.Nintendo yritti myydä tämän vuoksi GC:a teknisesti keihttyneempänä laitteena - eli seuraavan sukupolven laitteena. Tämä ei kuitenkaan toiminut. Tämän epäonnistumisen Nintendo on myöntänyt tarkastelleensa GC:n odotuksia huonompaa menestystä
GC on PS2:sta teknisesti kehittyneempi laite, se ei tarkoita, että Nintendo yritti myydä GC:tä seuraavan sukupolven laitteena. Laita nyt ihmeessä niitä linkkejä jos haluat tässä jostain syystä roikkua?
Nämä mainitsemani pointit Nintendo on itse kertonut tutkaillessaan syitä N64:n odotuksia huonommalle menestykselle. Kuten aiemmin kirjoitin oli väärin arvioutu kokoknaisuus pelien hinta mukaan lukien tähän syynä. En voi sille mitään että ovat näin sanoneet vaikka sä olet eri mileltä.
Miksköhän mä olisin noista eri mieltä, näinhän se menee, asiat koostuu useista palasista. Ite kiinnitin tosiaan huomiota siihen, että N64 ja GC olivat pelaajille ja pelintekijöille erittäin hyviä alustoja valmistaa laadukkaita pelejä, sun postauksista sai semmosen kuvan, että olisit eri mieltä. Markkinat ei liity tähän mitenkään. Noi Wikipedia jutut pitää paikkaansa, ja on ihan yleisessä tiedossa, jos yritit tota koko ajan kertoa niin sen ois voinut tehdä selvemminkin. Ite kiinnitin nimenomaan huomiota noihin juttuihin mitä quottailin, ja niissä sulla vaikuttaa kyllä olevan ihan eri painopisteet.
Eli jos joku ei olisi tehnyt parempaa tuotetta olisi Nintendo paras? Eli Nintendo 64 oli väärä tuote väärään aikaan.
En mä noin sanonut, mutta tosiaan, ilman PS1:stä N64 ois hyvin todennäköisesti myynyt reilusti enemmän, tuskin tosta on epäselvyyttä.