248 posts, 13 pages, 35,025 views
niin, tähän voinen toistaa seuraavan tapahtuman goomilta pari vkoa sitten, discossa soittamassa oli siis club colorsin alex:
alex loppuspiikissään ennenq joku toinen dj tulee puikkoihin:"Ja nyt hieman biisintunnistusta, kuka tunnistaa tämän yhden kaikkien aikojen suurimmista tranceklassikoista, herralta joka saapuu suomeen ensi syksynä."
for an angel alkaa soimaan, Markin jalat menee skipidiskipidi gogo dj-kopin viereen..
mä: "AI siis TÄH?! PvD Suomeen syksyllä? Onks tää nyt taas jotai huhuja vai tiukkaa faktaa????"
alex: "faktaa."
meikkis takkas lattialle riahumaan..
Eli sellasta, katotaan nyt sit, toivossa on hyvä elää
-M
Yks sana: vitut!
Miten se nyt tänne eksyis??? Ei sillä ettenkö haluis, mut kuitenki... olen realisti*täh*
Yks sana: vitut!
Miten se nyt tänne eksyis??? Ei sillä ettenkö haluis, mut kuitenki... olen realisti*täh*
realismia ei sensijaan mun mielestä oo toi helvetinmoinen palvominen ja odottaminen ja aiheesta vinkuminen.
onhan se vitun hyvä mutta .....
Paul on tulossa mitä toden näköisemmin syyskuussa
2003 paikkaa ja päivämäärää ei ole vahvistettu, kerron sitten joskus jos muistan....
paikkaa ja päivämäärää ei ole vahvistettu, kerron sitten joskus jos muistan....
iceman:No se on FAKTAA et Paul van Dyk tulee Suomeen syksyllä. Ja se miksi se tulee suomeen soittamaan selviää teille myöhemmin.[/i]
No mutta onneksi sina tiedat sen jo nyt ja tulet tanne
kertomaan meille etta me saamme tietaa sen vasta
myohemmin. Olet hieno ihminen