Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,178,466 views

RainChild

Posts: 909

#781 • • RainChild
Tää Maraboun uus Daim-suklaa on ihan mielettömän hyvää *kuolaa*
Niin ja vois ruveta lukee tentteihin *hmph*

--
Rainchild is back home

asdf

Posts: 3,155

#782 • • asdf
Tekis mieli nukkuu iiihan vähäsen mut en jaksa räveltää piilareita pois silmistä eikä "päikkärit" tähän aikaan oo vissiinkään kovin hyvä idea *ding*
larzizi

Posts: 1,661

#783 • • larzizi
Tuntuu, että ehkä tää elämä alkaa sittenkin taas rullaamaan. Olen saanut pienen otteen jo ja olen saanut järjesteltyä asiat päässäni uudelleen niin kuin niiden kuuluisi olla. Kun vaan saisin vielä pidettyä tämän otteen ja vähän ehkä parannettuakin sitä. Epäilen kyllä vahvasti, että synkkä ja tylsä syksy vie mut taas mukanaan *uuh*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Sssan*

Posts: 651

#784 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Just äsken päätin että tänään et en lähde Kouluun..Vähän huono omatunto kyl mutta mä lupaan itselleni et Tää on vika päivä kun lintsailen!Oikeesti...
pihalla tuulee ja sataa ihan hillittömänä *sars* ja ne lupas telkussa että tänne tulee joku kauhee Myrskykin...
Oma pikku Wilma-koirunikin on päässy mun kanssa viettämään viikonloppua joten ajattelin antaa aikaani ja seuraani sillekin kun täälä pitkästä aikaa on *joo* *sydän*
Väsyttää viel niin...kello on vähän vasta,vois muutaman tunnin vaikka nukkuakin vielä*haukottel*
Saas nähdä millanen perjantai tästä kehkeytyy*hymy*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

mariq

Posts: 2,154

#785 • • mariq
20050209.gif

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Unik

Posts: 4,117

#786 • • Unik
"Kun kaikki muu elämässä viedään, tietämättömyys huomisesta on aina tallella."
Tarsu

Posts: 2,449

#787 • • Tarsu
:D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

lunake

Posts: 800

#788 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
ADHD- lapsi oli tänään viihteellä. Nihkeestä alusta huolimatta illasta kehkeytyi yksi taas "ikimuistoisista" illoista. *tirsk* Harvinaista kyllä, normi "duunivaatteissa" ja meikeissä vientiä riitti jopa liikaakin. *whaat* Mutta, tavalliseen nihkeeseen tapaani, tulin onnellisena yksin kotio. *nauru*

--
Hedelmällisyys on påp!

Fyrisch

Posts: 4,525

#789 • • Fyrisch

lunake, 4.11.2006 04:24:
Harvinaista kyllä, normi "duunivaatteissa" ja meikeissä vientiä riitti jopa liikaakin. *whaat*



hot tip:
Se on vaa paljon helpompi lähestyy naista joka ei oo laittautunu viimesen päälle .)
lunake

Posts: 800

#790 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä

Fyraett, 4.11.2006 09:56:
---
lunake, 4.11.2006 04:24:
Harvinaista kyllä, normi "duunivaatteissa" ja meikeissä vientiä riitti jopa liikaakin. *whaat*

---


hot tip:
Se on vaa paljon helpompi lähestyy naista joka ei oo laittautunu viimesen päälle .)



Täytyypä muistaa tämä hottis neuvo.. *joo*
Mutta, tänään kyllä pitää laittaa "ykköset" päälle ja sotamaalaus! *tirsk*

--
Hedelmällisyys on påp!

Freja

Posts: 8,774

#791 • • Freja Sihteeri
Outo olo. Tänään oli visiitti Hämeenlinnaan vanhempien uutta kämppää kattomaan. Sain sinne avaimen sen tyhjän renkaan tilalle, mistä viikon alussa poistin lapsuudenkotini avaimet.
Oli kiva, kun äippä oli tehnyt ruokaa, ja juotiin punkkua. Otin ensituntumaa uuteen "kotiin", ja Hämeenlinnaan. Koko paikasta jäi tosi hyvä olo. Asunto oli hyvä, kiva, mukava, toimiva, hyvällä paikalla, vaikka mitä. Ja mikä parasta, vain alle tunnin junamatkan päässä Helsingistä. Pääsen useemmin käymään siis vanhempieni luona :)
Ainoo, mikä otti sydämestä, oli iskän saama puhelu. Eräs perhe teki tarjouksen, johon äippä totesi että "anna mennä vaan." Ja niin mun lapsuudenkoti meni, lopullisesti. Jotenkin oli miettinyt, ja salaa toivonut, ettei se menisi kaupaksi, ja itse voisin sen ehkä sitten lopulta ostaa, tai JOTAIN.. Mutta sinne meni. Hyvin tyhjentävä siis oli tämä Hämeenlinnan reissu.
Aika haikee olo.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Anselmi

Posts: 2,578

#792 • • Anselmi And sell me
Se mitä olemme vs. millaisia olemme. Se status ihmisten silmissä vs. se mitä aidoimmillaan on itseä ja muita kohtaan. Suurimman osan matkaa nuo varmasti menevät käsi kädessä, mutta entäs jos luopuu enemmän tai vähemmän toisesta toisen hyväksi? Ja mitä sillä voi saavuttaa vai voiko mitään?
Vai voiko sillä menettää jotain ja jos voi niin mitä?

--
sen pituinen se

Freja

Posts: 8,774

#793 • • Freja Sihteeri
52. Viisikymmentäkaksi. 5.2 viides helmikuuta. En kestä. Olin ihan tyhmä *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

night.

Posts: 21

#794 • • night.
mietiskelen jos niin voi sanoa.. että minne motivaationi on piiloutunut, kun sitä ei tunnu löytyvän mistään
asdf

Posts: 3,155

#796 • • asdf
Haluun karkkia >:(
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#797 • • Aurinkoneiti
Miten olisi helpompi elää tässä maailmassa? Mikä on olemassaoloni tarkoitus? Olen kai liian herkkä.
Avatar
#798 • • cjet Guest
*lmao* Parhaiten naurattava aamu ikinä, pois lukien tietty ett Mehu on kuollut. *nyyh*
Klubitus on kyl jokaisen krapula-aamun pelastaja. Vähäx oon koukus. *tirsk*
pirpeli

Posts: 5,533

#799 • • pirpeli
Voi kun ei tarvis mennä töihin....

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Occu

Posts: 2,528

#800 • • Occu
avatakko bisse vaiko käydä eka spaddulla ja avata sitten

--
..::MOI::..