Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,175,808 views

Freja

Posts: 8,774

#741 • • Freja Sihteeri
Pitäs vielä pakata loppuun. Nukkumaankin mennä, muttei raaskis. Mitä jos mä unohdan jotain? *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

asdf

Posts: 3,155

#742 • • asdf
Mun kaukosäädin on hävinny, mut nyt on vähän sellanen olo etten mielellään nousis sängyltä ettimään sitä.
m1kk3

Posts: 5,560

#743 • • m1kk3 no-life
[13:03] <mikke> onks tää amiskarvanoppacorollatrancen tyyssija
[13:03] <kiksu> ei
[13:03] <mikke> aijaa
[13:03] <kiksu> eihän amikset trancee autoissaan soita.. vaan jotain teknoo ja muuta paskaa
[13:03] <mikke> :D
[13:04] <mikke> no siis technoa tuskin soittavat
[13:04] <mikke> teknohan on ihan oma alalajinsa ja luulenpa että sen päälle ymmärtää vaan vanhat rumat äijät :P
[13:04] <mikke> dancea kylläkin soittavat varmaan :)
[13:08] <minomus> no siis soittaahan ne teknoo
[13:08] <minomus> niinku esim. e-rotic

*sydän* #trance.fi *sydän*

*lmao*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#744 • • WiljamiDzay Nyypiö

mikke, 23.9.2006 13:15:
[13:03] <mikke> onks tää amiskarvanoppacorollatrancen tyyssija
[13:03] <kiksu> ei
[13:03] <mikke> aijaa
[13:03] <kiksu> eihän amikset trancee autoissaan soita.. vaan jotain teknoo ja muuta paskaa
[13:03] <mikke> :D
[13:04] <mikke> no siis technoa tuskin soittavat
[13:04] <mikke> teknohan on ihan oma alalajinsa ja luulenpa että sen päälle ymmärtää vaan vanhat rumat äijät :P
[13:04] <mikke> dancea kylläkin soittavat varmaan :)
[13:08] <minomus> no siis soittaahan ne teknoo
[13:08] <minomus> niinku esim. e-rotic

*sydän* #trance.fi *sydän*

*lmao*



*lmao* mun pitää lähtee tonne opiskelemaan genrejä... *nauru*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

m1kk3

Posts: 5,560

#745 • • m1kk3 no-life

WiljamiDzay, 23.9.2006 13:20:
*lmao* mun pitää lähtee tonne opiskelemaan genrejä... *nauru*


joo tuolt on hyvä alottaa genretietämyksen haku *lmao*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

mastream

Posts: 549

#746 • • mastream

mikke, 23.9.2006 13:15:
[13:03] <mikke> onks tää amiskarvanoppacorollatrancen tyyssija
[13:03] <kiksu> ei
[13:03] <mikke> aijaa
[13:03] <kiksu> eihän amikset trancee autoissaan soita.. vaan jotain teknoo ja muuta paskaa
[13:03] <mikke> :D
[13:04] <mikke> no siis technoa tuskin soittavat
[13:04] <mikke> teknohan on ihan oma alalajinsa ja luulenpa että sen päälle ymmärtää vaan vanhat rumat äijät :P
[13:04] <mikke> dancea kylläkin soittavat varmaan :)
[13:08] <minomus> no siis soittaahan ne teknoo
[13:08] <minomus> niinku esim. e-rotic

*sydän* #trance.fi *sydän*

*lmao*



Olenkin jo miettinyt, että pitäisiköhän tuolla ruveta juttelemaan. Vaikuttaa mahtavalta kanavalta. *pepsodent*
m1kk3

Posts: 5,560

#747 • • m1kk3 no-life

Jiimo, 23.9.2006 13:27:
Olenkin jo miettinyt, että pitäisiköhän tuolla ruveta juttelemaan. Vaikuttaa mahtavalta kanavalta. *pepsodent*


ohan tuol ihan ässäjuttuu kyl :) enkä oo vielä ees lentäny pihalle *tanssittel*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

sapeli

Posts: 11,768

#748 • • Edited sapeli jokukukamikä?
Tilanne alkaa avautumaan. Resurssit on olleet vähissä jo jonkin aikaa ja sanoinkin siitä jo aiemmin, mutta unohdin sen itse. Kun resurssit on vähissä, sulkeutuu näköjään automaattisesti joitakin prosesseja, ja siitä seuraa se että käsiteltävien asioiden jono kasvaa. Asioille pitää antaa tilaa, aikaa.

Huomasin myös eräitä mielenkiintoisia yhtäläisyyksiä parissa suuressa elämääni koskettavassa asiassa - kumpikaan ei sinänsä ole ongelma, mutta molemmilla on voimakas gnost elämäni muuttamiseen. Tämä oli odottamatonta, ja asettaa minut epätasapainoon. Siispä oma gnostini on asetettava uudelleen, riippuen siitä mitä elämältä haluan.

Nyt on hyvä pysähtyä hetkeksi ja miettiä mihin suuntaan seuraavaksi. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#749 • • WiljamiDzay Nyypiö

mikke, 23.9.2006 13:29:
---
Jiimo, 23.9.2006 13:27:
Olenkin jo miettinyt, että pitäisiköhän tuolla ruveta juttelemaan. Vaikuttaa mahtavalta kanavalta. *pepsodent*

---

ohan tuol ihan ässäjuttuu kyl :) enkä oo vielä ees lentäny pihalle *tanssittel*



Fak... oon ollu väärällä servulla ilmeisesti, kun ainakaan kaakkinetin trance.fi:ssä ei oo mitn eloa... *nauru* (moon ihan pro-irssaaja)

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

m1kk3

Posts: 5,560

#750 • • m1kk3 no-life

WiljamiDzay, 23.9.2006 13:54:
Fak... oon ollu väärällä servulla ilmeisesti, kun ainakaan kaakkinetin trance.fi:ssä ei oo mitn ela... *nauru* (moon ihan pro-irssaaja)


et oo sit vissiin ollu ircnetissä :) siel on parhaat meisingit *pepsodent* :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

John

Posts: 1,384

#751 • • John Lauma
Koska opin, koska? Älä nuku päikkäreitä jos seuraavana aamuna on herätys kello neljä!*grr*

--
Fancy some cheese, Gromit?

Freja

Posts: 8,774

#752 • • Freja Sihteeri
*blush*

*plur*

*tirsk*

*blush*

*sydän*

*blush*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Danskuh

Posts: 675

#753 • • Danskuh pikku-Dee
mua jännittää..meen huomen taas uuteen keittiöön töihi ja maanantain alkaa oikein kunnol duunit..ja se et illut on viikoloppun..kiva maanantai tulee olee..sit mua jännittää jo nyt lauantai..maaailman eniten*hihu*kiva tunne..
martina

Posts: 1,875

#755 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
saispa tän äänitettyä tai paperille et pääsis myöhemmin työstää.
Zandy

Posts: 273

#756 • • Zandy
Miksi mä teen saman virheen uudelleen ja uudelleen ja uudelleen? Ja miksi silti aina uskottelen itselleni joka kerta, että nyt tilanne olisi jotenkin parempi ja erilainen?
Freja

Posts: 8,774

#757 • • Freja Sihteeri

Zandy, 28.9.2006 20:02:
Miksi mä teen saman virheen uudelleen ja uudelleen ja uudelleen? Ja miksi silti aina uskottelen itselleni joka kerta, että nyt tilanne olisi jotenkin parempi ja erilainen?



Koska sä oot hyväuskonen ja tyhmä. Ja kyllä, mul on ihan sama tilanne, ja se on harvinaisen vittumaista joka kerta huomata et ei se tilanne ollutkaan muuttunut mihkään, ellei pahempaan. Koska lie opimme :(

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

martina

Posts: 1,875

#758 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
mä oon niin kyllästynyt. täällä ollessani ei oo oikeastaan ollut mitään muuta kuin pelkkiä konflikteja. jos uskon muita, saan tietyn henkilön vihat niskaani. jos uskon tiettyä henkilöä, saan muitten vihat niskaani.
ja nyt saan sitten vielä tietää, että ne kaikki hyvät hetketkin on ollut ihan valetta. eli ihan turhaa koko vuoden konfliktit ja tasapainottelut eri totuuksien välillä.
this is sick. 8kk viel...
Freja

Posts: 8,774

#759 • • Freja Sihteeri
Menit sitte kertomaan. Se kyl selitti monta asiaa, miks mulle on moikattu oudosti, tai ei oo kutsuttu paikkoihin, missä yleensä ollaan oltu. Ei enää kerrottu asioita. Mä tavallaan tiesin, et sä kertoisit sen ennemmin tai myöhemmin, mut jotenki on vaan outoa kun se sitten kävi ilmi. Ja ei, mä en oo kertonut, enkä kerro.
En oo uhka, ehkä se joskus ymmärtää.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

mariq

Posts: 2,154

#760 • • mariq
Mutku.. Sitku..
Vähintään jotain on oltava aina ainakin ihan vaan pikkusen pielessä.
Oon onnellinen. Ihan oikeasti todella onnellinen. Mutku. Se ja se asia pitäis viel saada korjaantumaan. Sitku. Se ja se asia on kunnossa, ni Sittei oo enää mitään hätää. Ei siis mitään. Sitku.

Muutama vuosi sitten kuvittelin, millasta haluisin mun elämän olevan. Ja nyt tuossa viime viikolla huomasin, että nyt monet asiat on niinku sillon kuvittelin.. Ja jotkut muut on vielä paremmin. Mutku.

Tää on niin pöhköä, ettei se jaksa edes harmittaa. Onneks kuitenkii osaan nauttia niistä hetkistä, kun ne Mutkut ja Sitkut unohtuu.

*sydän*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.