joulu kohta ovella...

394 posts, 20 pages, 127,327 views

Keijo Hujanen

Posts: 1,634

#342 • • Keijo Hujanen Pressiklubi
*sydän* tämän joulun sana on JOULUPUKKI. ne jotka minut tuntevat, tietävät kyllä miksi *sydän*

--
suomen virallinen totuus

Optik

Posts: 1,691

#343 • • Optik Piikkisika/Outopallo

Haitok, 9.11.2006 12:03:
*sydän* tämän joulun sana on JOULUPUKKI. ne jotka minut tuntevat, tietävät kyllä miksi *sydän*



*ROFLCOPTER* ja *LOLLERSKATES*!

Naama punoittaa ja kessi kasvaa jo valmiiksi, tulevaisuuden isä joulu *lmao*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

night.

Posts: 21

#344 • • night.
ja ne helvetin jouluikkunat sun muut on alkanu täyttää katukuvaa*eikä*
Fyrisch

Posts: 4,525

#345 • • Fyrisch
kiitti infost!
Verano

Posts: 4,649

#348 • • Verano Merituuli

Neko, 9.11.2006 12:53:
Koska se on niiiin tunnelmallista, tämä joulun odotuksen aika.



Kah, viitannetkin noihin laittamiisi laulunsanoihin.
Avatar
#350 • • titityyt Guest
voisin helposti viettää joulun samalla tavalla kuin viime vuonna. Indonesian Gili airilla, autottomalla saarella missä länkkäreitä oli meidän lisäksi ehkä kolme sinä päivänä. Vettä tuli koko päivän ja me syötiin ranskalaisia kynttilänvalossa. ihquujee
Claquesous

Posts: 3,206

#351 • • Claquesous viidettä kolonnaa
PASKAA!

--
32. of December

Verano

Posts: 4,649

#352 • • Verano Merituuli

Neko, 9.11.2006 13:00:

Jooh, mä yritin olla fiksu enkä kirjoittaa asioita toistamiseen.



Hyvä, että edes joku meistä yrittää.
Sallakat

Posts: 2,220

#353 • • Sallakat jungle, baby !
mä fiilistelen joulua jo vähän. kun lumet tuli ekaa kertaa niin tuli ihan joulufiilis.
Lahjoja en ole käynyt katsomassa, kohta puolin pitäisi. Koska olen niin materialisti niin tykkään joulusta. Pikkujoulut on päätetty jo ja "kutsut" mennyt eteenpäin.

Joulussa, tai siis aatossa on kivaa se, että on sellanen tosi rauhallinen fiilis. Ollaan porukoiden kanssa himassa, kynttilöitä palaa, syödään hyvin, juodaan punaviiniä, istuskellaan ja jutellaan. Kissat on ihan innoissaan kun ne saa aina sellofaaniin käärityn ison korin täynnä kaikkia leluja ja herkkuja. Pussi rapisee niin kivasti että ellei sitä piiloteta yöksi niin mikään humalatila ei auta nukkumaan kun ne rapistelee sen kaa koko yön.
Muru on omien vanhempien kanssa omassa kotona, joten yleensä vielä irkataan ja soitellaan kännipuheluita toisillemme. Joulupäivä on aina vakio kun lähdetään isolla kaveriporukalla riehumaan. Yleensä mennään johonkin yökerhoon ja ollaan todella todella kännissä. Sinne kerääntyy usein monia kymmeniä tuttuja kun kerran vanhassa kotikaupungissa ollaan.

Tosi kivaa kyllä kun tulee joulu taas.
_RixU_

Posts: 320

#354 • • _RixU_
Se ois niinköstä piparitaikinantekoaika kohta hollilla! superrrrrherQ! *kuolaa*saa nähä saaks täl kertaa yhtään pipareix asti *tirsk*
Foxmagon

Posts: 1,329

#355 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

_RixU_, 9.11.2006 13:38:
Se ois niinköstä piparitaikinantekoaika kohta hollilla! superrrrrherQ! *kuolaa*saa nähä saaks täl kertaa yhtään pipareix asti *tirsk*



Multa meni viime talvena kolme pakettia taikinaa hukkaan, kun ERÄS päätti syödä ne. "Ethän sä näistä ois kuitenkaan mitään leiponu!" *igor*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Poppana

Posts: 207

#356 • • Poppana Tehotyttö
Vitun joulu. Pakko syödä pahaa ruokaa ja olla kiva sukulaisille, joista ei edes tykkää. Pitää ostaa turhia lahjoja hirveessä kiireessä ja leikkiä onnellista ku saa jotain turhaa. Mun unelma joulu olis siideriä, mikropitsa ja mä.

--
*hellokitty*

Samu81

Posts: 1,224

#357 • • Samu81 kokolihaa
Ensimmäiset joulumainokset tulivat vastaan Stokiksessa tossa pari viikkoa takaperin. Oli verraten huvittunut olo, mutta nyt kun tuo maakin on itsepintasesti edes vähän valkoisena, niin ihan nasta fiilis :)
Mä en tuosta krääsästä ja ryysiksestä niin perusta, mutta joku Aleksi lumisena jouluvaloilla & joulumainoksia on must. Homman kruunaa jos sattuu olemaan verraten hiljaista, myöhään illalla ja tihuttaa lunta hiljalleen.. *sydän*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Avatar
#359 • • Säty Guest
ja missä pukki on?*hih*
- kiltti tytöntyllerö -
KooKie

Posts: 4,338

#360 • • KooKie aka. Petress Pan
No mulle tulee kyllä "joulu" jo tänään, kun nään tyttökaverin pitkästä aikaa. Sen neidin näkemistä vois jonkun vanhan sanonnan mukaan myös kuvailla kuun nousemiseksi. *sydän*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!