63 posts, 4 pages, 22,137 views
Kokemuksia?
Kokemuksia?
mutta jos paketti ei ole lähetettynä "SÄRKYVÄÄ"-leimalla varustettuna (maksaa naurettavia summia) niin tällaista sattuu.
cdn kannet nyt on helppo ja halpa vaihtaa (itselläkin cdonista tullut useita rikkinäisiä kansia). ja kuljetuksessa särkyminen on hieman eri juttu kuin se että Mr. Postikusti survoo liian ison paketin liian pieneen laatikkoon.
Hei!
Minulle tulee n. 3-10krt. kuukaudessa ulkomailta kirjelähetyksiä, jotka eivät mahdu asuntoni postiluukusta sisään. Lähetysten mitat ovat n. 33x33x2cm ja ne painavat hieman tilanteesta riippuen n. 300-2000g.
Käsittääkseni tällaisissa tilanteissa postinjakajan tulee koputtaa oveen ja mikäli kukaan ei avaa, niin pudottaa postiluukusta saapumisilmoitus, jossa kerrotaan lähetyksen olevan noudettavissa lähimmästä postista erikseen mainittuna ajankohtana.
Jostain syystä omalla kohdallani homma ei toimi näin. Viimeksi eilen maanantaina (11.10.05) postinkantaja pudotti luukustani saapumisilmoituksen, josta kävi ilmi, että lähetykseni on ollut noudettavissa postista jo perjantaina (07.10.05). Lähetykseni on siis ollut jo perjantaina jakelun hallussa, mutta jostain syystä postinkantaja ei koputtanut oveeni perjantaina eikä jättänyt edes saapumisilmoitusta jakaessaan tuolloin postit n. kl. 10:30. Maanantaina saapumisilmoitus tippui postiluukustani muun postin mukana n. kl. 10:00.
Vastaavia tapauksia löytyy menneen kesän ajalta ainakin kymmenen, joten kyseessä on systemaattinen jakelun laiminlyönti.
Edellä kuvattu toiminta ei nykyisten postimaksujen aikana ole hyväksyttävää. Tämän vuoksi pyydän, että osoitteeseeni tapahtuvasta postinjakelusta vastuussa oleva esimies ottaa asian puheeksi jakajan kanssa ja kertoo minulle sähköpostitse toimista, jotka aikoo tehdä jakelun parantamiseksi tulevaisuudessa.
Muilta osin olen Postiin ja sen tarjoamiin palveluihin tyytyväinen.
Vittu kun näin ton laatikossa niin meinas valahtaa paskat housuun.
Kokemuksia?
jos paketti ei ole lähetettynä "SÄRKYVÄÄ"-leimalla varustettuna (maksaa naurettavia summia)
mulle on posti kantanu varmaan 600 - 700 vinyyliä ja cd:tä vuosien aikana.
yhesti oli yhessä cd:ssä kansi rikki. ei kyllä voi valittaa omalla kohalla.