Paul van Dyk tulee Suomeen

248 posts, 13 pages, 34,946 views

HooDee

#101 • • HooDee
Kivaa tosiaan olis joo, jos kys. artisti tulis Suomeen, mut aika heikosti uskon tollasta ennen ku omin silmin sen nään. Ja varmasti näkisin jos se tulis, koska sitä EI VOIS jättää väliin. Mut ehkä vielä jonain päivänä... ?! :/

--
Freedom is to stay up on a summer night to listen to the wind sighing in the trees... And to keep on living.

Mark

#102 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
niin, tähän voinen toistaa seuraavan tapahtuman goomilta pari vkoa sitten, discossa soittamassa oli siis club colorsin alex:

alex loppuspiikissään ennenq joku toinen dj tulee puikkoihin:"Ja nyt hieman biisintunnistusta, kuka tunnistaa tämän yhden kaikkien aikojen suurimmista tranceklassikoista, herralta joka saapuu suomeen ensi syksynä."

for an angel alkaa soimaan, Markin jalat menee skipidiskipidi gogo dj-kopin viereen..

mä: "AI siis TÄH?! PvD Suomeen syksyllä? Onks tää nyt taas jotai huhuja vai tiukkaa faktaa????"

alex: "faktaa."

meikkis takkas lattialle riahumaan..

Eli sellasta, katotaan nyt sit, toivossa on hyvä elää *joo*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

#103 • • ALIEN Guest
Mark:

niin, tähän voinen toistaa seuraavan tapahtuman goomilta pari vkoa sitten, discossa soittamassa oli siis club colorsin alex:

alex loppuspiikissään ennenq joku toinen dj tulee puikkoihin:"Ja nyt hieman biisintunnistusta, kuka tunnistaa tämän yhden kaikkien aikojen suurimmista tranceklassikoista, herralta joka saapuu suomeen ensi syksynä."

for an angel alkaa soimaan, Markin jalat menee skipidiskipidi gogo dj-kopin viereen..

mä: "AI siis TÄH?! PvD Suomeen syksyllä? Onks tää nyt taas jotai huhuja vai tiukkaa faktaa????"

alex: "faktaa."

meikkis takkas lattialle riahumaan..

Eli sellasta, katotaan nyt sit, toivossa on hyvä elää *joo*

-M

toivottavasti alex on luotettava kaveri...
#105 • • erkki Guest
*dissaa*
*eiei*
*dissaa*
anqqa

#106 • • anqqa tirehtööri
aijai, sais kyllä tulla, sen verran uskomatonta biittiä sälli heitti viime lauantaina ;) tanssinu pariin vuoteen yhtä kauan, ja sen kyllä huomas seuraavana päivänä. toivottavasti myös täällä on vastaava 6(?) tunnin setti.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

UnityF

#107 • • UnityF joo just se
Mä en kyl usko ennen kun saan jotain todisteita...Hmm..
PVD Suomeen olis kyl tosi ihku juttu.. *plur**plur**plur**plur*
Jazqa

#108 • • Jazqa Nani Nani?!?
Yks sana: vitut!
Miten se nyt tänne eksyis??? Ei sillä ettenkö haluis, mut kuitenki... olen realisti*täh* *nauru*

--
3,4,5-trimethoxyphenethylamine
Guess what it is...?

#109 • • ALIEN Guest
Jazqa:

Miten se nyt tänne eksyis??? Ei sillä ettenkö haluis, mut kuitenki... olen realisti*täh* *nauru*

onhan se tänne ennenkin eksynyt... kuin myös tiesto, avb etc... *hih*
Mark

#110 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Jazqa:

realisti? Tiedoksesi: PvD on soittanut jo aikaisemminkin täällä. Realisti? Viime vuonna stadissa soittamassa mm. sellaset neverheardit ku sasha, warren, seaman ja fontaine tänä vuonna ollut jo lawler, tulossa tiesto.. ONKO TOI SIIS REALISMIA?! Mun mielestä realismia on, että pauli tulee jossain välissä tänne, onko se sitten ensi syksynä, siihen en sano mitään, toivon kuitenkin parasta..

-M

--

#111 • • yana Guest
realismia ei sensijaan mun mielestä oo toi helvetinmoinen palvominen ja odottaminen ja aiheesta vinkuminen.

onhan se vitun hyvä mutta .....
ToniO

#112 • • ToniO Toimittaja
Paul on tulossa mitä toden näköisemmin syyskuussa
2003 paikkaa ja päivämäärää ei ole vahvistettu, kerron sitten joskus jos muistan.... *klubitus*

--
Hype 101
joka
perjantai
Lähiradion
taajuudella
100,3 MHz
alkaen
kello
22:30.

Mark

#113 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
yana4000:

realismia ei sensijaan mun mielestä oo toi helvetinmoinen palvominen ja odottaminen ja aiheesta vinkuminen.

onhan se vitun hyvä mutta .....

Niinnoh, faithlessin sanoja lainaten: "God - is a DJ" *vink* Eivaan, nykyäänhän on vallalla supastar dj:en palvominen (liekö tuo vaikutus tullut uk:sta vai mistä myös tänne), ja kyllä sikäli ymmärrän, että jos ei ole koskaan herraa livenä nähnyt, odottaa sitä kuin kuuta nousevaa, onhan kys. miekkonen (ainakin allekirjoittaneen mielestä) ehkä kaikkien aikojen nro 1 kiksu/trance dj.. Ja kaikenlainen arvuutteluhan nyt on kaukana kaikesta realismista, mut hauskaa se on, aye? *plur*

-M

--

#114 • • yana Guest
iceman:

Paul on tulossa mitä toden näköisemmin syyskuussa
2003 paikkaa ja päivämäärää ei ole vahvistettu, kerron sitten joskus jos muistan.... *klubitus*

tiedon lähde oli?

onko mitään ideaa mainita tuollaista tietoa jos mikään ei ole varmaa? paitsi se ikuinen henkselien paukuttelu

no toivottavasti tällä kertaa on parempi onni matkassa kuin aikaisemmilla yrittäjillä

[muokattu 27.2.2003 14:16]
Karski

#115 • • Karski Pomon kätyri
Mark:

Niinnoh, faithlessin sanoja lainaten: "God - is a DJ"

Mut DJ ei ole Jumala. *igor*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Karski

#116 • • Karski Pomon kätyri
iceman:

paikkaa ja päivämäärää ei ole vahvistettu, kerron sitten joskus jos muistan.... *klubitus*

Hienoa etta kaikessa jalomielisyydessasi tulet tanne ja
kerrot meille milloin ja missa tapahtuu *plur*
Emmehan todennakoisesti saisi muuten koskaan tietaa
mihin ja milloin han tulisi soittamaan.

[muokattu 27.2.2003 14:23]

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

ToniO

#117 • • ToniO Toimittaja
No se on FAKTAA et Paul van Dyk tulee Suomeen syksyllä. Ja se miksi se tulee suomeen soittamaan selviää teille myöhemmin.

[muokattu 27.2.2003 15:45]

--
Hype 101
joka
perjantai
Lähiradion
taajuudella
100,3 MHz
alkaen
kello
22:30.

Karski

#118 • • Karski Pomon kätyri
iceman:

No se on FAKTAA et Paul van Dyk tulee Suomeen syksyllä. Ja se miksi se tulee suomeen soittamaan selviää teille myöhemmin.[/i]

No mutta onneksi sina tiedat sen jo nyt ja tulet tanne
kertomaan meille etta me saamme tietaa sen vasta
myohemmin. Olet hieno ihminen *plur*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

#119 • • ikj Guest
Tres:

iceman:No se on FAKTAA et Paul van Dyk tulee Suomeen syksyllä. Ja se miksi se tulee suomeen soittamaan selviää teille myöhemmin.[/i]

No mutta onneksi sina tiedat sen jo nyt ja tulet tanne
kertomaan meille etta me saamme tietaa sen vasta
myohemmin. Olet hieno ihminen *plur*

*nauraa**nauraa*

*nauraa*

[muokattu 27.2.2003 19:39]
#120 • • Ferrytales Guest
jos corsten on ollu ja tiesto tulee...niin miksi ei sitten pvd...lord of trance....
Toivossa on hyvä elää.......*nauraa*