joulu kohta ovella...

394 posts, 20 pages, 127,323 views

aleksisi

Posts: 282

#361 • • aleksisi
ikävä kyllä..

--
siellä missä jatkot..

Gleba

Posts: 549

#362 • • Gleba
yöh *igor*

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

RiD

Posts: 2,817

#363 • • RiD Nukemi
Paskempaa juhlaa saa etsiä!

--
*super* *possu*

onni3mk

Posts: 3,973

#364 • • onni3mk Onni on.
PASKAA!!!

--
Onni on.

Zeratul

Posts: 1,170

#365 • • Zeratul Captain miserable

onni3mk, 9.11.2006 17:33:
PASKAA!!!


Joulu kyl kieltämättä on. Vois tehä perinteiset ja lähtee paikalliseen juottolaan lärväämään. Eikä sit mitää "senki idiootti ei jouluna voi lähtee dokaamaan!" -läppää. Eihän ihmiset muutenkaan enää juhlista sitä minkä takii kyseinen perinne ees on saanu alkunsa. *eiei*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

pirpeli

Posts: 5,533

#366 • • pirpeli
Mä lähden koko jouluksi Budapestiin*sydän*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#367 • • cjet Guest
Joulu on ihanaa. Jos on joku *plur* mille voi ostaa lahjan. Mut siis jos. *nauru* Antaminen on kivaa. *pahis*
ella_

Posts: 1,329

#368 • • ella_
ihana joulu *sydän* 45 yötä. ihan parasta.

--
Elementary, my dear.

Elmiira

Posts: 1,446

#369 • • Elmiira
Edessä ensimmäinen joulu jota en vietä vanhempien luona kotona,
lumisessa ja kylmässä itäsuomessa.
Vähän haikeeta, se on niin kiva perinne *sydän*

Mut viime joulu oltiin siellä, joten tänä jouluna mennään sit kultsin
vanhempien luokse.

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

onni3mk

Posts: 3,973

#370 • • onni3mk Onni on.

Zeratul, 9.11.2006 20:43:
---
onni3mk, 9.11.2006 17:33:
PASKAA!!!

---

Joulu kyl kieltämättä on. Vois tehä perinteiset ja lähtee paikalliseen juottolaan lärväämään. Eikä sit mitää "senki idiootti ei jouluna voi lähtee dokaamaan!" -läppää. Eihän ihmiset muutenkaan enää juhlista sitä minkä takii kyseinen perinne ees on saanu alkunsa. *eiei*



Mä oon niin mukana täs! Mun ei annettu toteuttaa tota viime jouluna, mut ehkä nyt...

--
Onni on.

Avatar
#371 • • Equalizer Guest
Joks se hössötys alkaa:D
Zeratul

Posts: 1,170

#372 • • Zeratul Captain miserable

onni3mk, 9.11.2006 21:01:
---
Zeratul, 9.11.2006 20:43:
---
onni3mk, 9.11.2006 17:33:
PASKAA!!!

---

Joulu kyl kieltämättä on. Vois tehä perinteiset ja lähtee paikalliseen juottolaan lärväämään. Eikä sit mitää "senki idiootti ei jouluna voi lähtee dokaamaan!" -läppää. Eihän ihmiset muutenkaan enää juhlista sitä minkä takii kyseinen perinne ees on saanu alkunsa. *eiei*

---


Mä oon niin mukana täs! Mun ei annettu toteuttaa tota viime jouluna, mut ehkä nyt...


Ehkä mä taas lupailen liikoja, lähen sit kumminki autolla ja kattelen selvinpäin ku ihmiset örveltää ja apinoi.. Mikä ei tietenkään estä _sua_ juomasta, että antaa palaa vaan.

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

onni3mk

Posts: 3,973

#373 • • onni3mk Onni on.

Zeratul, 9.11.2006 21:06:
---
onni3mk, 9.11.2006 21:01:
---
Zeratul, 9.11.2006 20:43:
---
onni3mk, 9.11.2006 17:33:
PASKAA!!!

---

Joulu kyl kieltämättä on. Vois tehä perinteiset ja lähtee paikalliseen juottolaan lärväämään. Eikä sit mitää "senki idiootti ei jouluna voi lähtee dokaamaan!" -läppää. Eihän ihmiset muutenkaan enää juhlista sitä minkä takii kyseinen perinne ees on saanu alkunsa. *eiei*

---


Mä oon niin mukana täs! Mun ei annettu toteuttaa tota viime jouluna, mut ehkä nyt...

---

Ehkä mä taas lupailen liikoja, lähen sit kumminki autolla ja kattelen selvinpäin ku ihmiset örveltää ja apinoi.. Mikä ei tietenkään estä _sua_ juomasta, että antaa palaa vaan.



Niinno...eipä toi alkoholin kittaaminen oo mua viiem aikoina kauheesti innostanu, mut voidaanhan me mennä johonkin teinihelvettiin kattoo yksinäisiä pissiksiä *vink*

--
Onni on.

sale

Posts: 1,235

#374 • • sale
Aargh..Turhaa hössötystä...
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#377 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Oon ilmeisesti vähemmistöä kun tykkään joulusta... Mun mielestä se on ihana perinne *sydän* kerrankin aika vuodesta jolloin vaan voi rauhoittua ja syödä paljon! Ei oo mikään pakko stressata, eikä mikään pakko syödä ruokaa josta ei tykkää. En edes pidä itseäni mitenkään kristittynä, mutta tää on vaan tällanen tapa, joka on ollut lapsesta asti :) Joten en stressaa siitäkään, että mulle on ihan sama mistä tää juhla on saanut alkunsa *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

sapeli

Posts: 11,768

#378 • • sapeli jokukukamikä?
Mun mielestä on ihan kiva että keskellä pimeintä talvea on aika jolloin on paljon valoja esillä - puissa valot ja ikkunoissa kynttilät - ja jonka aikana rauhoitutaan olemaan sisällä perheen ja ystävien kanssa hyvän ruoan parissa, ja jonka aikana voi muistaa läheisiä korteilla, tai lahjoilla jos sattuu sopivia löytymään - vähän kuin kaikkien yhteinen syntymäpäivä.

Mun mielestäni jouluun liitetään liikaa asioita, uskontoa tai kliseisiä tonttuja ja joulupukkeja, kun se on oikeastaan perimmäisessä yksinkertaisuudessaan oikein mukava ajatus. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#379 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

sapeli, 9.11.2006 21:28:
Mun mielestäni jouluun liitetään liikaa asioita, uskontoa tai kliseisiä tonttuja ja joulupukkeja, kun se on oikeastaan perimmäisessä yksinkertaisuudessaan oikein mukava ajatus. *joo*



Nimenomaan :) Nää on tärkeimmät ja oon sitä mieltä et joulun voi muokata mieleisekseen *joo* baareissa ja bileissä sitä on jo muutenkin ihan liian monta viikonloppuu vuodssa...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

muZZle^

Posts: 305

#380 • • muZZle^
kaupas työskentely vie kyl ehkä vähän jouluintoa ku on vaan ni rikki poikki hajal, nyt jo.