mitä lemmikkieläimiä omistat?

1,188 posts, 60 pages, 455,795 views

YuuricaZ

Posts: 358

#561 • • YuuricaZ
akvaariokalat (siel on yx niin pelottava monni..sil on kamalii ulokkeita naamassa!!mut onnex se on niin arka ettei sitä paljon näy!!!ja tietysti awokkini*tirsk*

--
tavoitteena kokaiinimallin jalat*ding*

Athene

Posts: 390

#562 • • Athene Tiina
musta cockerspanielityttö Chandi. Ihana tyyppi. *plur*
eemi

Posts: 186

#563 • • eemi
Maailman helppohoitoisin lemmikki eli mun elämäntyyliin hienosti sopiva leopardigekko Joonas möyrii tuolla terrassa. Tai ei se mitään möyri, makaa flegmaattisena siihen asti kunnes annan ruokaa... Sen minkä helppohoitoisuudellaan voittaa, häviää sit hieman sosiaalisuudessa. Mutta kiva sitä on kiusata ja kyllä se ruokkivan käden tunnistaa.
dubious

Posts: 158

#564 • • dubious ribidim
Nykyään on vaan akvaario... ennen mulla oli kani nimeltä Kaneli ja marsu nimeltä Jääkarhu *sydän* Tulin sit jälkimmäiselle allergiseksi ajan kanssa, ja piti lupua niistä. Onneksi niille löytyi yhteinen koti, kun olivat ihan skidistä asti olleet samassa häkissä.
keijukainen

Posts: 1,599

#566 • • keijukainen kiksumurmeli
Neljän viikon päästä pitäis tulla uus perheen jäsen... kissanpentu *sydän* elikkä sitte ois kaks kissaa *hihu*

--
*seepla*

Avatar
#567 • • Peppi Guest

YuuricaZ, 17.11.2005 13:45:
akvaariokalat (siel on yx niin pelottava monni..sil on kamalii ulokkeita naamassa!!mut onnex se on niin arka ettei sitä paljon näy!!!ja tietysti awokkini*tirsk*



Onks varma, ettei sil ole mitään kalojen kasvaimia nassussa? Voiks niillä edes olla?
mariq

Posts: 2,154

#568 • • mariq
Okei sori hei kaikki, mut ihan ensimmäiseks mun on kyl pakko protestoida tota _omistamista_.. Mun mielestä yhtään elävää olentoa ei voi omistaa.. mut juu, en paasaa enempää..

Mä siis asun kahden kissat kanssa, tyttöjä molemmat, noin kolme vuotiaita (tarkkaa ikää ei tiedä, kun ne oli kodittomia, ennenku tuli mun luo) Nefer ja Nyyti.. *sydän**sydän*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Sankari

Posts: 617

#569 • • Sankari
2 koiraa täällä riehuu ja mä yritän vaan pysyä perässä. *nauru*
Avatar
#570 • • kettu kiu Guest
madagaskarin suuri päivägekko ollu pian 8 vuotta.. *hihu* se on niin pirteän värinen, kirkkaan vihreä ja punaisia pilkkuja. *joo*
$

Posts: 1,802

#571 • • $ Destination weekend!
Nelivarvaskilpikonna Otto, josta taitaakin olla jo aikaisemmin maininta.
Tällä kertaa kuvan kanssa. Ikää +20v ja terve uros. Skenempi kuin moni tällä foorumilla. Kuunnellut teknoa vuodesta 1991.

Konnagalleria:
YuuricaZ

Posts: 358

#572 • • YuuricaZ

Peppi, 17.11.2005 18:29:
---
YuuricaZ, 17.11.2005 13:45:
akvaariokalat (siel on yx niin pelottava monni..sil on kamalii ulokkeita naamassa!!mut onnex se on niin arka ettei sitä paljon näy!!!ja tietysti awokkini*tirsk*

---


Onks varma, ettei sil ole mitään kalojen kasvaimia nassussa? Voiks niillä edes olla?


en uso...ne näyttää kyl ihan et ne kuuluu sen nassuu*ding* ne on sellasii torviputkilonmallisii, tuu kattoo joskus*igor*

--
tavoitteena kokaiinimallin jalat*ding*

ReiNe

Posts: 146

#573 • • ReiNe
kaksi ihanaa nallekarhua on *sydän* 6v. rottweiler siskokset *sydän**plur*

--
femalejunglist

yonia

Posts: 149

#574 • • yonia
Kissoja tietenkin ;) oon kissaihminen. Tällähetkellä Mammakissa ja 5 pentua vilistää kämpässä^^
Lincra

Posts: 181

#575 • • Lincra Se Baarimikotar

Energizer, 28.8.2005 18:11:
[iso]Ilpo-jänis[/iso]

Aivan ihana pusuttelija karvapallo! Love*sydän*

voooiiiii!!! *sydän* melkein ku mun rakas Queen La Tifa(tifu) voih!!! *hali*

--
Kyllä minä nimiä muistan, mutta en kenen ne on

Sssan*

Posts: 651

#576 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Pieni ihana MOPSI(wilma) *sydän* röhisee sylissä..

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

sonni

Posts: 180

#577 • • Edited sonni
lemmikkiähän ei voi omistaa, tai siis ainakin tässä tapauksessa kissa omistaa minut:

ramzez.jpg
koo

Posts: 379

#579 • • koo

Pocambo, 29.8.2005 16:13:
Kaks frettiä eli kesyhilleriä löytyy.



Tahtoo!! Mä näin viikonloppuna turussa tytön, joka oli ulkoiluttamassa frettiään. Kaveri hengaili tytön takin sisällä ja kurkisteli kaula-aukosta. Se oli niin söpö, sulatti mun sydämen heti ensi sekunnilla. Kunpa kämppä olisi vähän isompi, että olisi tilaa tommoselle... *huokail*

Tällä hetkellä meillä asuu kissaneiti Sazuki.

--
Backstagella on paratiisi.