Paul van Dyk tulee Suomeen

248 posts, 13 pages, 34,812 views

Viltsu

#1 • • Viltsu noname
Paul van Dyk tulee Suomeen...kai?

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

ATD

#2 • • ATD
joo joo.. ainaki ku oikeen toivotaan..*ding*

--
"se on vaan hengausta ja chillausta.. mennään ajan mukana"

#3 • • yana Guest
Viltsu:

Paul van Dyk tulee Suomeen...kai?

taas jotain hevosmiesten tietotoimiston uutisia.
se on ollut "tulossa varmasti ens kesään/uuteenvuoteen mennessä" viimeiset 4v
killuska

#4 • • killuska
*poks* Moisin niin halunnu!

--
*killuska*

patis

#5 • • patis 10
ei taas näitä... *eiei*

itse kuulin tän huhun ekan kerran hypellä '99
#6 • • yana Guest
kun miettii miten hyvin isommilla bileillä on mennyt viimeaikoina ja miten vitusti pvd maksaa niin ei o kyl hirveen todennäköistä tollanen. mainostus ois tollasesta pitäny aloittaa jo jossain muodossa
Katrina

#7 • • Katrina
yana4000:

kun miettii miten hyvin isommilla bileillä on mennyt viimeaikoina ja miten vitusti pvd maksaa niin ei o kyl hirveen todennäköistä tollanen. mainostus ois tollasesta pitäny aloittaa jo jossain muodossa

Jospa pvd tahtoo heittää hyväntekeväisyys keikan tänne iloiseen ja ratkiriemukkaaseen pohjolaan?
#8 • • Kirsikka Guest
Ois kyllä aikamoisen kivaa jos se oikeesti tänne saapuis..
Mice

#9 • • Mice .: unique :.
...kyllä varmaan olis upeeta..
Mutta hieman kyllä uskallan epäillä että tätä ihmettä ei tulla näkemään.. *hmph*

--
This won\'t hurt, I promise..

Katrina

#10 • • Katrina
Uskon edelleen, että pauli-poika varmasti haluaa vierailla täällä ihan hyväntekeväisyysmielessä. Soitetaan vaikka ja kysytään!
scobl

#11 • • scobl
miksi on ihan mahotonta että se tulisi tänne soittamaan? Lippujen hinnat olisi aika korkealla, mutta tälläisestä voi kerran elämässä maksaa :)

--
bred na net

Mnj

#12 • • Mnj Mönjä

Paul van Dyk tulee Suomeen

mitäs muuta fiksuu

-Mönjä-

--
Dead to the world. Alive for the journey.

#13 • • tuntematon Guest
yana4000:

No emmä nyt tiiä, PvD on kuitenkin niin ihailtu ja tunnettu nimi täällä Suomessa, että varmasti vetää bileisiin paljon ihmisiä.

Väittäisin, että esim. Screenillä olevan sen verran mainetta ja hilloo, että Paulin pystyisivät tänne tuomaan. Ohessa pieni laskutoimitus:

Pidetään lipun hinta normaalilla tasolla, niin Screen vetää bileisiin ainakin sen normaalin Screen-jengin ja tämän lisäks vielä ympäri Suomea jonkun verran porukkaa. Asetetaan lipun hinta 15:oon. Oletetaan, että paikalle saapuu 1000 asiakasta, joista lipun ostaa 900, eli lipuista rahaa tulee 900 x 15 = 13 500.

Kuluja: Yö Paulille Kämpissä 300, lennot Berliinistä Helsinkiin ja takaisin yht. 1000, keikkapalkkio about 7000. Tästä jää vielä ylikin aika iso läjä rahaa.... Kannattaa siis varmasti!
*heiii*
ATD

#14 • • ATD
;)

--
"se on vaan hengausta ja chillausta.. mennään ajan mukana"

#15 • • Vihattu Guest
paul tekee iha shittii musiikkia.. kokeilkaa jotai harvinaisempaa ni löydätte kyllä iha kivaaki muziikkii

tämä on paulille*dissaa*
#16 • • yana Guest
tuntematon:

Väittäisin, että esim. Screenillä olevan sen verran mainetta ja hilloo, että Paulin pystyisivät tänne tuomaan. Ohessa pieni laskutoimitus:

Pidetään lipun hinta normaalilla tasolla, niin Screen vetää bileisiin ainakin sen normaalin Screen-jengin ja tämän lisäks vielä ympäri Suomea jonkun verran porukkaa. Asetetaan lipun hinta 15:oon. Oletetaan, että paikalle saapuu 1000 asiakasta, joista lipun ostaa 900, eli lipuista rahaa tulee 900 x 15 = 13 500.

Kuluja: Yö Paulille Kämpissä 300, lennot Berliinistä Helsinkiin ja takaisin yht. 1000, keikkapalkkio about 7000. Tästä jää vielä ylikin aika iso läjä rahaa.... Kannattaa siis varmasti!
*heiii*

nojaa.. oon kyllä hyvin tietoinen bileiden budjetoinnista ja kulurakenteesta *justjoo*
ja myös siitä kenella on rahkeita tuoda se tänne.

ei se mahdotonta ole mutta uskon kun näen. kyllähän pojat sen kanssa creamfieldsissä käydessään jutteli *vink*

oon kyllä sitä mieltä että PVDtä ylihehkutetaan kokoajan. onhan se hyvä mutta vuosien varrella tää vaan vaikuttaa jo hysteeriseltä

[muokattu 18.10.2002 10:57]
#18 • • tuntematon Guest
jepjep. Mä buukkasin sen tos yks perjantai. Olin aika jurrissa ja päätin soittaa sille ja vähän avautua mikse ei oo soittanu tääl viel. Aamulla kyllä oli morkkista. Kaikkea sitä tulee jurrissa sekoiltuakkin.
Syder

#19 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
PvD suomeen... rokrok *ökkö**ökkö**ökkö*
*super**super**super*

--
Divida et impera.

nina¤

#20 • • nina¤ -eläinlaps
PVD on maineensa veroinen, jospa ei ihan hysterian*eiei*
Mut kyl mä hyppisin vähintään näin *ökkö* jos näkisin itse ilmiön....
*super**super**super*

--
..for me to POOP ON..