Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,175,778 views

noena

Posts: 3,138

#3221 • • noena first breath after coma
6 yötä enää... EI JAKSAIS ODOTTAA *plur*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Avatar
#3222 • • Muussika Guest
Elämän normaalius ja tasapainoisuus, arki. Ihania asioita. Ihan tavalliset asiat on parhaita. :) Vaikka eiväthän ne kaikille edes ole tavallisia, etuoikeutettu(ja) olen(/mme).

Onni on mielen rauha ja tasapaino, yksin ja yhdessä.
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#3223 • • Aurinkoneiti
Ihme ruumiiden kaatopaikka tää pitäjä. Mistähän pusikosta se toinen kadonnut löytyy. *ding*
sapeli

Posts: 11,768

#3224 • • Edited sapeli jokukukamikä?
Hmm. Jos saisin pitää 15 lomarahavapaapäivääni tunnin kerrallaan, voisin nautiskella tuntia lyhyemmistä työpäivistä melkein puolet työvuodesta eli 22.5 viikkoa. Voi, se olis aika mahtavaa. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

KeijoK

Posts: 1,495

#3225 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale

Replying to Penni ajatuksistasi:

Ihme ruumiiden kaatopaikka tää pitäjä. Mistähän pusikosta se toinen kadonnut löytyy. *ding*



Sieltä minne sen piilotin silloin. =D

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Oj

Posts: 1,349

#3227 • • Oj Keep it FILTHY
Aivomyrsky.. *poks**senkin**kissatappelu*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

sapeli

Posts: 11,768

#3228 • • sapeli jokukukamikä?
Yritin jonkin aikaa löytää topikkia "Kauneimpia hetkiä elämässäsi" mutta kyllästyin... *nauru*

Kyseinen hetki oli nimittäin lukion ensimmäinen lämmin syksypäivä, olin juuri ostanut Blümchenin Herzfrequenz-albumin, tuoretta lakua ja lainannut kirjastosta pinon Calvin & Hobbesia, ja ilmassa oli toiveikas uusien alkujen tuntu. *hihu*

Halusin kirjoittaa tämän itselleni(kin) muistiin koska tuo on yksi puhtaimmin onnellisimpia hetkiä elämässäni. *sydän*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#3229 • • Aurinkoneiti
Ei se ollutkaan niin, että se ihana tunne päättyisi juhannukseen. Nyt on juuri sellainen taianomainen tunnelma. Ja elokuussa se vasta onkin, niinkuin eräässä runossa kuvaillaan.
Nyt on myös se tunne, joka houkuttelee lähtemään maantielle. Ajelemaan vaan eteenpäin, kauemmas ja kauemmas.
peikkolapsi

Posts: 1,180

#3230 • • peikkolapsi miisa the maskotti
penni sille joka sais ne johonkin järjestykseen.

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

KeijoK

Posts: 1,495

#3231 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale

Replying to Penni ajatuksistasi:

penni sille joka sais ne johonkin järjestykseen.



Korotan markalla. Aika hakusessa ollaan....

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#3232 • • Aurinkoneiti
Olipahan karmaisevan kaaottinen työpäivä, minkä kruunasi kaaottinen injektion pistäminen. Eiliseen päivään verrattuna voisi sanoa, että ne olivat kaksi ääripäätä. Oikein mukavaa työpäivää seurasi painajaismainen päivä. Lähes samat asiat toistuivat eilen ja tänään. Toteui taivas ja helvetti. *pökr*
KeijoK

Posts: 1,495

#3233 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
voi olla, notta olen ennenkin tämän sanonut mutta en ryyppää enää siivoa enää koskaan...jeesus mulla särkee pää!!! ei muuta....jatketaan....

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

33meli

Posts: 47

#3234 • • 33meli hiljanen hiihtäjä
Paluu huomena töihin lomalta.. ah..

--
*pahis*

sapeli

Posts: 11,768

#3235 • • sapeli jokukukamikä?
Tänä viikonloppuna kävin monta erittäin tärkeää keskustelua, ja olin mukana erittäin tärkeissä tilanteissa. Olin tärkeä. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Ergilion

Posts: 751

#3236 • • Ergilion
Levoton olo

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#3237 • • Aurinkoneiti
Miten olisi Botta goes back to Deep club... Äh, turha haikailla menneisyyden perään.
Jokke L

Posts: 1,203

#3239 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to Penni ajatuksistasi:

tekis mieli itkeä silmät päästä jos vaan vois. Js nyt sijoittais energian laihduttamiseen ja unohtais asiat joille ei voi mitään.



saanko kysyä et millä menetelmällä meinasit laihduttaa?

mun ajatukset: aavistuksen vituttaa mennä huomen töihin loman jälkeen... eikä niin vähääkään.

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

tommib

Posts: 3,204

#3240 • • tommib

Replying to Penni ajatuksistasi:


---
tekis mieli itkeä silmät päästä jos vaan vois. Js nyt sijoittais energian laihduttamiseen ja unohtais asiat joille ei voi mitään.
---


saanko kysyä et millä menetelmällä meinasit laihduttaa?

mun ajatukset: aavistuksen vituttaa mennä huomen töihin loman jälkeen... eikä niin vähääkään.



Kokemuksen mukaan tehoyhdistelmä on että aloitan punttarilla käymisen taas ja käytän kalorilaskusia. Ihan hemmetin hyvä sivu www.kalorilaskuri.fi. Tolla combolla lähti aikoinaan 30kg