haluu kans..
1,188 posts, 60 pages, 540,485 views
haluu kans..
alek száhala, 2.1.2006 18:56:
---
lunake, 6.12.2005 16:36:
Ohessa näätylini Föbi
---
Ei juma!Mulle kans!
Mistä oot tommosen saanu?
Mutta, mulla oli tällanen vuosia sitten:

Mut se on kyllä kaikista vanhin. Emosta pakolla liian aikasin erotettu hellyyden kipee pötkylä. Koiran kupsahtamisen jälkeen vielä enemmän hellyyttä kaipaava. Kaikkihan tietää miten ihana ois vaan maata pitkin olkkarin pöytää..

se on niin kiltti ja sulonen äidin pikku possu
Hirvee peto onki. :)~caro~, 2.1.2006 18:52:
mun vaavit, peto ja rambo
Hihi. :) Meiän pikku kisu syö kaikkee. Ku se oli 5kk se söin lankarullallisen lankaa ja se joutu leikkauksee. Piti suoli avata kolmesta kohasta ja kukkaro pieneni. :( Ja 8kuukautisen se meni jotenki nuolee petoniseinää ja sen kielee tuli haava mikä tulehtu. Nyt se on 1v ja 4kk. Mitäköhän se seuraavaks maistaa? Pitää kaikki pienet tavarat aina piilottaa. (:keijukainen, 24.11.2004 13:08:
---
zenny:
Tos on kiksu...
---
voi kun se on suloinen, mut nopeesti ne kasvaa. Oma katti on jo 17vk ja täys koheltaja....se saalistaa kuovamuonaraksuja onnessaa ja on muutenki vähä omalaatunen
yukie^, 4.3.2006 23:59:
---
katti huus ihan pirusti, mut onneks selvittii vaan säikähdyksellä, oli vaa nyrjähtäny. Lääkäri sano et yks päivä pitää levätä kopassa et se tassu sais vähä levättyä, vähä sitä nauratti ku kissa kinkkas siel lääkärissäki ku sitä tutkittii. Yhen päivän se lepäs ja sit taas täyttä menoa kolmen tassun kanssa ku yks oli turvoksissa. Kaikkee sitä sattuu ja tapahtuu
Meiän pikku katil on varmaa ADHD :Dyukie^, 4.3.2006 23:50:
---
~caro~, 2.1.2006 18:52:
mun vaavit, peto ja rambo
---
Hirvee peto onki. :)