Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,179,885 views

Rubicon

Posts: 550

#701 • • Rubicon

tobo, 12.8.2006 18:43:
juodakko vai eikö juoda?



Sut tuntien toi ei oo ollut ku vaan ihan muodon vuoksi esitetty pohdinta*nauru*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

martina

Posts: 1,875

#702 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
meidän luokan uus likka vaikuttaa ihan järkevältä.
irina tulee laulamaan jokavuotiseen koulun ilmaiskonserttiin. jee! :)
pettynyt olo taas kerran frendiin, joka ei ilmeisesti ikinä opi olemaan rehellinen.
Wanna B

Posts: 259

#703 • • Wanna B Rattopoika
Onneks o darra ohi. Duunis o hienoo, ei täällä oo ..ttu ketää, tylsää, mitähä sitä illalla duunais....

--
Kukkuu, mitä apinalauma?!

luode

Posts: 287

#704 • • luode
miksei täällä ole tilattua kopiokoneeseen mustaa väriä? se kun on nyt loppu ja sitä aina eniten menee. kumma juttu.
pirpeli

Posts: 5,533

#705 • • pirpeli
jännittää.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

luode

Posts: 287

#706 • • luode
niin ja, että kuinkahan kauan noi yhdet pitää miittinkiä tuolla taukohuoneessa. miun eväät kun on siellä ja on aika nälkä jo.
rose

Posts: 1,047

#707 • • rose vakaasti epävakainen
Fatzerin marjasuklaa on ihan liian hyvää *slurps* Kohta puol levyy menny viidessä minuutissa.

Kivaa kun oon koulussa *hihu*

Voisin alkaa erakoksi *igor* Ei pää riitä ihmissuhteisiin *uuh*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Sssan*

Posts: 651

#708 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Koulu on taas alkanut ja arkinen aherrus edessä...mutta tää tuntuu jotenkin hauskemmalta kun koko Kesä töitä puskien!Jännittää nyt kun viikonloppu tulee *tirsk* silloin saa olla ihan vapaa (ainakin melkein *sydän*) Hieno syksy toivottavasti edessä.

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Danskuh

Posts: 675

#709 • • Danskuh pikku-Dee
mitä pistän päälle huomen..*igor*
Unik

Posts: 4,117

#710 • • Unik
"I`m Rick James bitch!"
Verano

Posts: 4,649

#711 • • Edited Verano Merituuli
Voisi palata vuoteen -97. Tai edes vähän sen jälkeen. En kuulu siihen joukkoon, joka ei tekisi mitään toisin. Tänään tuli mieleen yksi tietty epätoivon päivä. Jos olisin jatkanutkin silloisella tiellä, saattaisin jo olla jossain perillä.

Sitä ehkäpä kaikkein isointa asiaa en välttämättä voisi estää muotoutumasta, mutta josko hiukan liennyttää, sekin jo auttaisi.

Jossei muuta voisi muuttaa niin ainakin jättäisin muutaman haaveen haaveilematta. Eivätpähän kummittelisi enää.
lunake

Posts: 800

#712 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
*brb*

--
Hedelmällisyys on påp!

coolcat82

Posts: 771

#713 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Kelailen tässä edelleenkin toissapäivästä vaatehuoneen inventaarioo... Laskeskelin huvikseen et paljo mul on vaatteita kun ne vie yhen vaatehuoneen verran tilaa *justjoo* T-paitoja oli jotain 36, pitkähihasia 17kpl, hameita 16, takkeja 15, housuja33 paria ja sitä rataa... ja kun mä vielä käytän niitä kaikkia. Ei kyl voi olla kovin monena päivänä vuodessa täysin samat vaatteet päällä ainakaan *ding* Enkä haluu ees miettii paljon niihin on rahaakin palanu *eiei* ....

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Freja

Posts: 8,774

#714 • • Freja Sihteeri
Naapurissa on bileet. Hirvee öykkälämöykkälä, ja ovi oli ollu auki ja niiden kissa tuli mua vastaan rapussa kun tulin töistä. Melkein oisin osannu sen katseesta lukea että "pelasta minut, korviani särkee" *uuh* Mutta pitäkööt bileensä, sillä kundilla on tänään 18-vee synttärit ja niillä on häätö kuukauden päästä edessä. Nauttikoot siis, kerran sitä vain täysi-ikäisiksi tullaan *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

zenny

Posts: 1,145

#715 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Oispas kiva ku joku soittas mulle.. *hymy* mut toivossa on hyvä elää..

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Avatar
#716 • • cjet Guest

zenny, 2.9.2006 01:54:
Oispas kiva ku joku soittas mulle.. *hymy* mut toivossa on hyvä elää..



Niinpä.. *nauru* Sanoo lapamato ja tyytyy siihen yhteen iltaan.. *blush*
zenny

Posts: 1,145

#717 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö

Cjet, 2.9.2006 01:58:
---
zenny, 2.9.2006 01:54:
Oispas kiva ku joku soittas mulle.. *hymy* mut toivossa on hyvä elää..

---


Niinpä.. *nauru* Sanoo lapamato ja tyytyy siihen yhteen iltaan.. *blush*



ookoo *hymy*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

asdf

Posts: 3,155

#718 • • Edited asdf
Pitäis varmaan mennä nukkumaan, mut ei jaksais yhtään. Huomen pitäis lähtee viihteelle, mut en jaksais sitäkään. Nooh, saas nähä huomenna. *piis*

Ainii, ja jollakin kaverilla on synttärit tänään (2.9), mut en muista kenellä *ding*
Sssan*

Posts: 651

#719 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Hui..tänään aamulla huomasin että ilma oli kylmentyny toosi paljon..Syksy is here! Nyt saa ruveta laittamaan päälle kaikkia ihania vaatteita..syksyvaatteita..ja tunnelmoida valkkaria lipittäen kynttilänvalossa..
Kuulas syksy aurinko on on ihana ja ne hienon värikkäät lehdet..romanttiset iltakävelyt *hihu*

Kyllä syksy on aivan kiva *hymy*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Fyrisch

Posts: 4,525

#720 • • Fyrisch

Ssannah*, 7.9.2006 13:36:
Hui..tänään aamulla huomasin että ilma oli kylmentyny toosi paljon..Syksy is here! Nyt saa ruveta laittamaan päälle kaikkia ihania vaatteita..syksyvaatteita..ja tunnelmoida valkkaria lipittäen kynttilänvalossa..
Kuulas syksy aurinko on on ihana ja ne hienon värikkäät lehdet..romanttiset iltakävelyt *hihu*

Kyllä syksy on aivan kiva *hymy*



Kyllä se vaan niin on, jos yli 50 vuotiaaks meinaa elää, nii pitää ettii negatiivisist asioist niit positiivisii puolii :)

Myönnettäköön että olen itsekkin alkanut pitämään syksystä, vaikka kesä on silti paras vuodenaika!

Talvi menee viel koska pääsee lautailee :)