Päättäisin luultavasti päiväni jos ko. levy tulisi postin kautta
tuossa jamassa. Kirpaisee pelkkä kuva.
63 posts, 4 pages, 22,143 views
Matkahuollosta ei oo mitään pahaa sanottavaa.
Näkisit vaan miten ne heittelee ja pudottelee niitä paketteja.
Posti vois muuten ottaa mallia siitä tekstiviesti-systeemistä, että saa heti ilmoituksen kun paketti on saapunut.
Matkahuollosta ei oo mitään pahaa sanottavaa.
Näkisit vaan miten ne heittelee ja pudottelee niitä paketteja.
Ehkä hiukka OFF TOPIC??? mutta ainakin Turun 20500 alueen posti siis se "Tepsintalon" postin palvelu on todella ärsyttävää (=se yksi vaalea vanhempi nainen, se tumma on TODELLA mukava)
Mulla oli joulun alla tulossa levarit postilla ja vaikka lapussa luki että monipakettilähetys sis 2 pakettia!!! Niin rouva väitti kivenkovaa että ei tässä ole kuin yksi laatikko!!! Kovan kinaamisen jälkeen ja minun siirtymisellä ns. tiskintaakse (alue on kuulemma VAIN henkilökunnalle! ;-p) löytyi se toinen paketti... :angry: mihinkähän ois paketti päätynyt??? DAMN PÄÄÄRKLEEEE!
Mulla oli joulun alla tulossa levarit postilla ja vaikka lapussa luki että monipakettilähetys sis 2 pakettia!!! Niin rouva väitti kivenkovaa että ei tässä ole kuin yksi laatikko!!! Kovan kinaamisen jälkeen ja minun siirtymisellä ns. tiskintaakse (alue on kuulemma VAIN henkilökunnalle! ;-p) löytyi se toinen paketti... :angry: mihinkähän ois paketti päätynyt??? DAMN PÄÄÄRKLEEEE!
On muitakin firmoja kuin posti jotka kuljettaa postia..
Mulla on kokemuksia vaan Postin hajottamista CD-koteloista ja yhdestä kiintolevystä (meni onneksi takuuseen). Jos ei pistä ceedeitä kuplapussissa niin varmasti tulee perille todennäköisemmin hajalla kuin ehjänä.
En muista mitä vein postiin joskus muutama vuosi sitten niin virkailija heitti paketin johonkin lajitteluboksiin niin, että huonosti pakattu tai helposti särkyvä sisältö olis varmasti hajonnut.
Postimaksujen ollessa mitä on (varsinkin vinyylin kohdalla, kun se on vittumaisen kokoinen) oletan kuitenkin että saan rahoilleni edes sen verran vastinetta että levyt tulevat ehjinä perille kohtuullisen ajan kuluessa. Kuluttajana mielestäni ihan kohtuullinen vaatimus, enhän kaupastakaan saa kananmunia ostaessa 12kpl paskana olevia munia joissa on parasta ennen päivä mennyt viikolla umpeen.
Samaten tuskin Helposti Särkyvää-tarra kuitenkaan vielä sitä takaa että pakettia kohdellaan silkkihansikkain, eikä sellaista pitäisi mielestäni tarvita jos materiaali on kuitenkin sellaista ettei se hajoa mistään pienestä kolhusta ja se on hyvin pakattu, kuten vinyyli. Tuo on varmasti totta että jengi pakkaa tavaransa huonosti, mikä on helvetin tyhmää kun "tietää" millaista kyytiä ne tulevat saamaan.
Päättäisin luultavasti päiväni jos ko. levy tulisi postin kautta
tuossa jamassa. Kirpaisee pelkkä kuva.