joulu kohta ovella...

394 posts, 20 pages, 131,734 views

tweety

#221 • • tweety tsirptsirp
joulu ei oo tän tipun mieleen...ahdistavaa aikaa*kivatsulle*

--
Räyh,sanoi koira kun kissan näki

DiamonDie

#222 • • DiamonDie mediahippi
Ajattelin, että jos en tänä vuonna viettäisi joulua ollenkaan. Olisi neljäs peräkkäinen yksin vietetty joulu. Jouluruokia ei varmaan tule juuri olemaan, lahjoja en todennäköisesti saa enkä ole koskaan jaksanut koristella asuntoani. Tuntuu siis jokseenkin tyhmältä mitään viettää. Mutta jotenkin siitä on tullut tapa, josta ei pääse eroon. Kaikki joululahjat olen jo suunnitellut etukäteen (itse olisi tarkoitus tehdä lähes kaikki).
sparffo

#223 • • sparffo Team Aerobic
joulu :(
pidän ruuasta mut en muusta hässäkästä, tyhmä ostaa lahjoja "mä tykkään susta niin paljon, ota mun lahja (joku tarpeeton esine joka kummiski jää makaan)*ding*

viime vuonna kävin teneriffalla jouluna, se oli ihan jees. saipahan reivata ihan kunnolla ainaski *jiihaa*

--
to be old and wise you first have to be young and stupid

henkkat

#224 • • henkkat
jeee. On niin hyvää aikaa, ihan kyynel tuloo simmuun ku muistelee lapsuuden jouluja, isä heilu nyrkin kans ja kompastu äidin silmään ja, no ei vais. Mut on oikeesti ihana muistella niitä aikoja ku niissä oli sitä jotain 'taikaa'. oli niin jännää oottaa pukkia ja kaikkee*nauru*
Narya

#225 • • Narya Kuolema
*poks* oi joulu, joulu! *plur* ...heti kun alkoi ilmat viilenemään aloin automaattisesti lauleskelemaan joululauluja *nauru*....ja tulis nyt jo se joulu, että pääsis kokkaamaan jouluruokia..ei se että ne nyt niin ihania olis, mutta niitä on ihana tehä..*joo* viime joulunakin tein joulusafkaa aatonaattoyönä ja nukahdin kun perunalaatikko oli uunissa..*plur* kun katsoin seuravan kerran, se oli hävinnyt! *nauru* *aplodit*
Ja aiai..pääsee tekemään piparitaloja porukoille! *plur* pää hajoaa jo ajatuksestakin! *hymy*

--
Sekavuuden Ammattilainen

[Nuclear]

#226 • • [Nuclear] el aprendiz
Tuleeks Joulu ovelle?

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

#227 • • HRDance Guest
Vois painua sinne mistä tulikin eikä häiriköi ihmisiä ovelta ovelle *GRR*
Mellu-

#228 • • Mellu-
Joulu on kyl kivaa aikaa *joo* viettää kavereitten kaa tunteja kaupungissa ja shoppailla kaikkii kivoi lahjoja *hihu* salaa tietysti *nauru* ainoo et mutsi taas kimpoilee noitten joulukrääsien ja ruokien takia ja sitä ei kattele susikaan *eiei*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Arc

#229 • • Arc Lurker
Joulu on kyllä mukavaa aikaa..jouluruokia tässä taas odotellaan kieli pitkänä ja lomat / joulufiilis noin yleensäkkin on kanssa erittäin jees. *joo*
Pientä päänvaivaa tässä vaan aiheuttaa, kun pitäisi porukoille yrittää joululahjoja ostella...ideat hieman vähissä toistaiseksi. *justjoo*

--
You sunk my battleship!

#230 • • Marianne Guest
eipä ole vielä ihmeemmin iskenyt joulutunnelma päälle, lähinnä odottelen että pääsen viettämään joulua lähimmäisten luokse Ouluun joka jäi viime vuonna väliin..
ainoa asia mikä tuottaa harmaita hiuksia tästä aiheesta on kun mietin että saan luultavimmin lähteä liikennöimään 23.päivä pohjoiseen jolloin myös puoli Suomea on liikenteessä, mutta eiköhän se suju ilman kummempia hampaiden kiristelyjä kun tietää näkevänsä kaikki kivat kaverit pitkästä aikaa + tietenki ne äärimäisen hyvät jouluherkut*slurps*
Arc

#231 • • Arc Lurker

Marianne:
eipä ole vielä ihmeemmin iskenyt joulutunnelma päälle, lähinnä odottelen että pääsen viettämään joulua lähimmäisten luokse Ouluun joka jäi viime vuonna väliin..
ainoa asia mikä tuottaa harmaita hiuksia tästä aiheesta on kun mietin että saan luultavimmin lähteä liikennöimään 23.päivä pohjoiseen jolloin myös puoli Suomea on liikenteessä, mutta eiköhän se suju ilman kummempia hampaiden kiristelyjä kun tietää näkevänsä kaikki kivat kaverit pitkästä aikaa + tietenki ne äärimäisen hyvät jouluherkut*slurps*

Kannattaa kyllä tarkkaan miettiä mitä reittejä pitkin ja mihin aikaan lähdet liikkeelle tuolloin. Onneksi ei itse tarvitse tuommoisiin tuomiopäivän ruuhkiin sännätä. *vink*

--
You sunk my battleship!

anthocyan

#232 • • anthocyan Kohti valoa...
Mä pidän joulusta rauhottumisen takia. Silloin saa olla perheen ja sukulaisten kanssa. Ja myös kaikkien läheisten ihmisten ympäröimänä, sellaisten jotka oikeesti rakastaa sua ja sä rakastat heitä. *sydän*

Huonoa joulussa kuitenkin on sen kaupallisuus. Se tuo jouluun stressia, joka ei siihen kuuluisi.

Joulukuusen tuoksu on ihana ja se rentouttaa. Lisäksi piparkakkujen teko on kivaa! *jiihaa* Jouluruoista en niin paljon välitä, mutta kyllä niitä yhden päivän voi syödä. *hymy*

[iso]Rauhaa ja rakkautta kaikille![/iso]

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Cloud

#233 • • Edited Cloud Game Freak
Joulu.. ainoa mukava puoli koko jutussa on lahjojen antaminen. Ok maksaa likaa ja talous kuralla, mutta silti dikkaan antaa kavereille ja perheelle tms jotain pientä.

Jouluruoka.. mielummin vaikka mc scheissen hampurilaisia. Joulu yhdessä olo.. Tylsää tylsää.. Kaikki jossain eli ei mitn tekemist. Joulumusaa/ joulukirkot, "Huokaus". Onneksi nykyään on internet sun muut, sekä nuudelit.

Yhteenveto Joulu yksin nettailen, noodeleita vetäen sekä animetzkii katsoen. Ja uskon tämän olevan paras joulu ikinä

Jos joulu olisi normaali lauantai ilta voisin toivottaa jokaiselle kunnon bile iltaa Mutta koska se ei ole mitään sinnepäinkään "kai" tyydyn toivottamaan kaikille hermojen kestämistä tämän yltiöpäisen tylsän hetken yli.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

PienPunai

#234 • • PienPunai Se pieni ja punainen
joulu... Muuten toosii Ihanaa aikaa, mut jos joku ostais mun puolesta mun hankalille kavereille lahjat...? *hih* ku en HALUU siihen ruuhkaan, ku ihmiset stressaa.. *hmph* Mut tosi hianoo ku saa KINKKUA, ja paljon lämpöä ja läheisyyttä... *plur*

--
Carry On Smiling And The World Will Smile With You!

Displacer

#235 • • Displacer
Joulu joo, tana vuonna ainakin jouluttelu tullut aloitettua tarpeeksi ajoissa kun 4 kaverin kanssa teetettiin viikko-pari sitten keski-Vietnamissa joulupukkipuvut Vietnamilaisesta "silkista" ja ollaan siita asti ajeltu ne paalla Vietnamin rannikkoa pitkin etelaan.

Paikalliset on vahan ihmeissaan kun 5 joulupukkia ajaa perakkain moottoripyorilla ohi *nauru*

Tunnelman nostamiseksi jokaisella meilla on viela joulupukkinuket teipattu kiinni sarviin *iloinen*
*piis*
UnityF

#236 • • UnityF joo just se
*sydän* JOULU *sydän*

Nyt on käymässä niin että nielen ylpeyteni ja meen käymään _äitini_ luona jouluna pikaseen mut ja ainoastaan mun mummon takia koska hän toivoi sitä. Joten tän aaton muutama tunti siellä ja sen jälkeen takaisin kotiin.
Kotona sitten laitan oman joulun. *sydän* Läheisiä ystäviä tulee illan mittaan käymään jos he kerkiävät ja syödään jotain pientä ja kuunellaan joululauluja *pahis* ja vietetään rauhallista aikaa... *hymy* Laitan taas kynttilöitä pitkin asuntoo ja orja ehkä laulaa jonkun joululaulun... *hih* Alkoholia ei tulla mun luona nauttimaan se on sääntö josta en jousta ikinä.

Tänään oon alkanu nyt valmistautuu jouluun jo oikeen kunnolla.. Ekat piparit ja tortut tuun illalla paistamaan kun pääsen takaisin kotiin ja jouluverhojen silitys on jo meneillään et lauataihin mennessä oon laittanu miltei ja kaikki koristeet *plur* eipähän tarvii niistä stressaa sitten lährempänä jouluu.. *hymy*

Joululahjat aijon tehhä ens viikolla niin sitten mun ei tarvii jonotella pahimissa ruuhkissa vaan voin chillaa oikeen kunnolla. *hymy* Joululahjat paketoin 22-23 välisenä yönä ja kuuntelen joululauluja... siitä on alkanu tulla mulle jo perinne.. *hihu*

Mut nyt piparkakku ja torttutaikina ostoksille.. *jiihaa*
sapeli

#237 • • sapeli jokukukamikä?

UnityF:
Mä olen ostanu jo 2 joululahjaa ja tiiän että 1viikkoo ennen jouluu mulla on kaikki ostokset tehty joten sillä aikaa kun muut jonottaa stokkan kassalla kilsan pitusessa jonossa niin mä leivon pipareita ja torttuja mun ystäville. Ei kannata jättää kaikkee viime tippaan vaan pikkuhiljaa tekee niin ei tuu ees sitä "joulustressiä" *hymy*

Mulla on se paha että mä odotan viime tinkaan asti sitä että jos vaikka jollekin löytyisikin vielä parempi lahja... Mut on niitä tullut jo hankittua ja mietittyä pitemmän aikaa siitäkin huolimatta *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Bellezaaa

#238 • • Edited Bellezaaa Afrodite*
Tänä vuonna ois tarkotus lähtee broidin kans katsastaa Norjan bilerintamalle et mitä siel tapahtuu. Aatto menee varmaan perheen kanssa glögiä kitatessa ja lahjoja availlessa (kai sitä vois kinkkuaki maistaa) mut sit joulupäivänä tai viimestään Tapaninpäivänä täytyy ottaa kaikki ilo irti ja suunnata kohti Oslon keskustaa.*jiihaa*

Jouluvalmistelut on tänä vuonna jääny vähä viime tinkaan (miten niin tänä vuonna? ). Pipareita ja torttuja ois tarkotus leipoo viikonloppuna nami...*joo* niin ja kai sitä vois jotain pientä joulukoristusta laittaa mut ei mitään isompaa ku ei kerran vietä jouluu ees kotona.

Puolet joululahjaostoksista on viel tekemättä ja se on tuskasta hommaa ku tuntuu et kaikki ihmiset on samaan aikaan siel kaupassa. Kaikista helpointa olis jos hankkis lahjat jo vaik loka-marraskuussa mut se ei nähtävästi multa onnistu (ollu suunnitelmissa jo useamman vuoden ajan).

Itteeni ainaki ärsyttää semmonen jouluhössääminen. Miks asioita ei voida tehä rauhallisesti...
Joulussa ihaninta on varmaan se jouluaaton hiljasuus ja tunnelma. Vähän kynttilöitä palamaan ja sit jos on viel lunta niin...*plur* *sydän*
soulsaw

#239 • • soulsaw 1.0
Vihaan joulua: kaikki ärsyttävät musiikit + typerät joulupukit + lahjat + jouluruuat = sontaa

Kaiken kruunaa se että kaikki teeskentelee pitävänsä joulusta ihan muuten vaan, eikä lahjojen takia. *nyyh* *grr*

Vedän pääni täyteen ja katson jonkun splatterin *uuh*

--
_____

UnityF

#240 • • UnityF joo just se
Mulla on taas jo kaikki ollu valmiina... piparit on paistettu ja tortut kanssa... *hymy*
Pikkujouluja on tullu vietettyy ja lahjat on kanssa jo ostettu. *sydän*

Kodin olen jo koristellu paitsi tänä vuonna mun kuusen koristelu meni myöhäseksi kun valot meni rikki ja nomic on hankkinu uudet mut ne on edelleen sen repussa *grr* tänään onneksi saan ne iltapäivällä ja niin tänä iltana koristelen kuusenkin *joo**hymy* siitä tulee tänä vuonna sini-violetti-hopee-valkoinen. *hymy*

Koska tänään teloin mun kipeen polven uudestaan niin voi olla että mun joulpläänit menee vähän uusiksi mut nyt tarkoituksena on että ihania ystäviä saapuu aattona again miun luo ja kattoo sitten mitä ilta tuo tullessaan.

Nyt kynttilät palaa ja fiilis on niin rauhallinen ja leppoisa ja stressi on vieras käsite.

Joulurauha *sydän*