Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,174,651 views

Kolera

Posts: 4,256

#3281 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
korovissa soi nyt on pakko tappaa ihminen. pakko tappaa pakko tappaa ihminen

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

mariq

Posts: 2,154

#3282 • • mariq
Voisin yrittää ottaa opikseni päivän oivalluksista *hymy*
Päällimmäisenä lienee aina niin näppärä "älä oleta" *hih* Vois myös harjoitella kertomaan, jotta voi varmistua siitä että informaatiota löytyy sieltä missä sitä haluaisi olevan. Ja jos vaikka muistais vielä pitää huolen itsestään ja jaksamisestaan tässä sivussa, ni se vois kans olla plussaa *hihu*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

SkeZ

Posts: 98

#3283 • • SkeZ Teknoshamaani
Life is Good *sydän*
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#3284 • • Aurinkoneiti
Kiinassa turkistarhaketut nyletään elävänä. Sitten rääkätyt eläimet jätetään aurinkoon tuntikausiksi kitumaan... En uskonut tällaista olevan olemassa. Meni yli käsityskyvyn. *eiei* *poks*
ValaX

Posts: 3,891

#3285 • • ValaX

Replying to Penni ajatuksistasi:

Kiinassa turkistarhaketut nyletään elävänä. Sitten rääkätyt eläimet jätetään aurinkoon tuntikausiksi kitumaan... En uskonut tällaista olevan olemassa. Meni yli käsityskyvyn. *eiei* *poks*



Tässä Kiinalaisille turkistarhaajille*dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#3286 • • Aurinkoneiti

Replying to Penni ajatuksistasi:


---
Kiinassa turkistarhaketut nyletään elävänä. Sitten rääkätyt eläimet jätetään aurinkoon tuntikausiksi kitumaan... En uskonut tällaista olevan olemassa. Meni yli käsityskyvyn. *eiei* *poks*
---


Tässä Kiinalaisille turkistarhaajille*dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*



KYLLÄ!! *uuh*
tommib

Posts: 3,204

#3287 • • tommib

Replying to Penni ajatuksistasi:


---

---
Kiinassa turkistarhaketut nyletään elävänä. Sitten rääkätyt eläimet jätetään aurinkoon tuntikausiksi kitumaan... En uskonut tällaista olevan olemassa. Meni yli käsityskyvyn. *eiei* *poks*
---


Tässä Kiinalaisille turkistarhaajille*dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*
---


KYLLÄ!! *uuh*



Samaa mieltä täällä, ampua tuollaiset ihmiset pitäis
Kolera

Posts: 4,256

#3288 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Replying to Penni ajatuksistasi:

Kiinassa turkistarhaketut nyletään elävänä. Sitten rääkätyt eläimet jätetään aurinkoon tuntikausiksi kitumaan... En uskonut tällaista olevan olemassa. Meni yli käsityskyvyn. *eiei* *poks*


Löytyy oikeen söpö videokin kyseisestä toimituksesta.

Tiiä miten todenperäistä tietoa mut siellä jossain uskotaan et mahollisimman kivulias kuolema antais lihaan hienon aromin. Eli käytännössä stressiliha on niistä jepa.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

mariq

Posts: 2,154

#3290 • • mariq
Sain varmuuden vuoksi opetuksen aiheesta, jota olin jo ehtinyt pohdiskella siltä kantilta, että kannattaisi varmaan toimia toisella tavalla.. Eli että ois parempi lakata odottamasta, että voi alkaa elää elämäänsä *joo* Hassua sinänsä, että juuri kun päätin muuttaa toimintaani, tuli sen aiheuttamana opetus, eli että tein sen liian myöhään *hih* Mutta elämä on, ja pienet näpäytykset tekee läksyistä aina vähän helpommin muistettavia, vai eikös ne siksi niitä karttakeppejäkin aikaisemmin käyttäneet? *tirsk*

Mites se nyt menikään..

Odotin päivän, odotin kaksi
vaan tullut en hullua hurskaammaksi
Siis odottamisen sikseen heitin
ja kehitin elosta ihanan leikin..

En muista jatkoa, mut tän vois koittaa muistaa pitää mielessä.

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

hiphei

Posts: 493

#3291 • • hiphei
Sade, syysmyrsky ja ukkosukko<3
KeijoK

Posts: 1,495

#3292 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
kun raha, materialismi ja vitun rikkaat ihmiset voittaa tunteet niin antaa sitten olla niin vaan....katselkoot norsunluutornistaan tälläistä luuseria miten haluaa!!! *uuh*
mutta kun tulee se feedback-hetki niin en vastaa teoistani!!!

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#3293 • • Aurinkoneiti
Vanha elämä alkaa haalistua, pyyhkiytyä pois mielestä. Kohta sitä ei enää ole olemassa. Uusi elämä alkaa...
sapeli

Posts: 11,768

#3294 • • sapeli jokukukamikä?
Jos kulkee samaa polkua pitkälle, voi oppia sen polun mahtavimmat salaisuudet ja ehkä löytää onnen. Jos kokeilee monia eri polkuja, voi oppia että niillä kaikilla on hienoja salaisuuksia, ja ehkä löytää onnen.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#3295 • • Aurinkoneiti
Juu, täysin uusi elämä. Kaikki tuntuu puhtaalta... Kent soi, ja kylmät väreet väreilee iholla.
peikkolapsi

Posts: 1,180

#3296 • • peikkolapsi miisa the maskotti
mitä paskaa tää viikko on ollutkin, niin nyt kun oli eilinen ja tää päivä vapaata niin kyllä hymyilyttää taas kaikki :)
vaikka oonkin nyt peeaa, mutta koska oon ilonen tatuoinneista joihin rahat meni niin ei haittaa! eikä haittaa vaikka oon tosi kipee koko ajan ja töissä on mälsää ja syön liikaa suklaata ja ja.
huomenna on varmaan taas sitte paska päivä ku nyt meen hehkuttamaan hyvää yleisfiilistä.
uu ja mulla on maailman ihanin pikkusisko joka on mun idoli (14,5v) joka alko seurustelemaan toisen nuoren neidin kanssa ja alotti nuorisoteatterin ja kaikkee kivaa.

ehkä sitä on vaan itekki ilosempi jos on ilonen toisten puolesta :O ei jaksa miettiä omia murheitaan koko aikaa?
ihme hulivilivooviesti. :D

--
mut hei, n&#039;hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan&#039;
se on tanssilattialla

sapeli

Posts: 11,768

#3297 • • sapeli jokukukamikä?
Energisoivan viikonlopun jälkeen on sellainen olo, että on valmis syksyn uusille tuulille.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

hiphei

Posts: 493

#3298 • • hiphei
Tanssiterapaiaaaaa<3 !!! Toimii..
yellowblaaer

Posts: 211

#3299 • • yellowblaaer
Huuda kun tarviit mua
ja mä lupaan sulle etten mä tarvi ketään muuta ku sua
mariq

Posts: 2,154

#3300 • • mariq
Pitäis ottaa sivellin ja maalata sitä taivaanrantaa..

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.