Vinyylejä tilattaessa, ei ole ilmennyt suurempia ongelmia.
63 posts, 4 pages, 22,194 views
Thomann on ainakin ottanut opikseen, että suomen posti on paska laitos. Paketit tulee tuplapakattuna isoilla ilmatyynyillä pakattuna.
Huvittavin paketti tuli eilen, missä oli sisällä yksi kappale pioneerin liukuja. Paketin koko oli viavaiset 25cm x 25 cm x 25cm...
Decksistä, niinku immeiset tietää, levyt tulee tiiviiksi pakattuna. Yhtään levyä ei o tullu rikki tai taipuneena. Tosin, ne paketit painaakin ihan kiitettävästi. Ehkä heikkojen postitätien ei tee mieli heitellä niitä bokseja...
Thomann on ainakin ottanut opikseen, että suomen posti on paska laitos. Paketit tulee tuplapakattuna isoilla ilmatyynyillä pakattuna.
Huvittavin paketti tuli eilen, missä oli sisällä yksi kappale pioneerin liukuja. Paketin koko oli viavaiset 25cm x 25 cm x 25cm...
mutta jos paketti ei ole lähetettynä "SÄRKYVÄÄ"-leimalla varustettuna (maksaa naurettavia summia) niin tällaista sattuu.
Älä syytä postia. Lähettäjässä se vika on.
Posti tekee vaan työtään.
Ja en ymmärrä miksi joku tilaa levyjä postilaatikkoonsa. Itse tilaan lähimpään postin toimipaikkaan ja saan aina ehjänä levyt.
mutta jos paketti ei ole lähetettynä "SÄRKYVÄÄ"-leimalla varustettuna (maksaa naurettavia summia) niin tällaista sattuu.
Minulle paikallinen postitäti sanoi naureskellen ettei tuota SÄRKYVÄÄ-tarraa tai -leimaa ole edes käytössä suomessa, vaan se on pelkästään tuttu leffoista.
Sanoi, että saan kirjoitella pakettiin mitä haluan, mutta se on sitten toinen asia lukeeko tai välittääkö kukaan niistä mitään.
:P
Tulipa väännettyä reklamaatio postille joku aika sitten:
<clip>
Kesti viikko, jonka jälkeen paikallisen postinjakelun esimies soitti mulle ja kertoi selvittäneensä tilanteen.
Tämän tapauksen jälkeen olen saanut jo parit levypaketit suoraan kotiin kannettuna ja homma toimii hyvin.
Kokemuksia?
Ihan älytöntä raahata sitten puolipäivää jotain paria kiloa vinyyliä ympäri kulmakuntaa. Mahtaa jakajiakin vituttaa tuommonen.
Offtopikkina, mikä mikseri?
Oliko hajoaminen postin vika, vai merkin ominaisuus?
eli kaikessa yksinkertaisuudessa: masiinassa on kaksi MASTER ulostuloa, nerokkaasti nimetty MASTER 1 ja MASTER 2.
kun rca-piuhat tunkee ykköseen, niin oikea kanava ei kuulut.
ja sitten kun samat piuhat tunkee kakkoseen niin kaikki pelaa niin kuin kuuluukin.
siis mitään muuta vikaa tai ongelmaa ei oo ollut.
kokeilin useammalla eri piuhalla, eri vahvistimen liitäntöihin, kytkin kajaritkin uudestaan kiinni, ja siis kaikki toimii muuten ihan normaalisti _paitsi_ MASTER 1:n oikea kanava.
jotenkin näin näppituntumalta sanoisin että siinä ois jokin kosketusongelma tms.
eli onko muilla Vestaxin omistajilla ollut tällaisia ongelmia vai onko nyt jotain niiiin ilmeistä kokeilematta että ei voi olla totta?!?!?!?