Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,177,722 views

Avatar
#1641 • • Muussika Guest
Mun piti jo mennä nukkumaan, mutta äiti soitti.

Äiti jotenkin aina vaistoaa, kun mä tarvitsen tukea, ja soittaa juuri silloin. Se sanoi niin kauniisti, että mä itken vieläkin. Se on ihminen, jota kohtaan olen tuntenut suurimpia tunteita laidasta laitaan, vihasta rakkauteen. Se on ihminen, joka on satuttanut mua enemmän kuin kukaan, mutta myös rakastanut enemmän kuin kukaan ikinä.

Mun rakas äiti. Miten mä joku päivä pystyn elämään ilman mun äitiä? En varmasti pystykään, äiti pysyy mun elämässä loppuun saakka, tavalla tai toisella. *sydän*

(Isäni on mulle myös yhtä rakas <3)
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1642 • • Aurinkoneiti
Taitaa jäädä hilluminen tältä viikonlopulta.
plink

Posts: 1,405

#1643 • • plink team paska
vittuun kaikki tietotekniikka saatana!

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

juhokas

Posts: 45

#1644 • • juhokas
olisinpa jo humalassa...
embie

Posts: 531

#1645 • • embie Shwoopsie poo
Kyllä huomaa, että on perjantai ja kevät kun "uudet" -boksissa ei näy ollenkaan "päivän :(" threadia 50 sisään :)
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1646 • • Aurinkoneiti
Tänään ois mielenosoitus Senaatintorilla...
crissy

Posts: 1,958

#1647 • • crissy
meinaakohan se yks muuttaa asumaan sinne duuniinsa....
Freja

Posts: 8,774

#1648 • • Freja Sihteeri
Mä olin tasan vuosi sit hemmetinmoises kännis/krapulas ja tärisin sängys. Ja mun ja systerin ja sen duunikaverin paidoilla oli Bailey's-tahroja. Lol. Voi muistoja :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#1649 • • Muussika Guest
*pahis* *pepsodent*

Saas nähä miten suhtautuvat.
JaUHomAto

Posts: 395

#1650 • • JaUHomAto väärä nimi
leave me alone
Avatar
#1651 • • Muussika Guest
Mietin just, että minkähän siemenen jättäsin kohta entiselle duunipaikalle itämään, ja miten sen tekisin. Aattelin, että annan ainaski jonkun kortin, jossa lukee jokin osuva ja ajatuksia herättävä runo. En vaan oikeen keksinyt, että mikä se runo voisi olla.

Äsken kuitenkin lueskelin parin vuoden takaista ystäväni ja Suomen Mielenterveysseuran kokoamaa Onni-kirjaa (OSTAKAA OSTAKAA, RAHAT MÄNNÖÖ HYVÄÄN TARKOITUKSEEN! :D), ja luin sinne kirjoittamiani ajatuksia (kirja siis sisältää erilaisten ja -ikäisten ihmisten kuvia ja heidän omia ajatuksiaan onnesta).

Olen kirjoittanut sinne näin:

Kyky rakastaa, itseään ja muita. Rohkeus pelätä, luopua suojamuureistaan, olla keskeneräinen. Kyky uusiutua, kulkea nenä menosuuntaan päin.

Välillä onni on yksinkertaisesti päätös haluta olla onnellinen. Joskus se yllättää, ottaa kädestä ja vie mukanaan. Toisinaan onni tuntuu hylkäävän, mutta johdatteleekin vain kasvamaan.

Onni on uskallusta elää joka solullaan, tässä ja nyt.
Zapa

Posts: 1,393

#1652 • • Zapa Mr Wrangler
Kiinnostaa kynpillä mennä huomenna töihin.
Freja

Posts: 8,774

#1653 • • Freja Sihteeri
Puuh. Sitä tuntee treenanneensa eilen pitkästä aikaa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Mellu-

Posts: 4,006

#1654 • • Mellu-
huomas taas eilen miten meijä iskä osaa sanoo just oikeet jutut... huoh. Tekee mieli lukea.. pitäs menn' kauppan ja ajoissa nukkumaan..

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Freja

Posts: 8,774

#1655 • • Freja Sihteeri
Mun mielestä sanasta "sopukka" tulee aina mieleen vain ja ainoastaan eroottiset novellit.

:D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Peppi

Posts: 397

#1656 • • Peppi Pepe The Journalist
Muuttaako ulkomaille vaiko eikö muuttaa...? Dilemmien dilemma.

--
Happiness is when what you think, what you say, and what you do are in harmony. - Mahatma Gandhi

Slind

Posts: 116

#1657 • • Slind Lake Doom beachboy
Piti paistaa patonkia aamupalaksi mutta taidan paistaa aamulla ja syödä sen töissä.

--
If it is too hard, you are too old

Freja

Posts: 8,774

#1658 • • Freja Sihteeri
"Mä muistan sen kirkkaan päivän, sen kesän ja sen valonhäivän, MISSÄ SE KESÄ NYT ON?"

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,774

#1659 • • Freja Sihteeri
Hm.

ostaako nyt 40D (matkarahoja käyttäen) ja kuvata sillä reissussa, VAI jättää 40Dn osto toiseen kertaan, käyttää ne 800e siel reissus "johonkin kivaan" ja kuvata si filmijärkkäril ja digipokkaril maailman mantuja?

kas siinä mulla pulma. Molemmista löytyy hyviä ja huonoja puolia. En tiiä :(

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#1660 • • sapeli jokukukamikä?

Freja, 1.4.2008 14:01:
ostaako nyt 40D (matkarahoja käyttäen) ja kuvata sillä reissussa, VAI jättää 40Dn osto toiseen kertaan, käyttää ne 800e siel reissus "johonkin kivaan" ja kuvata si filmijärkkäril ja digipokkaril maailman mantuja?



Mä sanoisin et käytä ne reissussa. Onhan ne kuvat kivoja, mutta mun nähdäkseni matkustellessa yleensä se matkustelu on se pääasia, kuvien kautta sitä sitten muistellaan - eikä kuvat koskaan kuitenkaan sitä itse fiilistä ja kokemusta korvaa.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.