3,736 posts, 187 pages, 1,521,516 views
Replying to Penni ajatuksistasi:
Miksi koiranruokaan lisätään tauriinia?
---
---
Koita nyt päättää mitä sä alat syömään. =D
---
---
---
---
Miksi koirani pitäisi syödä tauriinia?? Osaatko vastata siihen??
---
---
---
---
---
---
"Eräille imettäväisille eli nisäkkäille tauriini on elintärkeä kautta koko elämän."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tauriini
Tosin tuossa ei mainita koirista mitään mutta ei kaikki "lisäaineet" ole synteettisiä ja pahoja juttuja.
---
---
---
---
---
---
"Eräille imettäväisille eli nisäkkäille tauriini on elintärkeä kautta koko elämän."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tauriini
Tosin tuossa ei mainita koirista mitään mutta ei kaikki "lisäaineet" ole synteettisiä ja pahoja juttuja.
Jahka siis sorvi minut päästää, suuntaan punkkukaupan kautta perjantain viettoon
Onhan sentään paljon kaikkea kivaa luvassa!
Vai voisko mun pienillä ruokavalion muutoksilla olla niin suuria vaikutuksia makean himoon?
---
Vai voisko mun pienillä ruokavalion muutoksilla olla niin suuria vaikutuksia makean himoon?
---
Varmasti! Onnea onnistuneesta muutoksesta!
Mulla karkkia tulee syötyä tosi harvoin ja jopa maito on alkanut maistua jännästi makealle o_0
Go terveellinen ruokavalio!
---
---
---
Mulla karkkia tulee syötyä tosi harvoin ja jopa maito on alkanut maistua jännästi makealle o_0
---
joskus 12 kesäsenä lopetin kouluruokailun yhteydessä maidon juonnin ja siirryin veteen. Noin puolen vuoden päästä maistoin taas maitoa ja pidin sitä ällöttävän makeana...jossain vaiheessa keksin että laitan teelusikallisen o'boyta noin 3-4desiin maitoa ja se makeus katoaa... ajan mittaan toki annos nous ja sit tuliki tungettuu melkee 3-4 teelusikallista desiin maitoa =P
ja nykyään se maistuu ihan sellaisenaankin
---
---
---
---
---
joskus 12 kesäsenä lopetin kouluruokailun yhteydessä maidon juonnin ja siirryin veteen. Noin puolen vuoden päästä maistoin taas maitoa ja pidin sitä ällöttävän makeana...jossain vaiheessa keksin että laitan teelusikallisen o'boyta noin 3-4desiin maitoa ja se makeus katoaa... ajan mittaan toki annos nous ja sit tuliki tungettuu melkee 3-4 teelusikallista desiin maitoa =P
ja nykyään se maistuu ihan sellaisenaankin
---
Maito on kyl tosi makeeta. Itsekin vaihdoin ihanan happamaan piimään joskus alle kymmenenvuotiaana