3,736 posts, 187 pages, 1,246,542 views
---
Haluan lentää niinkuin lintu korkealle ylös taivaalle. Tuntea tuulen. Leijailla sen mukana. Muttakun olen vankina jaloistani maahan. Taas on hankalaa olla.
---
Suotta tuota nyt vielä luovuttamaan. Seuraava 'reverse-benji' häppeninki, kun pitäjällä piipahtaa niin pyydät kauniisti jättämään ne turvasiteet niin perkeleen väljiks, että varmaan sinkoo sut hevon kuuseen.
---
---
---
cut
---
cut
---
Enpä kuule kaipaa mittään vapaapudotusta. Varsinkaan mikkään benji ei tuo sitä tunnetta.
Ehkäpä käynti ylisissä auttaa. Tai itsestäni irtautumis harkat.... Kotkan siivillä lentäen kauemmas ja kauemmas.
---
Mä sulle kotkat pian näytän. Nyt mars-mars laskuvarjohyppykurssille, ja siitä sitten seuraava askel kohden "liito-oravapukuhyppäilyjä" niin avot!
---
---
---
---
---
cut
---
cut
---
Enpä kuule kaipaa mittään vapaapudotusta. Varsinkaan mikkään benji ei tuo sitä tunnetta.
Ehkäpä käynti ylisissä auttaa. Tai itsestäni irtautumis harkat.... Kotkan siivillä lentäen kauemmas ja kauemmas.
---
Mä sulle kotkat pian näytän. Nyt mars-mars laskuvarjohyppykurssille, ja siitä sitten seuraava askel kohden "liito-oravapukuhyppäilyjä" niin avot!
---
Tuleppa näyttämään, niin kahtotaan. Itseasiassa tuo laskuvarjohyppykurssi oli eilen mielessä.
Eikäkö se on se mielentila, jota kaipaan.
---
Älä yllytä. Laskuvarjokursseille kyllä tekis mieli, todellakin.
Itse kyllä pidän mielentilani visusti maan pinnan tuntumassa niin ei pääse tapahtumaan ylimääräistä "leijumista", jos tiedät mitä tarkoitan? Kenkien kantapaloja korkeammas en edes yritä hivuttautua.
---
---
---
---
---
---
---
cut
---
cut
---
cut
---
cut
---
cut
---
Älä yllytä. Laskuvarjokursseille kyllä tekis mieli, todellakin.
Itse kyllä pidän mielentilani visusti maan pinnan tuntumassa niin ei pääse tapahtumaan ylimääräistä "leijumista", jos tiedät mitä tarkoitan? Kenkien kantapaloja korkeammas en edes yritä hivuttautua.
---
Ootko yllytyshullu? :)) Juu, tiiän, mitä tarkoitat. Yleensä olen jalat maassa, pää taivaassa.
---
No, jos ihan rehellisiä ollaan niin en. Juu, toisille tuosta "pää pilvessä olosta" on muodostunut ihan elämäntapa, mutta onneksi emme kuulu heihin, emmehän? ;)