:laugh:
Odotellaan vaan että Samus tulee tyrmäämään arvostelijan amatöörinä ja kateellisena Xbox tms. fanboyna....
No about puolet pelin arvioista on nimenomaan tämmösiä (toinen puoli samoilla linjoilla itseni kanssa), yksi Tiltin arvostelu ei pahemmin asiaa muuta. Mun mielestä toi on nimenomaan perussurkea "arvostelu" (oli pisteet mitkä tahansa), mihinkään ei paneuduttu tarkemmin, jää täysin auki millä tasolla kirjoittaja on peliin tutustunut. Tähtäyksessä on pieni nollakohta keskellä, mutta se ei ole läheskään peliä tuhoava juttu. Kuten sanottu, Red Steelista ei varmasti nauti jos pelaa vain sinne päin, kuolema, check point, uusi yritys, ihan sama, jne.
Red Steeliä on kerrassaan ärsyttävä pelata, eivätkä kömpelöt miekkataistelut ole sen parempia.
Ekaan lauseeseen osaan samaistua (katso ekat kommentini pelistä), mutta en todellakaan allekirjoita, RS on yksi niitä harvoja pelejä, jotka oli todella hauska pelata alusta loppuun, kunhan ymmärsi mistä on kyse. Millähän tavalla ja mihin verrattuna miekkataistelut ovat kömpelöitä, itse olen nimittäin täysin eri mieltä?
Se tekee hallaa koko laitteelle ja kyseenalaistaa, onko Wiimote-ohjain käyttökelpoinen räiskintäpelien pelaamiseen.
Imo, tämä jo heti alkuun näyttää missä mennään. Jotain pohjaa tolle lauseelle ois kiva saada, ilman sitä kaveri on tyhjän päällä. Ensinnäkin Zeldassa ja Metroidissa tähtäin on reilusti tarkempi (imo, tuon tarkempi ei tarvitse enää edes olla) ja toiseksi Red Steelissä kuvakulma kääntyy aivan tarkoituksella vasta ruudun reunalla, nimenomaan Time Crisis -tyylisen pelattavuuden mahdollistamiseksi. Kentät ja vihulaisten sijainnit on nimenomaan suunniteltu "take cover and aim" idean pohjalta. Ja homma toimii erittäin hyvin, mutta ei jos tätä pelaa kuten perinteistä FPS:ää.
Ps. Fusione, vaikka sulla olikin joku hymiö perässä, niin milloinkohan mä oon täällä puhunut mistään tän tyylisestä: "kateellisena Xbox tms. fanboyna"?