3,736 posts, 187 pages, 1,242,719 views
Vampyrella, 30.12.2007 05:34:
Nyt tulee suoraa ajatuksen virtaa sen kummemmin sensuroimatta ja miettimättä.
Nyt tekis rakastava syli terää. Syli, johon voi käpertyä ilman meikkiä, ilman isoja hinkkejä, ilman täydellisyyden vääristynyttä illuusiota - ja olla silti rakastettu. Huomenna sitten. :)
Helvetti että mä olen onnekas tyttö. En ole aina ollut, mutta nyt olen. Ja olen niin kiitollinen siitä kuin ihminen olla voi. Elämästä ei koskaan tiedä, joten kannattaa nauttia hyvistä hetkistä silloin kun niitä on.
Vampyrella, 30.12.2007 05:34:
-Juttuja selvinpäin olemisesta baarissa-
-Juttuja ulkonäöstä/pinnallisuudesta-
Toi saatanan limanen jätkä ei todellakaan hakeutuisi mun seuraan, jos mä vaikka joutuisin tulipaloon ja saisin pahat palovammat pärstään. Toivon ja haluan uskoa, että mulle tärkeät ja musta välittävät ihmiset ei kuitenkaan mun elämästä kaikkoaisi tuollaisen asian myötä.
He kuitenkin ovat saaneet näkymän pintaa syvemmälle.
Hitto, muistuu taas mieleen, miksi baarit ei enää innosta. Siellä ihmisistä nähdään vain pinta.
Oonko pinnallinen, kun puhun tämmöistä, ja silti kuitenkin tykkään huolehtia omasta ulkonäöstäni?
Pointtini onkin se, että on ihan helvetin surullista, ettei joillekin oikeasti millään muulla kuin ulkokuorella ja ihmisten hetkellisellä valloittamisella oo mitään väliä.
Missä helkutissa on rakkauden arvostaminen?
Kai mä sit vaan olen ikuisesti tämmönen angstisäkki, joka kantaa koko maailman murheita harteillaan. :D Mä en vaan voi sille mitään, että mua todella ahistaa tää maailma aika ajoin.
Perkele, pitäs varmaan kirjottaa kirja, et ihmiset tulis juttelemaan edes mun ajatusten vuoksi. Edes haukkumaan niitä. Jotain!
Silläkin uhalla, että saan taas kiljoona quottausta joissa mun ajatusten kerrotaan olevan ihan perseestä revittyjä. Mut tuskin kukaan ees jakso lukea tätä, joten se siitä ilosta. :D
Nyt tekis rakastava syli terää. Syli, johon voi käpertyä ilman meikkiä, ilman isoja hinkkejä, ilman täydellisyyden vääristynyttä illuusiota - ja olla silti rakastettu. Huomenna sitten. :)
Helvetti että mä olen onnekas tyttö. En ole aina ollut, mutta nyt olen. Ja olen niin kiitollinen siitä kuin ihminen olla voi. Elämästä ei koskaan tiedä, joten kannattaa nauttia hyvistä hetkistä silloin kun niitä on.
Zeratul, 30.12.2007 23:37:
Sun ajaukset ei vaan oo tarpeeks kiehtovia, edes haukuttaviks. :D
Ettei nyt mee ihan läskiks tää juttu nii edes pieni totuuden sana loppuun: Joutuu kyl olee kade.