siksi etsin vaihtoehtoa teknarillekin. Sellaset nyt ilmeisesti vaan joutuu ostamaan jo pelkästään jälleenmyyntiarvon vuoksi.
kaverilla on vestaxin pdx 2000:set (mk 1) ja ne on mielestäni yhtä hyvät kuin teknarit, varsinkin sen takia että:
-vääntömomentti 2 kg (teknarissa 1,5kg)
-pitch jopa +/-50%
-rca-liitäntä (eikä kiintee johto niinku teknarissa)
-reverse (no ehkäpä turntablistit hyötyy tosta enemmän...)
-eikä noissa vestaxeissa kai niin huono jälleenmyyntiarvokaan ole
mun mielestä se on enemmänkin makuasia että soittaako teknareilla tai vaikkapa vestaxeilla.
mulla itellä on ollu teknarit reilun vuoden ja ne molemmat on käytettynä ostettu ja ne toimii mainiosti. rca-johdot oon molempiin vaihtanu (maadotusjohto on kiinni rca-johdossa)
kuulokkeina on ollu hd 25set pari kuukautta. kyl ne tosiaan puristaa, mut ei kuitenkaan liikaa. mikserinä on ollu kohta vuoden verran behringer djx 400 jota en suosittele kenellekään. krossissa on kohinaa ja välillä kuuluu vasen kanava vaikka krossi on käännettynä oikeelle, eikä tossa behringerissä kyl mitään reverse kytkintä oo. ja kun vasemman kanavaliu'un laittaa aivan ylös niin sillon kuuluu ainoastaan oikeesta kajarista musa. Pioneerin 707 tulee varmaan hankittua piakkoin kun siinä mielestäni hinta/laatu-suhde on kohdallaan ja löytyy kaikki tarpeelliset toiminnot.