Miten aiot viettää kesäsi?

403 posts, 21 pages, 130,746 views

Avatar
#161 • • fanatic Guest
Mulla tulee tosi chilli kesä ei ole kuin kolme kertaa viikos iltatöitä*hihu* raha vähemmässä mutta kyllä se bilettämiseen riittänee.
Peikkotyttö

Posts: 1,219

#162 • • Peikkotyttö
duunia,duunia,duunia,duunia ja kaksi viikkoa palkallista kesälomaa ja sit taas duunia...

--
Groove is in the Heart

anniini

Posts: 917

#163 • • anniini a-double n-double i-n-a
niin paljon duunia, että jotain jäis jopa säästöönkin syksyn varalle. sit ehkä jonkin verran onnistuu mahduttamaan aurinkoa, kesähengailua ulkona kavereiden kanssa ja jos ei maailma kaadu ympäriltä, niin Koneistolla palkitaan kesän aherrus.*hih**jiihaa*

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

Avatar
#164 • • Viola00 Guest
Muuttopuuhissa, kotia laitellen jne. Töissä koko kesän -> pari vkoa lomaa mutta ensviikolla eka ja vika syyskuussa just ennen koulun alkua. Kesäkuu menee koulussa ja heinäkuussa otan varmaan avoimen yliopiston kursseja et ois kesässä jotain "kivaakin". Sitten biletystä, frendien kanssa hengailua ja rentoa meininkiä. Raumanmeren juhannukseen ollaan lähdössä, ja koneisto syksyllä. Jossain välissä katoan viikoksi sukuloimaan Espanjaan mutta tarkkaa aikataulua ei tiedossa.

Lisäks kaikkea pikku meininkiä, valmistujaisjuhlia, yo-juhlia, häät, ristiäiset ym.. tällasta pientä. Eipä mun kesään sitten mitään sen kummallisempaa. Vpimia keräten että jaksaa taas syksyllä
*sydän*
sensus

Posts: 124

#165 • • sensus Trance can set you free...
Reissaamalla ympäri suomea, ulkomaan matkoja ainakin yksi tai ehkä jopa jkaksi, jos kaikki menee nappiin ja baljon bailausta *hymy*

--
[li] S e n s u s [/li]
Latest TrAnCe for the win:
*nuotti* Edin Bosnjak - Alluring wishes
*nuotti* Selu Vibra - Stargazing

Thought:
why am I so kick ass?

ö

Posts: 44

#166 • • ö
Teen kahta työtä, meen hyppää benji-hypyn, käyn lintsil, särkänniemes, suomenlinnas ja korkeasaares, tietty hyvien ystävien kanssa.*plur*
micqo

Posts: 1,094

#167 • • micqo
Ajattelin väsää kaikenlaista kivaa mahdollisimman paljon mitä duuneilta vaan ehtii.
Zantsu

Posts: 32

#168 • • Edited Zantsu
Todennakoisesti samoin kuin jo alkukevaan - istun hyvin ilmastoidussa toimistossa tuijotellen ikkunasta nakyvaa Valimerta ja odottelen, josko pomoni keksisi mulle oikein jotain tekemistakin *vink* Siina sivussa pitaisi yrittaa ehtia matkustella Korsikalle ja Italian puolella ainakin Ventimigliaan ja San Remoon.
sapeli

Posts: 11,768

#169 • • sapeli jokukukamikä?
Yritän nauttia luonnosta mahdollisimman paljon *hymy* Kouluajoilta on jäänyt semmoisia traumoja kun tuli koko kesä vietettyä sisätiloissa, ja sitten kun koulut alkoi niin vasta tajusi kuinka paljon on kesän aikana missannut *uuh* Ei enää *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

vaavu

Posts: 1,324

#170 • • vaavu vara-vana
Mulla olisi ollut viisi viikkoa palkallista kesälomaa, mutta päätin taktisesti jättää kaksi viikkoa talveksi varastoon. Meillä nimittäin talveksi jätetyt lomat pidennetään siten, että talvella kahdesta viikosta tuleekin kolme viikkoa lomaa. Kesälle jääneet kolme viikkoa palkallista on kuitenkin enemmän kuin mulla koskaan on elämäni aikana ollut, joten eiköhän se riitä täksi kesäksi.

Kolmesta lomaviikosta reilu yksi menee Barcelonassa, reilu yksi menee heinäkuussa mökkeillessä, ja muutamat hajapäivät ripotellaan pidennettyihin viikonloppuihin.

Mutta onhan sitä viikonloppunakin onneksi aikaa. Viikonloppuisin olisi tarkoitus bileillä, käydä piknikeillä lähisaarissa ja puistoissa, käydä ehkä hietsussakin, pyöräillä ja ottaa muutenkin rennosti.

Sitten se nihkeä vaihtoehto: taitaa valitettavasti olla niin, että jotkut kesäviikonloput kuluvat myös remontoinnin merkeissä. :(
Avatar
#171 • • hyperventilaatio Guest
Töitä on köyhän tehtävä. *plur*
innae

Posts: 1,377

#172 • • innae PaskaJätkä
Töissä ja palkattomalla kesälomalla 8.7-1.8. jolloin suutana on seikkailujen jenkkilä.
9.7. pärisee ja rankasti :)
Juhannus vietetään duunissa tuplaliksalla :)

--
PaskaJätkä

Avatar
#173 • • Galadhan Guest
Ensimmäinen kesä sitten yläasteen, kun on enemmän kuin viikko lomaa. Siis ihan rehellistä loma-aikaa, jolloin ei tarvitse tehdä kerrassaan mitään hyödyllistä. Tosin sitäkään ei ole kuin pari viikkoa heinäkuulla, viikon jätin säästöön syssymmälle mahdollista reissua varten.

Muuten kesä menee perusrutiineilla: pääosin viikot duunia, viikonloput vapaata. Vapaa-ajasta kohtuullista osaa tuntuu näyttelevän jonkinasteinen cyclomania, vaikkei ajomäärät oikeisiin urheilijoihin verrattuna mitään olekaan. Metikössä on vaan mukava rymistellä.
nomic

Posts: 4,120

#174 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
lifettämistä, musaa, ja aion siivota huoneeni! *hymy*
placiq

Posts: 1,260

#175 • • placiq Jorkki
Töitä pitäis koittaa tehä niin paljon kun vaan jaksaa, kun kerrankin mahdollisuus.. Kai sitä oluttakin pitäis jossain välissä nautiskella rannalla/mökillä *heiii*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#176 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
-Teen duunia *igor*
-En lomaile *dissaa*
-Teen opinnäytetyötä *igor*

-Pussailen mun kullan kanssa! *pus* *sydän*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#177 • • RINY Guest
Töissä ja sisustaen uutta kämppää mulle ja mun kisulle. *sydän* Sit tietty vapaa ajan varmaanki tuun lököön rantsussa jos on nätti ilma tai rullaluistellen. *hymy*
Elmiira

Posts: 1,446

#178 • • Elmiira
on töissä ja töissä ja ai niin töissä *grr*
(Ps. enkä edes saa kunnolla rahaa *nyyh*
kun tää on koulun työharjottelua...)

Ja sit leikin koiran ja kullan kans ja
sit me muutetaan ja grillataan *plur*

Ja ai niin oon töissä *igor*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

sapeli

Posts: 11,768

#179 • • sapeli jokukukamikä?
Kesä ja se kuinka onnistunut se on on yksi niitä asioita mitkä on loppujen lopuks pitkälti omasta asenteesta kiinni... Esimerkiks jos joutuu kesällä työskentelemään tai opiskelemaan, ei tarkoita sitä etteikö se kesä voisi olla ihan yhtä nautinnollinen tai jopa nautinnollisempi kuin ihmisillä jotka lomailee 3kk putkeen. Itsellä ainakin on semmoinen fiilis että jos on herännyt tekemään täyden työpäivän niin sen jälkeen kun palkitsee itsensä parilla tunnilla auringossa, niin on semmoinen olo että on saanut jotain tehtyäkin sinä päivänä, plus ei siellä auringossa sitä paria tuntia pitempään olisi muutenkaan jaksanut olla. Ja voi kun on mukavaa rentoutua stressaavan työpäivän jälkeen siellä rannalla... *hihu*

Sen sijaan jos ei koko päivänä ole mitään tähdellistä tekemistä niin mun mielestä siinä menee siitä rannalla makoilustakin vähän maku pois - ei makeaa mahan täydeltä, niinkuin sanotaan. *joo*

Tosiaan, itse muistan montakin kesää peruskoulun ajalta jolloin kesät meni lähinnä sisätiloissa tietokoneen ja roolipelien merkeissä, ja kesän huomasi lähinnä siitä ettei ollut koulua harrasteiden esteenä, ja että sisällä oli liian kuuma *nauru* Niiden kesien jälkeen aina kun kuuli kuinka hauskaa kavereilla on ollut kaiken maailman lomilla tai mökillä niin vähän aikaa otti päähän, mutta nyt kun sitä ajattelee niin ei ollut yhtään kesää milloin ei olis ollut kivaa - ei se ulkona oleminenkaan tai auringonpalvominen mikään itseisarvo ole; tärkeintä kesässä on se että nauttii olostaan, oli sitten loma kuinka lyhyt tai olematon tahansa. *hymy* (Ja tuohan pätee myös muihin vuodenaikoihin.)

Eipä sillä, kesä olis hyvä aika tehdä jotain epätavallista, ettei vaan jumahda rutiineihin ja kalkkeudu kotiin koneen ääreen *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

hip

Posts: 82

#180 • • hip kimalaiskissa

hyperventilaatio, 31.5.2005 15:30:
Töitä on köyhän tehtävä. *plur*


*igor*ögh.
ja ei kyllä ole. tulee sitä rahaa muualtakin *vink**joo*

--
saniaispuita ja sammakoita,
peikkoja, keijuja, päivänkakkaroita.
sinun sydämestäsi pulppuilevat monet lähteet.