radiota kuunneltua ja sieltä ei pahemmin tota kone beattiä tule, mutta eipä se mua haittaa. On se kuitenkin ihan kiva kuunnella välillä muutakin kuin konemusaa, vaikka siitä niin pidänkin *sydän*

Loppujen lopuks kaikki musa, mistä jengi saa hyvät kiksit on hyvää. Mulla se "kiksejen aiheuttaja" nyt vaan sattuu olemaan toi monemusa *joo*

--
Life is full of choises.

remotion

#439 • • remotion nostatus guru

ezzy, 14.9.2005 22:58:
---
Individual, 21.5.2005 04:33:
Jos tuolla "technolla" tarkoitettiin yleisesti konemusiikkia, niin tässä soimaan enemmän ja vähemmän viimeisten vuosien aikana eksyneitä artisteja yms.

Sielun Veljet
Ismo Alanko Säätiö+ muut Alangon soolot
Hassisen kone
Kauko Röyhkä
Kumikameli
CMX
YUP
Mana Mana
Neljä Ruusua
Eläkeläiset
Dead Kennedys
Rammstein
Slayer
R.E.M
Pink Floyd
"Norjahevi" ( Emperor, Burzum, Satyricon, Dark Throne jne. )
Suomipunk ( Pelle Miljoona, Ratsia ja Sensuuri-osasto, 80-luvun hooceet )
Iskelmä yms. ( Baddingia ja Junnu Vainiota enimmäkseen, laulelmamusiikkia, työväenlauluja, MA Nummistakin hieman )
Suomalainen jazz, kansanmusiikki, etno ( Värttinä, Otna Eahket, Piirpauke... )
60-luvun rokki
jne...jne.

---

hassua, oot listannut kaikki mitä en ikinä kuuntelisi *nauru*

ja asiaan...Itsellä ollut soitannassa lähiaikana Santanaa, Metallicaa ja Dire Straitsia.

kaikki tällä listalla aiheuttaa inhoreaktioita. PAITSI Rammstein, en kyllä ikinä niidenkään levyyn menis tuhlaa..