394 posts, 20 pages, 149,801 views
oi joulu, joulu!
...heti kun alkoi ilmat viilenemään aloin automaattisesti lauleskelemaan joululauluja
....ja tulis nyt jo se joulu, että pääsis kokkaamaan jouluruokia..ei se että ne nyt niin ihania olis, mutta niitä on ihana tehä..
viime joulunakin tein joulusafkaa aatonaattoyönä ja nukahdin kun perunalaatikko oli uunissa..
kun katsoin seuravan kerran, se oli hävinnyt!

pää hajoaa jo ajatuksestakin!
Marianne:
eipä ole vielä ihmeemmin iskenyt joulutunnelma päälle, lähinnä odottelen että pääsen viettämään joulua lähimmäisten luokse Ouluun joka jäi viime vuonna väliin..
ainoa asia mikä tuottaa harmaita hiuksia tästä aiheesta on kun mietin että saan luultavimmin lähteä liikennöimään 23.päivä pohjoiseen jolloin myös puoli Suomea on liikenteessä, mutta eiköhän se suju ilman kummempia hampaiden kiristelyjä kun tietää näkevänsä kaikki kivat kaverit pitkästä aikaa + tietenki ne äärimäisen hyvät jouluherkut*slurps*

Jouluruoista en niin paljon välitä, mutta kyllä niitä yhden päivän voi syödä. 

JOULU 
Läheisiä ystäviä tulee illan mittaan käymään jos he kerkiävät ja syödään jotain pientä ja kuunellaan joululauluja
ja vietetään rauhallista aikaa...
Laitan taas kynttilöitä pitkin asuntoo ja orja ehkä laulaa jonkun joululaulun...
Alkoholia ei tulla mun luona nauttimaan se on sääntö josta en jousta ikinä.
eipähän tarvii niistä stressaa sitten lährempänä jouluu.. 
Joululahjat paketoin 22-23 välisenä yönä ja kuuntelen joululauluja... siitä on alkanu tulla mulle jo perinne.. 
UnityF:
Mä olen ostanu jo 2 joululahjaa ja tiiän että 1viikkoo ennen jouluu mulla on kaikki ostokset tehty joten sillä aikaa kun muut jonottaa stokkan kassalla kilsan pitusessa jonossa niin mä leivon pipareita ja torttuja mun ystäville. Ei kannata jättää kaikkee viime tippaan vaan pikkuhiljaa tekee niin ei tuu ees sitä "joulustressiä"

niin ja kai sitä vois jotain pientä joulukoristusta laittaa mut ei mitään isompaa ku ei kerran vietä jouluu ees kotona.

tänään onneksi saan ne iltapäivällä ja niin tänä iltana koristelen kuusenkin 
siitä tulee tänä vuonna sini-violetti-hopee-valkoinen.