Penni ajatuksistasi

3,736 posts, 187 pages, 1,245,555 views

Optik

#1082 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Muilla on, miksei mulla ja?

*igor*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Peppi

#1083 • • Peppi Pepe The Journalist
Maanantaita odotellessa :)) ...

--
Happiness is when what you think, what you say, and what you do are in harmony. - Mahatma Gandhi

Chatte

#1085 • • Chatte Team Teknolipat :)

Peppi, 10.8.2007 23:20:
Maanantaita odotellessa :)) ...

Siihen on vielä aikaa, ei tartte vielä miettiä...

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

POSER

#1086 • • POSER Wimp and Poser
Rakennanko savimontun tasolle 6 vai pitäskö sittenkin satsata falangeihin ja käydä farmaamassa tota naapuria.

--
Keppiä Jehoville!

#1087 • • Fuzzy Guest
Oon täs nyt viikon putkee kattonu kaikki maholliset avaruus -aiheiset dokumentit mitä netistä löytyy. Ihan järkyttävää kuinka niihin voi hurahtaa. Tajusin äsken että olin sitte puol tuntii selittäny frendille niistä:D
Oikeen huomas kuinka innoissaan se oli että sai kuulla kaikki 7 tapaa miten maailma voi loppua tai kuinka joskus toisen maailmansodan aikana on bongailtu jtn tähden räjähtelyjä.:D
Noh mut anyway ne on tosi mielenkiintosia juttuja. Jos mun matikan numero ois joku muu kun 6, nii musta tulis ihan selkeesti tähtitieteilijä.
Ja voitteko kuvitella, että joku juntti myy kuusta tontteja:D Ja jotku toiset viel juntimmat oikeesti ostaa niitä:D Jenkit*justjoo*
Miinapiina

#1088 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

-Fuzzy-, 11.8.2007 01:39:
Oon täs nyt viikon putkee kattonu kaikki maholliset avaruus -aiheiset dokumentit mitä netistä löytyy. Ihan järkyttävää kuinka niihin voi hurahtaa.

noihin avaruusjuttuihin hurahtaa tosi helposti, ainakin mä kans. joskus lainasin kirjastosta tooosi monta kirjaa liittyen kaikkiin avaruusjuttuihin ja katon kyl kaikki dokkarit mitkä on vaan mahollista kattoo *joo* *joo*

--
pinkki on pop!!!

#1089 • • candyraver Guest
onneks ulkona on niin huono ilma, et ihan mielellään meen tänään töihin 10-18...*justjoo*
*grr**igor*
sadesola

#1090 • • sadesola Kettu mikä kettu
Mietin teoriaa, jonka työkaverini tänään esitti:

nälän aiheuttama aggressiivisuus on evolutiivinen
ominaisuus, joka valmistaa ihmisen saalistamaan.

Kun verensokeri on alhaalla ja alkaa vituttaa,
ihminen on kiukkunsa ansiosta valmis vaikka
puremaan pupulta kaulan poikki.

Survival of the fittest, syö tai tule syödyksi,
tappo-mode päällä ja niin edelleen.

En usko, että tussauttaisin ketään, vaikka hän
tulisikin minun ja porkkanalaatikkoni väliin. *pupu*

--
KABOOM!

anniharha

#1091 • • anniharha

sadesola, 11.8.2007 17:06:

Survival of the fittest, syö tai tule syödyksi,
tappo-mode päällä ja niin edelleen.

Todistin saman aiemmin tänään, taas kerran. Nälkä oli niin väkivaltaiseksihan siinä tuli, kun tyypit pohtii että hese vai ei hese vai amarillo vai ruokaa vai kaivetaanko vaan nenää keskellä kävelykatua siihen asti, että joku pulu tai spurgu kuolee viereen ja grillautuu polttavaa asvalttia vasten mureaksi filepihviksi. Emmä ihan lyönyt, mutta huusin päin naamaa niin kauan, että muhun tartuttiin kiinni, käännettiin ympäri ja käskettiin randomheseen. Ei sillä, ettäkö sielläkään oisin ruokaa saanut, päättivät vielä kurjat lähteä sittenkin Amarilloon, jossa tarjoilija ilmoitti annoksen valmistumiseen kuluvan aikaa noin 45min, mikä ajoi minut pikavauhtia markettiin. Lopulta sain käyttää sitä väkivaltaakin jo, mursin ruokasalaattirasian paksun muovikannen ja käytin sen palasta lusikan/haarukan asemasta. Vieläkin herää agressiot näistä muistoista, jotka onneksi painuivat menneisyydeksi jo muutama tunti sitten. Kerro työkaverillesi terveisiä, että hän on oikeassa. Tai sit anni on eläin.

Toinen penni: ruoka-asioita pohtiessa tulee aina nälkä. Suuntaisinko keittiöön nyt vai heti?

--
and though my words could save the world they never come out right

RiD

#1093 • • RiD Nukemi
Wärarghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhwryyyyyyyyy.

k.

--
*super* *possu*

#1094 • • jesus Guest
blah *igor*
Aurinkoneiti

#1095 • • Aurinkoneiti
Tuntuu kuin jotain tulisi tapahtumaan.
euforia

#1096 • • euforia mmm sure! why the f*ck not!
taking this moment once in awhile, thinking about what am i here for. imagine if we were part of somethig bigger.. we r like a cell in a human body. this planet is only a little cell in someone's foot.. we think it's the sun that burns us although it's just some kid playing with matches and burning his skin.. we think we seen it all, but that's just bs.. it's just the one cell you've gone thru. and there are millions of cells to explore... when we have used all our resources it's not a big deal for this kid.. cause its just the one soul one soul that thinks it's the only one, ha ye sure. i took a few beers yesterday, damn it tasted good... and now im writing this shit with my bad grammar.. thinking of 1 girl who told me we could see tomorrow, just the message she sent to my cellphone made me smile .... ahhh then before im gonna meet her.. i think that i could pick 10 sunflowers from the field that i drived by today.. hoping that she will show me her lovely smile when i give her those 10 sunflowers, maybe she will give me a kiss aswell :). or maybe she have found another guy and will bitch slap me and remind me of that life aint perfect all the time... going back home thinking what did i do to get this... givin me a thought that maybe it was only just another mutation in this cell that means nothing to this little kiddo... but fo real i like her mre than she can ever imagine makin me do all those stupid things.. it's just that my heart got its reasons that my brains can't understand, little things that make life interesting.. this day made my life so far.. thinking about those little things her smile sunflowers the music i heard.. why , pls you who r reading this meaningless post in internet can u ask yourself why? why r u reading this why r u living what r u livn for what makes u happy why ? hmmm i hope this post made u think of something.. but now im goin to bed and i will think of her smile.. that's what im livin for at the moment.. im livin for some girls' smile.. but u know whats wonderful; it's enuff for me just the smile :), just the smile.

good night, Zzzz...

--
morjens

wammi

#1098 • • wammi
hieman pelottaa illan henksubileet: sinebrychoff sponssaa koko illan juomat eikä mulla oo enää pelkoo, et ois välttämätöntä nähdä noita duunipaikan naamoja enää jatkossa...
sunbeam

#1099 • • sunbeam santa`s little helper

wammi, 20.8.2007 09:00:
hieman pelottaa illan henksubileet: sinebrychoff sponssaa koko illan juomat eikä mulla oo enää pelkoo, et ois välttämätöntä nähdä noita duunipaikan naamoja enää jatkossa...

Tiimi toimii ja antaa palutetta!!! *pahis**senkin**kissatappelu**hali*

--
Oma minä on ainut vankila, joka pystyy kahlitsemaan sielun.
- Henry Van Dyke

sunbeam

#1100 • • sunbeam santa`s little helper
On toi kiva että joitain firma sponssaa, meidän työnantaja suosii "artisti maksaa" periaatetta...*igor*

--
Oma minä on ainut vankila, joka pystyy kahlitsemaan sielun.
- Henry Van Dyke