mitä lemmikkieläimiä omistat?

1,188 posts, 60 pages, 455,729 views

-Kerttu-

Posts: 4,542

#1121 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

T3k, 14.10.2008 10:54:
Meiän pommi :)



Ou mai kaad.. Sydän suli..Mikä rotu toi on? *plur*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

wiwi

Posts: 1,575

#1126 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

IsoLL, 14.10.2008 12:25:
Tissiposkellakin on oma "galtsunsa"

http://www.petsie.fi/pet.php?petid=21493

P.S. Parasta tuolla ehkä veljetytön (kohta 15 wee) kommentit *vink*


Oijoi. Mun ei pitäisi ollenkaan lukea tällasia topicceja, saati sitten selailla noita elukka-forumeja. Mun lapsuudenkodissa on ollut maailman ihanin hauva viimeset 14 vuotta ja muhun iski koko ajan voimistuva koirakuume heti, kun muutin omilleni. Vielä kun Otto-poju on jo sen 14,5v eikä enää kauan täällä keiku niin...:( Välillä jäädyn ihan täysin paikoilleni tuijottamaan, jos satun vaikka jonkun koirapuiston ohi.

Ees lainakoira ois kiva. Oon kelaillu, että käyn laittamassa johki kauppojen ilmoitustauluille lappusia, että "Reipas opiskelija haluaa ulkoiluttaa (ja rapsutella) koirianne." :D

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Lyylikki

Posts: 2,975

#1127 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

wiwi, 14.10.2008 13:34:
Oijoi. Mun ei pitäisi ollenkaan lukea tällasia topicceja, saati sitten selailla noita elukka-forumeja. Mun lapsuudenkodissa on ollut maailman ihanin hauva viimeset 14 vuotta ja muhun iski koko ajan voimistuva koirakuume heti, kun muutin omilleni. Vielä kun Otto-poju on jo sen 14,5v eikä enää kauan täällä keiku niin...:( Välillä jäädyn ihan täysin paikoilleni tuijottamaan, jos satun vaikka jonkun koirapuiston ohi.

Ees lainakoira ois kiva. Oon kelaillu, että käyn laittamassa johki kauppojen ilmoitustauluille lappusia, että "Reipas opiskelija haluaa ulkoiluttaa (ja rapsutella) koirianne." :D



Joo siis Tissiposki on myös siis meidän porukoiden koira, jota näkee valitettavan harvoin. Se on kyllä niin ihana ja rakastettava ja hölmö, että se ei ole pitkistä näkemättömyyksistä moksiskaan. Yllättävän hyvin muistaa, että minä olen se henkilö, jonka sänkyyn pääsee nukkumaan *plur*

Meillä oli juuri lainassa kämppiksen perheen 2 v. labbis-narttu. Ihan yhtä hömelö ja ihana, kuin Påågelkin. Se tunki sohvalla syliin ja olihan se loistavaa, kun eteisessä vastassa oli heiluva häntä ja iloinen ilme.

Sen verran järki kuitenkin tulee koirakuumeen tielle, että en halua ottaa koiraa ihan keskustassa asuessani. Myöskään nykyiset reissut, jolloin aamulla herätessä ei tiedä mihin illalla päänsä kallistaa, eivät onnistuisi. Pitäisi siis vakiintua, rauhoittua ja muuttaa, niin sitten olisi koiralle paikka mun elämässä.
Tiinuliinu81

Posts: 510

#1128 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Leonardo & Lisbeth*sydän*.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Tiinuliinu81

Posts: 510

#1129 • • Tiinuliinu81 Säätäjä

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

soile

Posts: 138

#1130 • • Edited soile
Meille muutti eilen 7-vuotias Venla-kisu. Maaliskuusta asti oli ressu ollut eläinsuojeluyhdistyksen hoivissa. Tosi kivasti on mennyt tämä alku. Tänään jopa kisuli tuli syliin, ja vietti siinä hyvän aikaa. Tosi ystävällinen ja rohkea se on ollut, vaikka meillä tosiaan ollut vasta vuorokauden. <3
sapeli

Posts: 11,768

#1131 • • sapeli jokukukamikä?
Meidän Arttu-kisu on kyllä musikaalinen tapaus. Joka ilta kun valot on sammutettu ja on mukavan hiljaista, se hipsii kylppäriin ja aloittaa pienen serenadin - moukuu selkeästi eri lailla kuin normaalisti "jutellessaan", matalemmalta, ikään kuin testaillen erilaisia saundeja. *tirsk*

Parina iltana ollaan pistetty kylppärin ovi kiinni ettei naapurit häiriinny, ja siitä se mekkala sitten syntyikin! *nauru*

On se semmonen *hellokitty*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

josbe

Posts: 1,982

#1132 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Meidän Jinin (vähän yli 3 kiloa) pentu, kerran jo kuolemantuomionkin eläinlääkäriltä saanut "vatkulina" syntynyt kolli-kissa, sittemmin Jefe, on jo aikamoinen mötikkä (5 kiloa!!). Varsinainen on-off-tyyppi: välillä syö, välillä makaa, ja toisinaan ei näy kuin pyörivä karvapallo tai tihutöiden tulokset ilman että se ikinä jäisi kiinni itse teosta.
Avatar
#1133 • • Muussika Guest
Kärmespihvin ja nakki nakuttajan.
subu

Posts: 1,174

#1134 • • subu Suski

josbe, 23.10.2008 15:42:
Meidän Jinin (vähän yli 3 kiloa) pentu, kerran jo kuolemantuomionkin eläinlääkäriltä saanut "vatkulina" syntynyt kolli-kissa, sittemmin Jefe, on jo aikamoinen mötikkä (5 kiloa!!). Varsinainen on-off-tyyppi: välillä syö, välillä makaa, ja toisinaan ei näy kuin pyörivä karvapallo tai tihutöiden tulokset ilman että se ikinä jäisi kiinni itse teosta.


Ihq kummatki *sydän*
Dr. SYKErö

Posts: 141

#1135 • • Dr. SYKErö Kolmannen sukupolven Koe Kaniini
Mulle on siunaantunu tällänen trooppineneläintarha tänne ku on tullu noit poikasii ni nykynen saldo on 6 viljakäärmettä ja 2 kolumbiansateenkaari booaa *hymy*

Ps. jos viljakäärme kiinnostaa ni voisin jokusen myydä noista poikasista.

--
Lammas karhuntaljassa, kehrää ku kissa, tikkaa ku kani ja lähtee ku rusakko makuulta.

Onni08

Posts: 23

#1136 • • Onni08
Mulla on nykyään kolme kissaa, olen tässä parin kuukauden aikana ottanut kaksi uutta kissanpentua. Ensiksi tuli yksi pentu, mutta se kiusasi tuota vanhinta (16,5 v.) sen verran rankasti, että katsoin että parasta ottaa sille pennulle saman ikäinen kaveri. Ja nyt on rauhoittunut tuo vanhemman kiusaaminen.. muuten tilanne ei sitten olekaan rauhoittunut.

Viime yönäkin tulin katsomasta yhtä keikkaa joskus neljän aikoihin himaan niin nää vekarat siiinä sitten heräsivät ja voi jessus mikä show päällä samantien.. nuku siinä.. ja kerrostalossa alakerta varmaan tykkää, kun nää menee kämpän päästä päähän pari tuntia..

Millä ihmeellä noita saisi rauhoittumaan.. oon ajatellut, et päivisin en anna nukkua niin paljoa varsinkaan illalla, jos ne sit olis väsyneitä aina öisin :D
Amarie

Posts: 261

#1138 • • Amarie täysipäiväinen lusmu
Meillä meinaa välillä olla kunnon eläintarha täällä. Kämppiksellä on kaks koiraa ja sitten meillä on yks tollanen koditon lorttokissa, joka jäi vaan tänne mun huoneen edellisen asukkaan muutettua Irlantiin. Tossa pari viikkoa sitten oli vielä kaks lisäkissaa hoidossa.

Nyt oltais kai ottamassa toista kissaa. Sitten kun joskus muutetaan erilleen noi kissat menee varmaan sit kämppikselle.

--
In her eyes I see the sky.

KitSu

Posts: 707

#1139 • • KitSu Kitsunegari
miska 14v norjan metsäkissa. Pörö 19v pystykorvan ja collien mikstuurakoissu ja viimeisinä mut ei vähäisimpinä 50 + jtan kplttea ayshireja ja friisiläisiä lehmiä. notta eiköhän täs oo jo lemmikkieläimiä kerrakseen! :D

--
A chic type, a rough type, an odd type - but never a stereotype

Chill0ut

Twist

Posts: 925

#1140 • • Twist Team Kemuttajat
Tollanen kisu löytyy :)