Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,173,707 views

Avatar
#1721 • • Muussika Guest
Kohta se olisi edessä. Muutto uuteen kotiin.

Monelle muuttaminen on lähes arkipäiväistä touhua, mutta itse en ole montaa kertaa muuttanut elämäni aikana. Olo on onnellinen ja haikea. Kohta muutan pois asunnosta, jossa olen parhaiten oppinut yksin elämistä ja olemista useamman vuoden ajan, ilman kämppiksiä tai ketään. Tässä kämpässä olen kaivannut toisen ihmisen läheisyyttä sinisävyisinä sunnuntai-iltoina, mutta toisaalta oppinut nauttimaan yksinäisistä hetkistä ja arvostamaan niitä.

Tänään siivoiltiin uutta tulevaa kotia, ja oli kyllä todella hyvä fiilis. Syötiin käsin pizzaa suoraan pizzalaatikoista vastapestyillä lattioilla istuen, puhtauden tuoksu nenässä. Uuden elämänvaiheen tuulahdus hiuksissa.

Hyvä fiilis. Haikea, hyvä ja onnellinen. Olo on kuin tyynellä järvellä.
Uhuu

Posts: 844

#1722 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~

Aurinkoneiti, 10.5.2008 23:01:
Mustikanraakileita metsässä jo toukokuussa!!



tästä ajatuksesta tosiaan penni poikineen... katselin lenkillä jo alkuviikosta samaa.... aika käsittämätöntä.... =)

-yksuhuumenimustikkaan

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

plink

Posts: 1,405

#1724 • • plink team paska
lauantai himassa on hukkaan heitetty lauantai.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

RiD

Posts: 2,817

#1725 • • RiD Nukemi
mitähän jos... *Perct*

--
*super* *possu*

larzizi

Posts: 1,661

#1726 • • larzizi
Pitäisi mennä hierojalle. Hierojakoulutuksen saanut kaveri hieroi hetken mun hartioita tässä pari päivää sitten ja ne oli kuulemma kovemmat kuin juuri kotiutuneella kaverilla, joka oli kanniskellut 5kk rinkkaa ympäri maailmaa.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

anis

Posts: 2,451

#1727 • • anis
Hiton kaupat kun pitää olla kiinni. Enhän mä tollasta hokannut että tänään on pyhäpäivä.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Janisa

Posts: 2,226

#1728 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
No mun ajatuksista ei kannattais just nyt ropauttaa kolikkoakaan, mutta antaisin sievoisen summan jos ymmartaisin eraan toisen ajatuksia. *joo*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

m1kk3

Posts: 5,560

#1729 • • m1kk3 no-life
Think about all the good in your life
It's only temporary

Think about all the positive sides in life
They never last forever

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Rubicon

Posts: 550

#1730 • • Rubicon
Omassa elämässä tapahtuu nyt ihan hirveästi ja on niin monia asioita jotka painaa ja stressaa...
ja silti mä haluan jaksaa olla hyvä ystävä ja tuki kaikille lähimmilleni, joilla myöskin tapahtuu nyt paljon.
Se vaatii joinain päivinä enemmän ja joinain se on helpompaa, mutta en mä halua vaan kietoutua omiin huoliini ja ignoraa ystäviäni mun ongelmien varjolla.

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

Nitta

Posts: 5,021

#1731 • • Nitta Sateenkaaren päässä

Vampyrella, 11.5.2008 00:30:
Kohta se olisi edessä. Muutto uuteen kotiin.

Monelle muuttaminen on lähes arkipäiväistä touhua, mutta itse en ole montaa kertaa muuttanut elämäni aikana. Olo on onnellinen ja haikea. Kohta muutan pois asunnosta, jossa olen parhaiten oppinut yksin elämistä ja olemista useamman vuoden ajan, ilman kämppiksiä tai ketään. Tässä kämpässä olen kaivannut toisen ihmisen läheisyyttä sinisävyisinä sunnuntai-iltoina, mutta toisaalta oppinut nauttimaan yksinäisistä hetkistä ja arvostamaan niitä.

Tänään siivoiltiin uutta tulevaa kotia, ja oli kyllä todella hyvä fiilis. Syötiin käsin pizzaa suoraan pizzalaatikoista vastapestyillä lattioilla istuen, puhtauden tuoksu nenässä. Uuden elämänvaiheen tuulahdus hiuksissa.

Hyvä fiilis. Haikea, hyvä ja onnellinen. Olo on kuin tyynellä järvellä.



Uih *hali*

Mä näin tän kuvina silmissäni.
Avatar
#1732 • • Muussika Guest

Nitta, 13.5.2008 17:04:

Uih *hali*

Mä näin tän kuvina silmissäni.



*hihu*

On kyllä jänskää tää elämä. :)
RiD

Posts: 2,817

#1733 • • Edited RiD Nukemi
Oon niin vitun kyllästyny mun tänhetkiseen työhön :E

... mutta silti pitäis kitkutella väh heinäkuun loppuun :;(

--
*super* *possu*

pirpeli

Posts: 5,533

#1734 • • pirpeli
Musta on upeeta, että teen työtä mistä pidän ilman määränpäätä tai tarkoitusta... o.O
Seuraavana suunnitelmissa ensi syksyn osallisuuskoulutus ja Inarin leiri. Siihen saakka...

*peukaloitapyörittel* (miinus satunnaiset Milli- ja katuvuorot, hip fucking hei!)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

ipe

Posts: 1,845

#1735 • • ipe X-Rust / Holvi

pirpeli, 15.5.2008 14:17:
Musta on upeeta, että teen työtä mistä pidän ilman määränpäätä tai tarkoitusta... o.O
Seuraavana suunnitelmissa ensi syksyn osallisuuskoulutus ja Inarin leiri. Siihen saakka...

*peukaloitapyörittel* (miinus satunnaiset Milli- ja katuvuorot, hip fucking hei!)



musta ois nyt tärkeetä tehdä ne hommat sellasella motivaatiolla että varmistetaan sulle se vakipaikka mielellään syksyn aikana. aina voi sitten sen jälkeen koittaa hakeutua mielekkäämpiin hommiin, kehittää sitä nuorisotoimintaa ja luoda se motivaatio sitä kautta.

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

pirpeli

Posts: 5,533

#1736 • • Edited pirpeli

ipe, 15.5.2008 14:42:
musta ois nyt tärkeetä tehdä ne hommat sellasella motivaatiolla että varmistetaan sulle se vakipaikka mielellään syksyn aikana.



Vakipaikkaa en saa, ellei Sannan homma muutu takasin ohjaajan paikaksi. Highly unlikely.
Mutta katotaan toi etsivän työn duuni näin aluksi.

Eikä tässä kaupungissa tarvita motivaatiota työpaikan pitämiseksi. Täällä riittää se, että jaksaa istuu perseellään tekemättä mitään.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

larzizi

Posts: 1,661

#1737 • • larzizi
Ei pitäisi toivoa liikoja.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

lostgone

Posts: 2,493

#1738 • • lostgone
Mä en osaa lopettajaisbileitä. *uuh*
Noloksi tämä menee kuitenkin.*känni*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

sapeli

Posts: 11,768

#1739 • • sapeli jokukukamikä?
Olen tässä ajatellut viime aikoina kuinka luontevaa mulle on olla osana tämmöistä nettiyhteisöä - jonka jäsenet myös kohtaa IRL. Täällä saa tiedon kulkemaan nopeasti, pysyy ajan tasalla todella monen ihmisten elämissä (ainakin joten kuten), ja yhteiset menot järjestyy helposti.

... ja sitten klubitus on 30min toimimatta. *pökr* Iskee ahdistus ja huoli, ei pääse refreshaamaan sanomaboksia tai lukemaan uusimpia postauksia lempparitopikeissa. Argh!

Samalla lailla nykyään ahdistaa jos netti ei toimi, tai jos vaikka kännykkä unohtuu töihin, tai - luoja paratkoon - tietokone kösähtää kokonaan. Iik.

Informaatioyhteiskunnan siunauksia ja kirouksia.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#1740 • • Lilly Guest
Näenköhän yhtä ihmistä enää koskaan.. *uuh*