Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,173,686 views

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#3141 • • Aurinkoneiti
Miksi koiranruokaan lisätään tauriinia?
KeijoK

Posts: 1,495

#3142 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale

Replying to Penni ajatuksistasi:

Miksi koiranruokaan lisätään tauriinia?



Koita nyt päättää mitä sä alat syömään. =D

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#3143 • • Aurinkoneiti

Replying to Penni ajatuksistasi:


---
Miksi koiranruokaan lisätään tauriinia?
---


Koita nyt päättää mitä sä alat syömään. =D



Miksi koirani pitäisi syödä tauriinia?? Osaatko vastata siihen??
Takyon

Posts: 2,945

#3144 • • Takyon Möwkö

Replying to Penni ajatuksistasi:


---

---
Miksi koiranruokaan lisätään tauriinia?
---


Koita nyt päättää mitä sä alat syömään. =D
---


Miksi koirani pitäisi syödä tauriinia?? Osaatko vastata siihen??



"Eräille imettäväisille eli nisäkkäille tauriini on elintärkeä kautta koko elämän."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tauriini

Tosin tuossa ei mainita koirista mitään mutta ei kaikki "lisäaineet" ole synteettisiä ja pahoja juttuja.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#3145 • • Aurinkoneiti

Replying to Penni ajatuksistasi:


---

---

---
Miksi koiranruokaan lisätään tauriinia?
---


Koita nyt päättää mitä sä alat syömään. =D
---


Miksi koirani pitäisi syödä tauriinia?? Osaatko vastata siihen??
---


"Eräille imettäväisille eli nisäkkäille tauriini on elintärkeä kautta koko elämän."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tauriini

Tosin tuossa ei mainita koirista mitään mutta ei kaikki "lisäaineet" ole synteettisiä ja pahoja juttuja.



kiitos, hiukan selvensi asiaa. Ehkä pitäsi sittenkin antaa koirani syödä sopuleita, myyriä...
KeijoK

Posts: 1,495

#3146 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale

Replying to Penni ajatuksistasi:


---

---

---
Miksi koiranruokaan lisätään tauriinia?
---


Koita nyt päättää mitä sä alat syömään. =D
---


Miksi koirani pitäisi syödä tauriinia?? Osaatko vastata siihen??
---


"Eräille imettäväisille eli nisäkkäille tauriini on elintärkeä kautta koko elämän."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tauriini

Tosin tuossa ei mainita koirista mitään mutta ei kaikki "lisäaineet" ole synteettisiä ja pahoja juttuja.



Joo, tossa on nyt otettu tasan apina ja kissa edustamaan koko eläinkuntaa jonka perusteella vaikee vetää mitään suuria johtopäätöksiä. Myönnän tosin, että olen kyllä aika huono biologiassa(kin)

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

mariq

Posts: 2,154

#3147 • • mariq
Kummasti tuntuu olevan vähän hauraalla tasapainolla tämä huolellisella vaivalla kasattu hyvä mieli, kun pohjimmaisena kuitenkin kiristää niin pirusti.. Mutta, kuten kaikki tiedämme, sellaista kiristelyä ei oo mihin punkku ei auta! *pepsodent* Jahka siis sorvi minut päästää, suuntaan punkkukaupan kautta perjantain viettoon *joo* Onhan sentään paljon kaikkea kivaa luvassa! *hihu*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#3148 • • Aurinkoneiti
Mennyttä ei voi takaisin saaha. Mitä oli joskus aikoinaan, ei ikinä ole olemassa nyt. Ei samanlaista paikkaa, ei samanlaisia ihmisiä. Ei samanlaista tunnelmaa.
Taas tuli tää mieleeni.
sapeli

Posts: 11,768

#3149 • • sapeli jokukukamikä?
Niin se taitaa olla että ihminen on tyytyväinen kun sillä on kaikki mitä se tarvitsee, mutta onnellinen vasta sitten kun saa jotakin mitä haluaa.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Takyon

Posts: 2,945

#3150 • • Edited Takyon Möwkö
Onkohan musta tulossa aikuinen kun parin viime kuukauden aikana ei enää ole tehny mieli ostaa karkkia? Aiemmin mulla on ollu vaikeuksia odottaa sitä karkkipäivää ja ostaa sillon hillitysti. Ja jos mä nyt ostan karkkia niin ei tee mieli hotkia niitä niin kuin ennen, eikä edes välttämättä maistu kovin hyvälle. Kauheeta..

Vai voisko mun pienillä ruokavalion muutoksilla olla niin suuria vaikutuksia makean himoon?

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

SkeZ

Posts: 98

#3151 • • SkeZ Teknoshamaani

Replying to Penni ajatuksistasi:

Vai voisko mun pienillä ruokavalion muutoksilla olla niin suuria vaikutuksia makean himoon?



Varmasti! Onnea onnistuneesta muutoksesta!

Mulla karkkia tulee syötyä tosi harvoin ja jopa maito on alkanut maistua jännästi makealle o_0

Go terveellinen ruokavalio!
Kolera

Posts: 4,256

#3152 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Replying to Penni ajatuksistasi:


---
Vai voisko mun pienillä ruokavalion muutoksilla olla niin suuria vaikutuksia makean himoon?
---


Varmasti! Onnea onnistuneesta muutoksesta!

Mulla karkkia tulee syötyä tosi harvoin ja jopa maito on alkanut maistua jännästi makealle o_0

Go terveellinen ruokavalio!


joskus 12 kesäsenä lopetin kouluruokailun yhteydessä maidon juonnin ja siirryin veteen. Noin puolen vuoden päästä maistoin taas maitoa ja pidin sitä ällöttävän makeana...jossain vaiheessa keksin että laitan teelusikallisen o'boyta noin 3-4desiin maitoa ja se makeus katoaa... ajan mittaan toki annos nous ja sit tuliki tungettuu melkee 3-4 teelusikallista desiin maitoa =P
ja nykyään se maistuu ihan sellaisenaankin

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

noena

Posts: 3,138

#3153 • • noena first breath after coma
Tili tuli mutta eipä siitä hirveesti muuta kuin hämmennystä saanut. *igor* HYVÄ ENA, YOU GO GIRL! *igor*

--
TwistedLife™ Amusement Park

mariq

Posts: 2,154

#3154 • • mariq

Replying to Penni ajatuksistasi:


---

---
Vai voisko mun pienillä ruokavalion muutoksilla olla niin suuria vaikutuksia makean himoon?
---


Varmasti! Onnea onnistuneesta muutoksesta!

Mulla karkkia tulee syötyä tosi harvoin ja jopa maito on alkanut maistua jännästi makealle o_0

Go terveellinen ruokavalio!
---

joskus 12 kesäsenä lopetin kouluruokailun yhteydessä maidon juonnin ja siirryin veteen. Noin puolen vuoden päästä maistoin taas maitoa ja pidin sitä ällöttävän makeana...jossain vaiheessa keksin että laitan teelusikallisen o'boyta noin 3-4desiin maitoa ja se makeus katoaa... ajan mittaan toki annos nous ja sit tuliki tungettuu melkee 3-4 teelusikallista desiin maitoa =P
ja nykyään se maistuu ihan sellaisenaankin



Maito on kyl tosi makeeta. Itsekin vaihdoin ihanan happamaan piimään joskus alle kymmenenvuotiaana *slurps*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

SkeZ

Posts: 98

#3155 • • SkeZ Teknoshamaani

Replying to Penni ajatuksistasi:


---

---

---
Vai voisko mun pienillä ruokavalion muutoksilla olla niin suuria vaikutuksia makean himoon?
---


Varmasti! Onnea onnistuneesta muutoksesta!

Mulla karkkia tulee syötyä tosi harvoin ja jopa maito on alkanut maistua jännästi makealle o_0

Go terveellinen ruokavalio!
---

joskus 12 kesäsenä lopetin kouluruokailun yhteydessä maidon juonnin ja siirryin veteen. Noin puolen vuoden päästä maistoin taas maitoa ja pidin sitä ällöttävän makeana...jossain vaiheessa keksin että laitan teelusikallisen o'boyta noin 3-4desiin maitoa ja se makeus katoaa... ajan mittaan toki annos nous ja sit tuliki tungettuu melkee 3-4 teelusikallista desiin maitoa =P
ja nykyään se maistuu ihan sellaisenaankin
---


Maito on kyl tosi makeeta. Itsekin vaihdoin ihanan happamaan piimään joskus alle kymmenenvuotiaana *slurps*




Ilmanko soot niin hapan noin pitkällisen käytön seurauksena *hih*

No ei, näin yövuorojen kevennetyn ruokavalion aikana maito on alkanut maistua entistäkin makeammalle... oikee sellaselle ylimakealle :( Harmi sinänsä, koska oon ennen tykännyt ihan kylmän maidon raikkaasta mausta. Pikku nassikkana kuulemma melkein elänyt pari kesää mummolassa sillä aidolla maidolla, jota jotkut kehtaavat tinkimaidoksi väittää.

VAPAUS, eli yövuorot loppui!!
mariq

Posts: 2,154

#3156 • • mariq
'Köhä, köhä; mee jo pois!
Äänensä takas tää tyttö tahtois!'

Toisaalta; ehkä tää rouheen seksikäs ääni sopii mun illan naamiaisasuun.. *hih*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

peikkolapsi

Posts: 1,180

#3157 • • peikkolapsi miisa the maskotti
ajatus ei meinaan kulje, kun on nukkunut 2,5h viime yönä. tai siis aamupäivällä. raah.

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

sapeli

Posts: 11,768

#3158 • • sapeli jokukukamikä?
Jee, pääsin vihdoinkin käyttämään pari vuotta sitten Goalta ostettuja housuja ja paitaa! Onneks on naamiaisbileitä, vaik ei olekaan vappu eikä halloween. *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

Posts: 8,774

#3159 • • Freja Sihteeri
Kaikki muut paitsi mä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

SkeZ

Posts: 98

#3160 • • SkeZ Teknoshamaani
Jalkani huutavat polkkavajeesta aiheutuvaa vääryyttä!
Yövuoro päällä ja hellfire-kemut menossa par'aikaa *toktok*