Yksi tuli vierelleni, toinenkin, kolmaskin. En tuntenut rakkautta ollenkaan sydämessäni. En kai ole koskaan, mutta tiedän sen olevan olemassa. Jossakin,se ainoa, todellinen. Rakkaus
Matkustaminen on rankkaa, mutta mukavaa. Eilen väsytti, ja nyt se vasta väsyttääkin.
Taas pitää odottaa vastausta. Ja odottavan aika on pitkä. Miksi pitäisi odottaa enää yhtään mitään. Miksei kaikki se mitä olen kaivannut olisi jo minulla. Jatkuva kaipaaminen on tylsää. Aamulla herätessäni kaipaus on läsnä, niin myös iltaisin nukkumaan mennessäni. Entäs jos vaan unohdan koko kaipauksen...
ei saatana, jouduin hetkelliseen mielenhäiriöön ja meinasin mennä facebuukkiin takasin. Pitkä saikku sekottaa pään pahasti kun meinaa mökkihöperyys iskeä :/
kirjautua sisään vai tehdä uus käyttäjätunnus? ekan ymmärrän toista en =P
Kivaa olla pitkästä aikaa täälläkin kirjottelemassa. Vaikuttais siltä, että salaliittoteoriat ja kabinetti on hetkeks ainakin kadonnut?? Siitä suuri JEEE!!!. Rupes potuttamaan vähän liikaa niitten juttujen lukeminen*grr*
kamala stressi huomisesta lääkäristä; sille vanhalle padulle pitäis vielä tehdä raportti yhdestä lääkkeestä, että mitä vaikutuksia on ollut... no jåå siitä tulee kyllä melkosen lyhytsanainen: ingenting. et morjesta nyt sitte. menee tuohonkin käyntiin taas parisataa euroa... en kyllä mene enää kun ei kukaan kuitenkaan osaa auttaa ja ei ole enää rahaa ostaa sadoilla euroilla turhia popsittavia :(
siis voin kertoa että on nyt on taas turhautumisen multihuipentuma menossa...
ei jaksa eikä huvita ja ei kannata ees
vine, vine, vine. huoks :/ olkapäätä kaivataan, saa pitää korvatulppia, koska ei tätä tilitystä oo suotavaa kuunnella kun tulee itsekkin vielä huonolle tuulelle.
Her music and her presence in it makes me feel strong and fragile at the same time. She's the only one I know being able to turn silence into music, scream into silence and music into life so that you can almost touch it, breathe it. Tori Amos. ♥
(Pusuja ja haleja ja paljon tsemppirutistuksia ystävälle, joka ei päässytkään osallistumaan keikalle, ja pestasi minut yllättäen tilalleen. Mielummin olisi hänen suonut näkevän ja kuulevan sen mitä minä tänään koin.)