Jos röögaaminen baareissa on kielletty jo Nykissä, Losissa, Stokiksessa ja Dublinissa, niin minkä ihmeen takia se ei voisi olla kielettyä helsingissä? Onko hesaalaiset niin sooleja et niillä pitää saada olla spaddu huulessa 24/7?
Jos tupakointi on sallittu jo Amsterdamissa, Kölnissä, Berliinissä, Antwerpenissa, Brysselissä, Barcelonassa, Lissabonissa... niin minkä ihmeen takia se ei voisi olla sallittua Helsingissä? Onko hesalaaset niin sooleja, että niiden pitää ottaa mallia Ameriikoista ja Saapasmaan mafioosoista?
Siis niinku oikeesti, jos mä haluan olla spaddu huulessa 247, niin sitten mä olen spaddu huulessa 247. En tietenkään mene sisään liikkeisiin, enkä ruokaravintolaan, mutta olutta haluan nauttia (paino sanalla nauttia) savukkeen kera. Tietty me voidaan ottaa sekin malli, että ei polteta rafloissa ja siellä myydään vain Victory rommia maitolaseissa. Kuitenkin haluan hauskanpitopaheeni samanaikaisesti. Ei mitään blandattuja versioita.
Mainos: Jos röögaatte, niin vetäkään mielummin Manitouta kuin mallua/kamelia yms. myrkkyjäte merkkejä. Manitou on luomuröökiä ja siinä ei ole ylimääräisiä myrkkykemikaaleja. Plus jokainen sitä maistanut on todennut sen parhaimman makuiseksi röögiksi.
Minä (ja puolet suomalaisista, jotka tunnen Damissa) polttaa American Spirittiä. Vastaava, mut hieman miedompi.
Mulle on ihan sama missä saa polttaa ja missä ei. Vituttaa vaan että ruohoa ei saa blaadaa vaikka siitä on edes jotain hyötyä.
Mikä on ruohon hyöty, jos sitä poltetaan hupimielessä, eikä lääkinnällisissä tarkoituksissa? Se, että on hauskaa? Ei tupakasta tai alkoholista mitään hyötyä sinällään ole. Se vaan on kivaa.
eiköhän kaikille asiakkaille ole mukavampi juttu tämä freesimpi ilma. se 'joku' on itse puoti, joka haluaa pitää kiinni menekistään. tässei ole oikeasti järjen hiventäkään sitä asiaa vastaan.
Kun Sonyn tekninen tuki kertoi äsken kirkkain silmin, ettei heidän DVD asemissaan ole firmwarea, tuli tarve mennä taasen tupakille. (Pyysin tämän tiedon muuten kirjallisena.) Sataa, joten menin poikkeuksellisesti röökihuoneeseen, enkä ulos. Se on positiivista, että työpaikalla on sellainen huone, se on minulle ekstraa.
Röökihuone on ruokailutilan vieressä. Ovi auki röökihuoneeseen ja siinä 5m päässä ihmiset syövät. Siis ovi on pysyvästi auki. Ruokailusalissa
ei haise rööki,
eikä ole savua. Miksi? Ilmastointi on hoidettu kunnolla. Huoneessa on kirkas ilma, eikä savua haista, ellei mene istumaan tupakoitsevan viereen.
Miksei tämä toimisi Suomessakin?