Eli vaikkei rahaa enää ole paljoa, se mitä on mennyt on käytetty oikein kivoihin juttuihin loppukesää ajatellen.
(Plus melkein unohdin, kesäkuun loppupuolella poi-workshop johon tulee 2 ulkomaalaista opettajaa, myös jo maksettu. )
3,736 posts, 187 pages, 1,244,156 views
Replying to Penni ajatuksistasi:
Kaksi viikkoa nomadi-elämää mennyt niin että tuskin oon huomannut! Totesin eilen mielessäni, että tässäpä oiva tilaisuus kehitellä uusia menetelmiä saada omaa aikaa. Voisi olla tulevaisuudenkin kannalta hyvä, jos opettelisin ottamaan henkistä tilaa ympärilleni silloinkin, kun en ole absoluuttisesti yksin. Harvoin kuitenkaan olen huonossa seurassa Eihän se ihan samaa asiaa aja henkisten akkujen lataamisen puoleen, mutta tuskin siitä haittaakaan olisi..
Oon alkanut harkita myös pienimuotoisen blogin perustamista sitä kautta ehkä voisin ajoittain ripotella julkistamisenkaipuisia henkeni tuotoksia maailmalle siinä toivossa, ettei kukaan kuitenkaan päätyisi niitä lukemaan
---
Ois kyl mahtavaa jos laitat sun hengentuotoksia ihmisille tuomaan iloa. Ajattele sitä tunnetta kun näet jonkun lainanneen viisauksia ja viitteenä onki sun nimi "Mariq"
---
---
Ois kyl mahtavaa jos laitat sun hengentuotoksia ihmisille tuomaan iloa. Ajattele sitä tunnetta kun näet jonkun lainanneen viisauksia ja viitteenä onki sun nimi "Mariq"
---
Heh, kiitos; taidan siis jättää sen väliin kuitenkin.. Ei nimittäis houkuta tuo ajatus
"Today is as good a day as any to make your life just like the one you want to live."
---
"Today is as good a day as any to make your life just like the one you want to live."
---
Loistavasti sanottu.
Edit: itse asiassa niin loistavasti että varastan tän mun signatureks!
---
Mitä vittua tälläisestä kykenee järkevästi jäsentämään??
Ei riitä lauseet... ei vain riitä.