joulu kohta ovella...

394 posts, 20 pages, 128,868 views

Jutu

Posts: 3,054

#281 • • Jutu Blondi

Mellu-, 31.10.2005 13:41:
*lisää listaan* - älä tuo jutan äidille uutta joulukukkaa *joo*


Juu, ei tarvii tuoda. Tai jos tuot, niin tuo joku kertakäyttökukan *hih*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Pätkis

Posts: 1,038

#282 • • Edited Pätkis Pikkis

lostgone

Materiaa, tekopyhää, pahaa oloa jne..*dissaa*
Niinä hetkinä q se ei edusta mulle esim. noita, voisin hetken ees sietää.
Ja sitä paitsi nyt o vasta lokakuu..*igor*
Fuck, kohta alkaa taas se tyhmä cocacolarekkakin jyrää telkkarissa..syökää kanaa..*hmph*


Materiaa? No, jos tahtoo sitä kerätä.
Tekopyhää? Eikä ole! *senkin* Mulla ainakin on joulufiilis jouluisin, se alkaa nyt jo mandariinien tuoksusta. Sellainen on kaukana tekopyhästä kun se vaan tulee.
Paha olo taas usein tulee omista ongelmista, ja jos tahtoo ne kulminoida joulun syyksi, niin onko se sitten joulun itsensä vika. Siitä mä oon samaa mieltä että koko vouhotus tulee liian aikaisin, mutta noi negismurinat on kyllä ihan jokaisen oman pään sisällä samalla tavalla kun plurahtelukin.

edit. tuokSusta...

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

martina

Posts: 1,875

#283 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
mä vihaan joulua..... silloin on aina niin masentavaa....

musta on kyllä mukavaa antaa lahjoja, mut lahjatkin on kivempi antaa/saada yllätyksenä eikä vain siksi, että joulunakin on "pakko" ostaa jotain -millä kukaan ei kuitenkaan tee mitään...
Braini

Posts: 76

#284 • • Braini raihnanen
joulukinkkua ja muita jouluherkkuja odotellessa *sydän*
josbe

Posts: 1,982

#285 • • Edited josbe suomalainen juhlakinkku
Vois kerätä hyvän jengin ja hautautua johonkin erämaahan, esim. mökille, pitämään hauskaa/harrastamaan avantouintia ja unohtaa autuaasti koko jouluhömpötys *juonittel* *lmao* *känni*
Jammailija

Posts: 3,224

#287 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Super-Kerttu, 31.10.2005 13:15:
---
Jammailija, 28.10.2005 15:12:
---
Kate, 28.10.2005 15:10:
---
Avernian, 28.10.2005 14:05:
Katotaanko vaikka puolentoista kuukauden päästä uudestaan?

---


Niin tai ohitetaanko kokonaan (itselle mieluisampi vaihtoehto) *igor*

---

Ohitetaan vaan koko stressijuhla*igor*

---


Hitto..Mä ainakin alan hössötyksen heti ja teen sen seitsemää sorttia ruokaa jo marraskuussa.. Ja tuhlaan kaiken aikani, rahani ja hermoni lahjoihin..Meille tulee täydellinen joulu! *nauru* *pahis*


Uh...*eikä* what ever you say, honey...*hikoil* *pepsodent*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Marjo

Posts: 1,796

#288 • • Marjo pupuTupuna
Joulu oli ennen kivaa, kun se oli vaan meidän pienen perheen oma juttu. Nykyään siihen liittyy kaikkia kummia ihmisiä ja velvollisuuksia mennä sinne ja tänne. Viime jouluina minut onkin vallannut masennus.
Tästä ja muista syistä suunnitellaankin kullan kanssa lähtöä etelän aurinkoon joulua piiloon.
nethr

Posts: 763

#289 • • nethr !!

pupuTupuna, 31.10.2005 16:08:
Tästä ja muista syistä suunnitellaankin kullan kanssa lähtöä etelän aurinkoon joulua piiloon.


Jos jotain pakettimatkaa mietitte niin taitaa olla jo vähän myöhäistä - no, toivottavasti joku reissu löytyy. Tänä jouluna en pääse etelään, mutta kyllähän täälläkin perheen parissa joulun voi viettää jos ei muuta ilmaannu. Ensimmäiset lahjatkin on jo hankittu *nauru*

--
xD

Marjo

Posts: 1,796

#290 • • Marjo pupuTupuna

nethr, 31.10.2005 16:18:
---
pupuTupuna, 31.10.2005 16:08:
Tästä ja muista syistä suunnitellaankin kullan kanssa lähtöä etelän aurinkoon joulua piiloon.

---

Jos jotain pakettimatkaa mietitte niin taitaa olla jo vähän myöhäistä - no, toivottavasti joku reissu löytyy.



Kyllä sitä aina jonkun matkan löytää. Ei olla vielä kertaakaan varattu "normaaliin" aikaan matkoja vaan aina viimetipassa. Jos ei muuten, niin sitten otetaan just pelkät lennot.
anniini

Posts: 917

#291 • • Edited anniini a-double n-double i-n-a
Vielä en ole keksinyt mihin pääsisin pakoon tuota kyseistä juhlapyhää. Resurssit ei aivan riitä ajelemaan vuokratulle mökille piiloon jonnekin korpeen, joten ehkä rakennan itselleni viihtyisän iglun ja kökötän siellä siihen asti, että tulee päivä jolloin kaupat ovat taas auki ja elämä normalisoituu taas tavalliseksi arjeksi. Jos ei muuta hyvää keksi, niin onneksi sentään alennusmyynnit alkavat joulun jälkeen. Joulu sucks ass.*igor*

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

Nectarine

Posts: 475

#292 • • Nectarine Rouva T
joulu ahistaa *uuh*
onneks pääsen pakoon Rakkaan kanssa!

--
Prinsessa Ruusunen

domi

Posts: 7,069

#293 • • domi Työn sankari.

anniini, 31.10.2005 16:33:
Vielä en ole keksinyt mihin pääsisin pakoon tuota kyseistä juhlapyhää. Resurssit ei aivan riitä ajelemaan vuokratulle mökille piiloon jonnekin korpeen, joten ehkä rakennan itselleni viihtyisän iglun ja kökötän siellä siihen asti, että tulee päivä jolloin kaupat ovat taas auki ja elämä normalisoituu taas tavalliseksi arjeksi. Jos ei muuta hyvää keksi, niin onneksi sentään alennusmyynnit alkavat joulun jälkeen. Joulu sucks ass.*igor*



Rakenna sit sellanen iglu et mä ja tyhmä kytkin voidaan tulla sit ohikulkumatkalla sanomaan "moi" :D
anniini

Posts: 917

#294 • • anniini a-double n-double i-n-a

Sir Dominique Trévisan, 31.10.2005 16:59:
---
anniini, 31.10.2005 16:33:
-clip-
---

Rakenna sit sellanen iglu et mä ja tyhmä kytkin voidaan tulla sit ohikulkumatkalla sanomaan "moi" :D



okei. jos lupaat, että yhtäkään joululaulua ette tyhmän kytkimen kanssa laula tai mä joudun heittään teidät ulos. :(

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

anniini

Posts: 917

#296 • • anniini a-double n-double i-n-a

Sir Dominique Trévisan, 31.10.2005 17:07:
---
anniini, 31.10.2005 17:06:
---
sak-set
---

---

Okei, ei lauleta. Saako hyräillä? Tai ees pitää kynttilää kädessä (jos pidetään huoli,ettei iglu sula) ?

:D



humming is for ghey people. kynttilät on sallittuja, mut tosiaan toi sulaminen voi jossain vaiheessa koitua ongelmalliseksi, ellet sä keksi siihen mitn patenttia? :S notskin tekeminen sinne sisälle on varmaan kans aika huono LVI-ratkaisu. :((

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

Kon-tiki

Posts: 1,936

#297 • • Kon-tiki The Unsinkable
Meidän koira kuoli jouluna, kun mä olin 10 v. Ei ole joulut olleet mistään kotoisin sen jälkeen, ainakaan Suomessa jossa muka pitäisi ottaa osaa kaiken maailman sukulais"velvollisuuksiin". Joulu voi olla okei lapsiperheille ja ihmisille, jotka joutuvat lasten kanssa tekemisiin, mutta itse en sitä juuri vietä. Paljon ruokaa ja juomaa ja siinä se. Vapaapäivät työstä ovat toki aina plussaa.
-Santtu-

Posts: 1,965

#298 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
ääääääääähhh, pitääkö jo alkaa muistuttaa *grr*

*sars*joulu*sars*

Oksennan joulun päälle!!
Claquesous

Posts: 3,206

#299 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Mua vituttaa iha jumalattomasti se, että v***n joulukalentereita on jo myynnissä kauppojen kassalla. Voi Iesus Nasarenus sentään, nyt on vasta lokakuu! Koko tää jouluhärdelli alkaa koko aja aikasemmi, koht voidaa jo spennata joululahjoje perää jo elokuussa.

--
32. of December

QueenB

Posts: 302

#300 • • QueenB Yuki-Onna
Mä henk. kohtasesti pidän joulun oottamisesta. Ja joinkin ensimmäiset glögit viime viikonloppuna. Lisäksi on aivan ihanaa polttaa kynttilöitä kun muuten on niin kylmää, märkää ja pimeää. Mut sitä en tosiaan tajuu et kaikki kaupat täyttyy joulytavaroista ja varsinkin krääsästä ennekuin edes pyhäinpäivä on saatu alta pois. *toktok*

Itse joulut on vähä ihme tapahtuma. Hirmusesti panostaa ja luo joulua ja sit jossain vaihees huomaa et tässäkö ne sit olikin. Ehkä oiskin paras olla hössöttämättä liian aikaseen. Syytän tästä oudosta tyhjän tunteesta kauppoja. Varmasti ihmiset ottaisivat joulun tulon huomattavasti rauhallisemmin ellei jo lokakuun puolella kaikki paikat rupee täyttymään joulumainoksista ja krääsistä.

Mut kyl mä silti nautin joulusta. Varsinkin kun pääsee kotikonnuille kaakkois-suomeen aivan ihanien ihmisten keskelle. Lämpimään hyvälle tuoksuvaan tupaan keskelle pimeää metsää. Ja joulusauna se vasta onkin ihana.

Eikun pelolla odottamaan milloin kuuluu ensimmäiset joululaulut kaupois ja näkyy ekat joulumainokset telkus.