Miten aiot viettää kesäsi?

403 posts, 21 pages, 134,842 views

Madda

#121 • • Madda ice-angel

(5) (3):
aion jatkaa hyvin alkanutta auringonottoa*hih* makaamalla hietsussa, harrastaa paaaaaaaaljon seksiä rakkaan kanssa*sydän* käydä berliinissä paraatissa vaik sitä ei ookkaan*hymy* muuttaa kallioon , ja joutuu varmaan töitäki pari yötä tekee... nii ja kavereita ja treenaamista tietenkään unohtamatta*joo*

on iha sellanen fiilis et tulee huippu kesä*plur*

joo,melkeen samat fiilikset,paitsi et en muuta kalliioon vaan Töölööseen ja en oo öisin , vaan päivisin töissä *joo*

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

Lucky-13th

#122 • • Lucky-13th
ihan helposti*pelle* mukavissa paikoissa kavereiden kanssa chillaillessa,footbagia potkien musiikin tahdissa(lähinnä luonnossa),hietsuun vois mennä lorvimaan ja baarit yritän kiertää kaukaa mut klubit ym missä pääsee mukavasti tanssimaan vetää mua voimakkaasti puoleensa. kesäduunii en saanu enkä viittiny ees pahemmin rukoillakkaa siltä tyypilt ku se paisko puhelimii pöytään: ”vittu taas noit kesätyö ruinaajii”

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

vanhus

#123 • • vanhus
alkais se kesä ensin ja sit sitä vois kattella mitä sitten tekis mut pyöräillä ainakin ja otaa rennosti sit ku oon mennyt nurin*pahis**pahis**pahis**pahis**joo**hymy**hih*
kilobitti

#125 • • kilobitti 1-2-3 techno
väsyin duunissa hajoilemiseen, aion nostaa opintotukea kesän ja yrittää valmistua mahd. pian.

Chief:
Intissä eiiih!*uuh*..

mun mielestä intissä ei ollut kesällä yhtään hullumpaa. Harvemmin sitä ehtii kesäsinkään viettää niin paljon aikaa ulkona*hih*

[muokattu 29.5.2004 17:11]

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Rubicon

#127 • • Rubicon
mä oon puolet kesäst duunissa ja toisen puolen meinaan säätää miehen ja kavereiden kanssa...eli toi jälkimmäinen puolisko pitää sisällään varmaan aika perinteistä kesätoimintaa...*plur*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

jeesboks

#128 • • jeesboks p u p u
*hihu*hiukan duunia, paljon kivo kesä häppeningejä till exempel festareista ruisrock ja dbtl ja toivottavasti koneisto*sydän* kans. Sen lisäks tietty kavereitten kans mökki reissut, suomen rundit ja muut reissut *iloinen* Tietty biitsiä unohtamatta *plur* ja kuuluupa siihen nohin ruotsin ja matikan syksyn kirjotuksiin lukeminenkin *hihu* hela sommaren *iloinen*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

DiamonDie

#129 • • DiamonDie mediahippi
Ohjelmaa näyttäisi löytyneen ihan kohtuudella. Kesäkuussa ei tosin ole mitään paitsi perusbileitä (ja RTS,Suokkimiitti ja kaverin tuparit, mahdollisesti muutamia irccimiittejä), mutta heinäkuussa ensin Konemetsään, sitten Altstork-demopartyilla ja sieltä Elixirin synttäribileisiin. Elokuussa Assyt ja ilmeisesti Koneisto, tosin varmaan vaan yksi päivä. Muu aika meneekin sitten lähes täysin kotona, töitä ei tosin paljoa varmaan ole, mutta onhan sitä aina IRC. Hyvällä tuurilla brittiläinen kaverikin tulee joksikin aikaa Suomeen.

#130 • • ville olen oikeasti ujo
Kesällä viikonloput on kaikki kaikessa ja nyt ohjelma näyttää tältä:

- Mökillä (vaavun vanhempien)
- Unity
- Mökillä (mun vanhempien)
- RMJ
- Jotain kivaa
- Unity
- Sundance
- Elixiria 2v
- Mökillä (kaverin vanhempien)
- Unity
- Koneisto
- Jotain kivaa
- Oakenfold

Ja sitten ollaankin jo syyskuussa, eli tällähetkellä kesällä on kaksi viikonloppua jolloin ei ole vielä mitään ohjelmaa. Toinen niistä menee pyöräretkeen (varmaan heinäkuun eka) jolloin vapaana on enää elokuun tokavika viikonloppu ... aika täyttä siis jo nyt ja kesäkuu ei ole edes alkanut

[muokattu 30.5.2004 21:52]
phanatic

#131 • • phanatic
-pääsykokeet
-juhannukseksi Slovakiaan soittamaan levyjä
-Itä-Euroopan kiertelyä
-heinäkuun lopussa Elixiri 2v-bileet
-kesän jälkeen toivottavasti yliopistoon
vanhus

#132 • • vanhus
jos vaik ostas pussikaljaa ja vetäs kalsarikännit*ding**ding**iloinen**pahis**super**piis**hymy**joo* no vois sitä tehä sen lisäks paljon muutakin kivaa*joo**joo**jiihaa**iloinen*
#133 • • Juzba Guest
Töitä ja sitten Heinäkuussa inttiin.. *justjoo*
#134 • • ^Pinski^ Guest
töissähän minä.. *justjoo*
Grass

#136 • • Grass fiilistelijä
töissä ja mahdollisimman paljon kaikkea aikaan saaden.. jos jossain pitkälläkin kävis
micqo

#137 • • micqo
Kesä menee varmaan aika pitkälti chillailen/häröillen.....musantekoa,bissee,grillausta,klubbausta,aurinkoa,rullaluistelua ja kaikkee muuta kivaa! No Panic *jiihaa*
Unik

#138 • • Unik
Duunissa, duunissa, duunissa ja mahdollisimman paljon levyjä soitellen.
*hymy*
Andrei

#139 • • Andrei
Töitä. Viimeksi kesälomalla vuonna 1995, tänä vuonna olisi ollut kesäloma, ellei palkanmaksaja olisi vaihtunut. Vituttaa, toisaalta voin pitää lomaa palkattomana jos haluan..

--
snake-fighting...it´s very scary...fighting snake

DESPE

#140 • • DESPE
Itkien