Aavikkokettu: Lueppa tuolta alusta saakka koko thread. Tästä on tapeltu aika paljon ja moniin argumentteihisi on jo tuolla vasta-argumentit valmiina.
Nyt kun kattoo tätä uutta lakia: Me hävittiin tää kiista, Aavikkokettu.
Mites noi Taediumin kertomukset Irlannista, jotka tässä ketjussa on jo esitelty. Paskapuhetta vai?
Hyvä kysymys.
En asu enää siellä ja paikallislehtiäkään ei tule luettua onlinenä niin usein, kun ei niin paljoa kiinnosta paikallisuutiset kun ei asu siellä. Se mitä lain voimaanastumisen jälkeen luin ja kuulin oli, että oli mennyt nurin useitakin.
No nyt ku olis kolme hautaa läpikäytävänä tuolla Irlannissa, niin kait sinne jossain vaiheessa tulee mentyä. Pitää koittaa muistaa pitää korvat auki aiheesta.
Olikohan se niin, että yhdessä kylässä oli viidestä pubista kolme joutunut sulkemaan... Muistini on hyvä, mutta armottoman lyhyt. Kait se tuolla aikaisemmilla sivuilla on tallessa jossain.
Tietty tuohan on hyvä syy-seuraussuhde. Aluksi kaatuu mestoja kun jengi joko vähentää käyntiä tai menee sinne missä henkilökunta kääntää katseensa polttamiselta ja kun muutama mennyt nurin ja homma kuitenkin jatkuu (se oliskin... irlantilaiset lakkaa Guinnessilla läträämisen... ehkä se kuuluis tonne helvetti jäätyy -topiciin...) niin tietty yksikin pubi pois kymmenestä, niin muilla tulee huomattavasti enemmän asiakkaita sen alkukitistelyn jälkeen.
Varmasti jatkan pubeissa istumista, mutta kyllä se rajoittaa jos joutuu istumaan kopissa ja bilistä kun käy omalla vuorolla pelaa, joutuu jättää röökin veke.
No mut no hätä, jos vaan se koppi laitetaan siihen kuntoon, että siellä on viihtyisä oleskella. (Turha tulla repimään mua sieltä sitten pois, muuta ku bilistä pelaa tai lisää juomaa hakee.)
(Tietty voisin jatkaa debaattia siitä savuttoman puolen, tai oikeastaan sen kirosanan (i*m*s*o*n*i*a*t*e) kohdilta, mutta siitäkin on tapeltu riittävästi. Nollatoleranssia haetaan. Ei jaksa tapella.)
(kuinka suuri osa tupakoitsijoista on muka aloittanut vasta täysi-ikäisenä?).
_o/ (Mut mä olenkin idiootti.)
Tuosta huumeesta ei saa käytännössä mitään kiksejä ja se tappaa lähes jokaisen käyttäjänsä. No tottakai sitä pitää saada tuprutella muiden naamalle!
Mä olen myös addikti. Enkä tupruttele muiden naamalle. Siirryn kauemmas (sinne lätäkköön seisomaan) bussipysäkilä jos tupakoin ja joko olen polttamatta tai jos olen jo sytyttänyt, niin astun sivummalle (näkösältä) jos niitä kääpiöitä on lähellä. Niitä kääpiöitä ei onneksi pubeissa paljon näy. Ainakaan pitäisi.
Lähinnä yritin tuoda esiin sen, että ihmiset eivät katoa paikoista joissa ei saa tupakoida. Jostain kumman syystä ruokakaupoissa, elokuvateattereissa, pankeissa, junissa ja kirjastoissa riittää asiakkaita vaikka tupakointi on suoritettava kopissa tai pihalla.
No ruokakauppa ei ole mulle silleen vapaa-ajanviettopaikka.
Elokuvateatteriin en kovin usein mene juuri siksi, ettei voi olla omat bisset ja röökit mukana. Toinen syy on se, että jos mulla olisi pause-nappi, niin muut katsojat hermostuisivat.