Jone, 5.3.2008 12:05:
"Voi Jeesuksen perse että web 2.0-trendidesign on läppä. Kolmen homogenisen 'me ollaan niin 2008'-mäkkidesignsaitin jälkeen alkaa vatsa heittämään volttia."
"En olekaan ainut, joka käyttää sanontaa "Voi Jeesuksen perse". Jännittävää."
Kävelin tänään meren rannalla, istahdin penkille kevätauringon paisteeseen. Normaalisti olisin huokunut onnea ja tyytyväisyyttä elämääni ja olooni, rakastan aurinkoa ja merta. Sen sijaan kuitenkin tuijotin laineita vakavana ja kuvittelin olevani näkymätön. Vain sivustaseuraaja. En osallinen tässä maailmassa.
Todella pelottavaa. Mä oisin niin loman tarpeessa. En yhden viikon mittaisen, vaan vähintään kuukauden. Ehkä pidemmänkin. Mutta ei ole varaa sellaiseen. Pikku juttujahan nää on kun suhteuttaa oikeisiin mittakaavoihin, mutta kuitenkin näköjään sen verran suuria, että mun koko olemus ja hyvinvointi kärsii.
Vampyrella, 11.3.2008 21:26:
Todella pelottavaa. Mä oisin niin loman tarpeessa. En yhden viikon mittaisen, vaan vähintään kuukauden. Ehkä pidemmänkin. Mutta ei ole varaa sellaiseen. Pikku juttujahan nää on kun suhteuttaa oikeisiin mittakaavoihin, mutta kuitenkin näköjään sen verran suuria, että mun koko olemus ja hyvinvointi kärsii.
Voin niin kompata tätä kappaletta. Loma tekisi hyvää, lomapäiviä ois, mut ei vaan pysty. Ei vaan pysty. Ainoo mitä voi odottaa ois se, että tulisi uusi työpaikka, voisi lähteä tästä, ja taas kyetä edes hiukan parempaan elämään. Eikä siinä et itse kärsii, mut muut kärsii tästä myös.