394 posts, 20 pages, 131,751 views
mikkihiiri, 31.10.2005 18:39:
Mua vituttaa iha jumalattomasti se, että v***n joulukalentereita on jo myynnissä kauppojen kassalla. Voi Iesus Nasarenus sentään, nyt on vasta lokakuu! Koko tää jouluhärdelli alkaa koko aja aikasemmi, koht voidaa jo spennata joululahjoje perää jo elokuussa.
Pygmi, 31.10.2005 13:53:
---
Materiaa? No, jos tahtoo sitä kerätä.
Tekopyhää? Eikä ole! Mulla ainakin on joulufiilis jouluisin, se alkaa nyt jo mandariinien tuoksusta. Sellainen on kaukana tekopyhästä kun se vaan tulee.
Kyllä, mulle tulee paha olo omista ongelmistani. Minun ongelmia ovat mm. se että se mitä mä ymmärrän välittämisellä, rauhalla ja hiljentymisellä luodaan minulle materialla mitattavana, vihalla/pettymyksinä/pahana olona ja teennäisinä markkinointi-/mainontajuhlina. Se mitä joulun pitäisi olla, on aika lailla eri asia mitä mun pitäisi sietää jouluna.Paha olo taas usein tulee omista ongelmista, ja jos tahtoo ne kulminoida joulun syyksi, niin onko se sitten joulun itsensä vika.
*hali*Coca Colaa ja muista syödä kanaa*vink*Siitä mä oon samaa mieltä että koko vouhotus tulee liian aikaisin, mutta noi negismurinat on kyllä ihan jokaisen oman pään sisällä samalla tavalla kun plurahtelukin.
edit. tuokSusta...
AnderS, 1.11.2005 20:25:
Aah joulu! Jotenki niin masentava aika vuodesta!
Silloin ku seukkas eli styylas vakkariin nii
joulu tuntu niin paljon enemmän joululta.
pirpeli, 4.11.2005 12:09:
Parhaimpia muistoja on joulu Kuhmossa.
sapeli, 4.11.2005 12:17:
---
pirpeli, 4.11.2005 12:09:
Parhaimpia muistoja on joulu Kuhmossa.
---
Ihana tuokiokuva... Tää menis hyvin myös sinne kauneimpia hetkiä elämässäsi-topikkiin
QueenB, 31.10.2005 18:49:
Itse joulut on vähä ihme tapahtuma. Hirmusesti panostaa ja luo joulua ja sit jossain vaihees huomaa et tässäkö ne sit olikin. Ehkä oiskin paras olla hössöttämättä liian aikaseen. Syytän tästä oudosta tyhjän tunteesta kauppoja. Varmasti ihmiset ottaisivat joulun tulon huomattavasti rauhallisemmin ellei jo lokakuun puolella kaikki paikat rupee täyttymään joulumainoksista ja krääsistä.