En löytänyt kyseistä aihetta.
67 posts, 4 pages, 9,835 views
Klassikko: Väärän levarin neulan nostaminen. Joskus tuon pystyy hyvällä tsägällä peittään kanavan poikkaisemiseksi :-)
hah joo ihan klassikko.. mulle kävi taannoin kermassa kun miksasin jonku mufflerin biisin jälkeen Dom&Rolandin Parasiten... Just ku biisi droppas ni Pinnie tuli heilumaan siihen eteen ja mun rautainen keskittyminen herpaantui tän hilpeän lappalaisen muuvien takia... Nostin just pari tahtia superpäräyttävän dropin jälkeen neulan levyltä ja sain levyspottaajilta halveksuvia katseita :crybaby:
sit joskus jossain tapahtumassa oli sellanen mikseri missä oli pan -potikat siinä kohtaa missä yleensä on bassoeq (ko. mikserissä oli siis vaan kaksialueinen eq) ja tajusin vasta keikan puolivälissä että bassovaihtojen sijaan olin vaihdellu balanssia... mahtoi kuulostaa mielenkiintoiselta :panic:
sit joskus jossain tapahtumassa oli sellanen mikseri missä oli pan -potikat siinä kohtaa missä yleensä on bassoeq (ko. mikserissä oli siis vaan kaksialueinen eq) ja tajusin vasta keikan puolivälissä että bassovaihtojen sijaan olin vaihdellu balanssia... mahtoi kuulostaa mielenkiintoiselta :panic:
Pioneerin kuussatasen masteria olen ainakin yhdessä Roskassa käyttänyt vahingossa reunimmaisena kanavana. Lattialla on varmaan ollut hauskaa kun joka toisen vaihdon jälkeen musiikki katoaa jonnekin hetkeksi.
Siinä biittiä hakiessa oli tietty molemmat kanavat ylhäällä.