Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,172,967 views

oooo

Posts: 1,249

#3501 • • Edited oooo
Katsoin vanhoja bilekuvia ja mietin kuinka hauskaa lapsilla (joita mulla ei ole) olisi nähdessään "isin ja äitin" sekä "tädin ja enon" Labyrinth 2001 ym. reissukuvat hauskoine vaatetuksineen...

"No hyiii, vähäks noloo menoo" *iloinen**pahis**piis*

Niin ne ajat muuttuu mutta nuoruus *sydän*
KeijoK

Posts: 1,495

#3502 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Sirkus on lähtenyt mutta pellet on jääneet.

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

sapeli

Posts: 11,768

#3503 • • sapeli jokukukamikä?
Huh. Katsoin justiinsa Star Trek: The Next Generation-sarjan loppuun - enkä ollut nähnyt aikaisemmin tätä vikaa jaksoa. Kyseessä siis yksi meikäläisen kaikkien aikojen lempisarjoja, jonka ostin muutama kuukausi sitten ystävän kehotuksesta.

Viimeisessä jaksossa oltiin eräänlaisella aikamatkalla (jälleen kerran), jossa tulevaisuuden teot vaikuttivat menneisyyteen, eikä toisin päin. Olin itsekin tätä sarjaa katsoessani eräänlaisella aikamatkalla, koska olin viimeksi kunnolla katsonut sarjaa ala-asteella. Olen nyt huomannut että monet tiedejutut, arvot ja roolimallit ovat tästä sarjasta kotoisin, tai ainakin se on vaikuttanut niiden kehitykseen.

Kun tuo vika jakso oli loppumassa, tajusin että niihin aikoihin minulla ei ollut tapana saattaa asioita loppuun saakka. Jätin usein kivoista sarjoista viimeisen jakson katsomatta, lempparikirjoista viimeisen kappaleen (tai osan) lukematta, parhaista peleistä viimeisen taistelun tai kentän käymättä läpi. Kai jollain tasolla ajattelin että jos teen näin, kyseinen juttu ei lopu koskaan. (Ehkä tämän takia leffa Neverending Story jäi myös lähelle sydäntä!)

Tuossa viimeisessä jaksossa Jean-Luc istuu ensimmäistä kertaa pokeripöytään muiden kanssa, katsoo hymyillen ystäviään, ja sanoo että hänen olisi pitänyt tehdä niin jo kauan sitten. Se oli hyvä muistutus elämänohjeesta, jonka olen joskus itselleni keksinyt - aina kannattaa tehdä se, mitä vähiten katuu myöhemmin.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

noena

Posts: 3,138

#3504 • • noena first breath after coma
Tää aika hyvin kiteyttää tätä tän kesän menoa: *purr*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#3505 • • Aurinkoneiti
Jos kuumia kiviä käytetään, niin miksei myös kuumia pottuja. Lopuksi ne potut voi syödä. *tirsk*
noena

Posts: 3,138

#3506 • • noena first breath after coma
Oh my - enää 19 päivää, 19 tuntia sekä 5 minuuttia että tämä tyttö istuu lentokoneessa määränpäänä Singapore-Malesia-Sumatra *plur* *pökr* *iloinen* *sydän*

--
TwistedLife™ Amusement Park

hiphei

Posts: 493

#3507 • • hiphei
Käsityöläiselle elanto omin käsin väkerretyistä töppösistä ja minulle hyvä mieli :)
sapeli

Posts: 11,768

#3508 • • sapeli jokukukamikä?
Hmm... Jos vampyyreillä ei enää veri kierrä (kun sydänkään ei lyö), silloinhan niillä joko ei ole koskaan erektiota, tai sitten niillä on aina erektio.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jago

Posts: 4,039

#3509 • • Jago un-trained monkee

Replying to Penni ajatuksistasi:

Hmm... Jos vampyyreillä ei enää veri kierrä (kun sydänkään ei lyö), silloinhan niillä joko ei ole koskaan erektiota, tai sitten niillä on aina erektio.


Niillä on kuolon kankeus =P

Veikkaan vaan, että se kylmä elin tai kumpikaan reikä ei ois kauheen houkutteleva. Mut ainakin ne panee niin nopeesti, että kitkaa tulee =D

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

mariq

Posts: 2,154

#3510 • • Edited mariq
Oikeastaan riittämättömyyden tunteen aiheuttama ahdistuneisuus on Happy Problem™ koska silloin tietää ettei ainakaan ole liian helppojen asioiden kanssa tekemisissä ja mahdollisuudet alittaa itsensä vähenee.

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

sapeli

Posts: 11,768

#3511 • • sapeli jokukukamikä?
Jee, tänään meni vain yksi (puolen litran) kupillinen kahvia töissä - olen siis näköjään saanut nukuttua tällä viikolla vähän paremmin kuin viime viikolla. *hymy*

Plus nyt on oikeasti mahiksia päästä päikkäreille kunhan kotiin pääsen! *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#3512 • • sapeli jokukukamikä?
Ajatukset on tänään jossain ihan muualla kuin töissä.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

nazarie

Posts: 176

#3513 • • nazarie saapasjalkakissa
lääkäristä selvitty, pääsen illalla saunomaan ja sit kuluttamaan juomaliput kaupungille *hih*

--
The truth may be out there, but lies are inside your head

noena

Posts: 3,138

#3514 • • noena first breath after coma
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA *sydän*

Jänskättää *tirsk* *plur*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Cloud

Posts: 2,162

#3516 • • Cloud Game Freak

Replying to Penni ajatuksistasi:

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA *sydän*

Jänskättää *tirsk* *plur*



Saako udella, mikä jänskättää? Saat toisenkin pennin tarvittaessa siitä ajatuksesta :)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

M.a.S.A

Posts: 109

#3517 • • M.a.S.A
Pitkästä aikaa on semmoinen tunne että kaikki on mahdollista.
Vähän samanlainen fiilis kuin joskus 1984 Lampinsaaressa kun koitin kuumeisesti polkea Vihannin tietä kolmipyöräisellä perhettäni pakoon ja kohti suurta maailmaa. On mulla varmaan sen jälkeenkin ollut tämmöinen fiilis, mutta toi kerta tuli nyt elävästi mieleen. Syytän kuumetta. *ding*
sapeli

Posts: 11,768

#3518 • • sapeli jokukukamikä?
Kannattaa aina pitää vihreä mukana tärkeissä keskusteluissa. *yingyang*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

noena

Posts: 3,138

#3519 • • Edited noena first breath after coma

Replying to Penni ajatuksistasi:


Saako udella, mikä jänskättää? Saat toisenkin pennin tarvittaessa siitä ajatuksesta :)



Kaikki pennit otetaan vastaan, sen verran pa tällä hetkellä :D

Tulin pitkäksi viikonlopuksi Luxemburgiin ja jännitin koska tiesin että tämä reissu;
- selkeyttää joitain asioita joita olen pohtinut (sekä herättää uusia kysymyksiä)
- avaa uusia sekä hyvin erilaisia ovia tulevaisuuteen
- vaikuttaa yhteen elämässäni olevaan ihmissuhteeseen kasvattavasti sekä toivottavasti vahvistavasti :)

Keep yourself open to life and I promise, all is gonna be good <3

EDIT:

NO HUH!

Näin maanantaina arkeen palatessa sitä vasta huomaakin kuinka paljon tuo viikonlopun reissu herätti uusia ihmeellisiä kysymyksiä sekä lisäsi hämmennystä :D *ding* *hih* *täh* *pepsodent* *sydän* *ding*

--
TwistedLife™ Amusement Park

sapeli

Posts: 11,768

#3520 • • sapeli jokukukamikä?
Ihme häslinkipäivä taas töissä. *hmph*

No onneks tästä saa rahaa. *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.