Miten aiot viettää kesäsi?

403 posts, 21 pages, 134,707 views

2000

#101 • • 2000 Opetuslapsi
Kesä...
3 viikkoa menee aluksi 18.6. alkaen portugalissa, jalkapallon EM-kisat vievät aikalailla huomion.
Sen jälkeen viikko suomessa mökkeilyä ja yleistä häröilyä.
Seuraava viikko meneekin sitten porin jazzeilla, yyteristä mökki hoidettu viikoksi.

Aika selvät suunnitelmat, poikkeuksellisesti, on jo kesän varalle laadittu.
Enään pitäisi nämä viimeiset viikot ennen lomaa kitua... *heiii*

--
2 nasty 4 U

Texx

#102 • • Texx ^_^
Oikeestaan mikään ei muutu mut, päivät otetaan aurinkoo ja illalla suunnistetaan johonkin, viikonloppusin toivottavasti metsään
*pahis*

--
*piis*

Jinx

#103 • • Jinx Superfeminine
Varsinaista kesälomaa en meinaa pitää ollenkaan vaan noita pidennettyjä viikonloppuja välillä... sit marraskuussa lähen johonkin lämpimään ottamaaan luxii :)

--
Pyllykkä

Dueno

#104 • • Dueno klubbarin rumin
10 viikkoa töissä, nyt naurattaa mut kesäl vituttaa *taputapu*
Chillatessa ja pyöläillessä/uidessa, pitää ottaa iisisti nou stressii

--
da_:D:_DSA:SAD:_SDSA:_DS:A_D:AS_SDA:_DS:_SD:_DSA:_d

Keniro

#105 • • Keniro
Kesä kuluu mukavasti tietokoneiden ja rumpubasson parissa, ei tietenkään unohdeta mun ihanaa tyttöystävää tai kavereitakaan *hih*
Dueno

#106 • • Dueno klubbarin rumin

Zile:
Sain työpaikan, joten kesä menee työn merkeissä. *jiihaa**iloinen* Neste ralli olisi tarkoitus kiertää sekä mahdollisuuksien mukaan muutamassa konebileessä pyörähtää.

Neste Ralli kantsii kyl käydä kattomassa, tosi magee kokemus. Muistan aina ku istuttii jolleki hernepellolle EK:lla ja siinä syötiin sitte toisen kustannuksella 4h herneitä. Kantsii varaa aikaa et pääsee ulos EK:oilta

--
da_:D:_DSA:SAD:_SDSA:_DS:A_D:AS_SDA:_DS:_SD:_DSA:_d

akiapina

#107 • • akiapina apinaki
Suomen valtio pitää huolta että mulla riittää tekemistä heinäkuusta eteenpäin *justjoo*
DagO

#108 • • DagO häröö
Intissä (laivalla) vietetään vielä 54pv joten heinäkuun puoleen väliin menee täällä. Sen jälkeen varmaan lomailen ja oon tekemättä mitään.
lostgone

#109 • • lostgone
Tehtaalla päivätöissä hajottamassa selkääni kuten joka vuosi..*eiei*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

MusmaXimus

#110 • • MusmaXimus -plik-
Koko kesä tehään töitä hulluna satamassa ja säästetään rahaa ni syksyllä sitten voi lähteä englantiin töihin puoleksi vuodeksi, eikä tarvii ihan joka sentistä miettiä mihin sen laittaa. Tietysti uimarannalle, auringolle, kavereille ja kaljalle riittää aina aikaa..*plur*
Keskellä kesää on hyvä chillailla oman kullan kainalossa, kun meidän pikkuset on parin kuukauden päästä kasvanu isoiksi, vahvoiksi tytöiksi.*enkeli*

[muokattu 24.5.2004 19:33]

--
Hiekkaa

Kate

#111 • • Kate
Kahden työpaikan parissa aika kuluu rattoisasti koko kesän...varmaankin*joo*

Syksyllä sitten kuukaudeksi Kreetalle lomailemaan ja ottamaan arskaa....Ooh,olispa jo syksy*jiihaa*

Noh, toivottavasti on paljon kivoja kesäklupipileitä, niin ei harmita.
Coon--

#112 • • Coon-- 5,2 mmol/l
töitä, töitä, pääsykokeita ja taas lisää töitä.
No ehkä multa liikenee aikaa myös vaatteiden suunnitteluun ja tekoon sekä muutamiim klubbari pippaloihin. Muuten onkin aika sitten kortilla, hyvä että kerkeän enää edes nukkumaan *poks*
JustinSan

#113 • • JustinSan Nullius in verba
*aplodit* Töissä *jiihaa*
*plur*
*pihkassa*
*iloinen*
*nauru*
*hymy*
*ding*

*justjoo*
*taputapu*

*iihhih* *haukottel*

[muokattu 26.5.2004 23:34]

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

#114 • • hyperventilaatio Guest
töitätöitätöitätöitätöitä

noh. saapahan harrastukset rahoitettua....osittain *hahjust*

[muokattu 26.5.2004 23:40]
blender

#115 • • blender Arcade | KAIKU
kaikkee muuta mut ei töitä js heinäkuun kahestoista inttiin *joo*
Maihku

#116 • • Maihku neiti hankala
sit kun mulla alkaa kesäloma töistä,mä aijon ottaa niin chillisti ja bilettää ihan hulluna*muhaha*kai sitä pitäis sit vielä rannalla makaa ja ottaa arskaa....tosin ei tämä tyttö tästä muutu kun punaseksi*blush*.....parilla festareilla vois käydä myös,mut sen näkee sit kun se loma alkaa*jiihaa*
#117 • • ALIEN Guest
- Trinity *pahis*
- Unity *plur*
- Särkänniemi *jiihaa*
- Tammisaari *känni* (juhannus)
- Linnanmäki *aplodit*
- Hietsu *heiii*
- Suomenlinna *sydän*
- töissä *poks*
- treenaillessa *plur*x1000
- frendit *possu*
- oakenfold *kuolaa*
- ja tietty oman kultani kanssa!!!! *sydän**pihkassa**sydän*

Ihana kesä tiedossa, ellei nyt joku aja rekalla päälle tjsp... *hih*

[muokattu 31.5.2004 21:56]
S-T

#118 • • S-T Pieni
Kesäkuussa vietän viikon Irlannissa.

Muuten opiskelen kasvatustieteen appron avoimessa yliopistossa ja otan chillisti ja luen tenttikirjoja auringossa pihalla (jos aurinko paistaa ;) Kun ei ole töitäkään niin voi sitten ehkä bilettääkkin normaalia viimeaikojen tahtia reippaammin *jiihaa*

--
Pieni on kaunista.

workunit

#119 • • workunit Hymyilevä kukkakeppi
Kesähän alkaa vasta kokonaan loman alettua (heinäkuun alku - elokuun alku)
Sitä ennen töitä, ajoissa pois, rantsuun, terasseille, kavereita, seikkailua.

Loma: Jos kaikki menee rahojeni kanssa niinkuin haluan ja haaveilen, lähden koko loman ajaksi pois kotipaikkakunnalta. Matkaan Eurooppaa kiertämään viimein tai sitten jonnekin kauemmas reppuilemaan ja tutustumaan ihmeellisiin paikkoihin. Kaikki reittisuunnitelmat auki, jotain pientä kuviota päässä hahmottuu, mutta haaveilua se vasta on. *nauru* Ekana lomapäivänä olen kuitenkin äimänä et mitäs mun pitikään tehdä *ding*
UnityF

#120 • • UnityF joo just se
tää keäs on viel auki mut ens kesänä en ole suomessa vaan jossain maailmalla ihmettelemässä luonnon kauneutta... *sydän*
koitan päästä intiaan tai afrikkaan tai kiinaan... rahansäästö on jo alkanu...*hymy*

tänä kesänä oon varmaan hietsussa *hih*
+unityn bileissä *plur*