Valokuvia silikonirinnoista

77 posts, 4 pages, 14,657 views

#61 • • LindaGP Guest

Eipä meillä mimmit hirveesti vartijanhommissa voi olla maha pystyssä, muutenkin raskasta liikuntaa sun muuta pitäis välttää, tähän kun lisätään hormonaaliset heilahtelut, aamupahoinvoinnit, sun muut henkilökohtaiset vaivat, niin voidaan varmaan sanoa että se raskaus vaikuttaa aika yksilökohtaisesti kykyyn tehdä työtä sun muuta.

Työnantajalla on velvollisuus järjestää niihin olosuhteisiin sopivaa työtä, tai sitten täytyy jäädä sairaslomalle. Se on niin yksinkertaista. Edelleenkin olen sitä mieltä, että raskaana olo ei ole mikään uhraus (muuta kantaa en ota tähän aborttikeskusteluun).
#62 • • ville Guest

Työnantajalla on velvollisuus järjestää niihin olosuhteisiin sopivaa työtä, tai sitten täytyy jäädä sairaslomalle. Se on niin yksinkertaista. Edelleenkin olen sitä mieltä, että raskaana olo ei ole mikään uhraus (muuta kantaa en ota tähän aborttikeskusteluun).

Et siis kokisi hankalaksi olla raskaana vain sen takia että voit antaa lapsen pois kun se syntyy?
#63 • • LindaGP Guest

Et siis kokisi hankalaksi olla raskaana vain sen takia että voit antaa lapsen pois kun se syntyy?

En hankalaksi, en. Taatusti olisi vaikeaa luopua lapsesta kun hän viimein on maailmassa. Mutta se onkin jo aivan toinen asia, eikä liity tähän.
#64 • • LindaGP Guest
Nyt kun mietin asiaa enemmänkin, voisin ajatella jopa ryhtyväni kohdunvuokraukseen. Jokainen raskaus on tietenkin erilainen, mutta ainakin ekan raskauteni aikana minulla oli niin hyvä olo ekan 3kk jälkeen viimeiseen kuukauteen asti, että sen voisi tehdä. Iho ja hiukset voivat niin hyvin; olin elämäni kunnossa. Mikäli päätämme, että lisää lapsia ei meille tule, voisi olla ihan paikallaan suoda jollekin lapsettomalle pariskunnalle se ilo, että kantaa heidän lapsensa, jos tämä nainen ei itse voi sitä tehdä. Täytyykin kysellä neuvolan tädiltä onko tämmöinen mahdollista. Sitten pitääkin vain suostutella oma mies projektiin mukaan.
#65 • • Annakins Guest

En tosin lähtisi kieltämään kauneusleikkauksia, mutta niiden haittojen minimointiin olisi suunnattava enemmän tutkimusta.

Mä ehkä mieluummin suuntaisin ne tutkimusrahat sairauksien tutkimiseen kuin kauneusleikkausten haittojen tutkimiseen...

edit: typo
#66 • • Ana-- Guest

En tosin lähtisi kieltämään kauneusleikkauksia, mutta niiden haittojen minimointiin olisi suunnattava enemmän tutkimusta.

Mä ehkä mieluummin suuntaisin ne tutkimusrahat sairauksien tutkimiseen kuin kauneusleikkausten haittojen tutkimiseen...

edit: typo

Korjaavat kauneusleikkaikset on tärkeä osa ihmisen psyykkistä palautumista esim. rintasyöpäleikkauksen jälkeen. Implanttiteknologia auttaa naista tuntemaan itsensä taas "kokonaiseksi", vaikka toinen tai molemmat rinnat pitäisi poistaa. Tossa mielessä se ei ole pelkästään ihmisten turhamaisuutta minkä takia noita kauneusleikkauksia tehdää.

Sama koskee mm. syntymässään epämuodostuneita, huulihalkiopotilaita, onnettomuuksien jälkikorjauksia, etc.
#67 • • mekaanikko Guest

Jos nyt tälle linjalle lähdetään niin myös ne rahat jotka käytetään bileisiin, viinaan, levyihin, trendivaatteisiin, matkailuun jne. jne. voisi käyttää sairauksien tutkimiseen. Jostain syystä näin ei kuitenkaan tapahdu?
#68 • • pakana Guest
Noilla kirurgeilla vois kyllä imo olla käyttöö muissakin hommissa kun tissinviiltelyssä.
#69 • • Ana-- Guest

Noilla kirurgeilla vois kyllä imo olla käyttöö muissakin hommissa kun tissinviiltelyssä.

Juu, jutellaaks sit jos sun mahdollinen tulevaisuuden vaimos saa rintasyövän ja menettää toisen rintansa?
#70 • • pakana Guest
Joo suurin osa silikoneista laitetaan nimenomaan tosta syystä.
#71 • • Ana-- Guest

Joo suurin osa silikoneista laitetaan nimenomaan tosta syystä.

Suurinta osaa silikoneista sä et ikinä tuu ees näkemään.

Jatketaax viel? Maksakoot ne tisseistään, jotka tahtovat. Jos sellaset asiat on tärkeitä. Toiset käy leikkaa nenänsä. Big deal.
#72 • • pakana Guest
Just niin, tää on vapaa maailma, kukin tehköön mitä lystää. Jos joku huippulahjakas ja kalliin peruskoulutuksen saanu kirurgi haluaa mieluummin täyttää tissejä kun lyhentää yleisten sairaaloiden jonoja niin tehköön niin.

Kritisoin siis enemmän tarjontaa kun kysyntää, suurin osa munkin rahoista menee turhanpäiväsyyksiin, eikä muakaan kiinnosta mitä mieltä jengi on mun törsäyksen kohteista. Mielipiteen ilmasu nyt vaan on sellanen perusoikeus josta säkään et tingi :excellent:
#73 • • Amora Guest
Vaikka silikoni-implantteja on myyty Suomessa jo yli 35 vuotta, ne on silti asennettu 2,6 miljoonasta naisestamme vain 3000 - 4000:lle kosmeettisista syistä. Monissa maissa silikonit on jo kielletty terveydelle liian vaarallisina.

Syövän takia rintansa menettäneille ei yleensä suositella silikoneja suurten terveysriskien takia. Heille voidaan rakentaa rinnan korvike esimerkiksi niin sanotulla Tram-leikkauksella käyttämällä omaa alavatsan kudosta ja osaa suuresta selkälihaksesta.

Suomessa sairastuu rintasyöpään joka vuosi lähes 4 000 naista. Heistä vain hyvin pienelle osalle asennetaan silikonit. Silloinkin syynä on useimmiten se, että omaa alavatsan kudosta ei ole tarpeeksi. Todella monet naiset eivät halua poistetun rinnan tilalle yhtään mitään. Heitä näkee jatkuvasti täysin tyytyväisinä elämäänsä uimahalleissa ja rannoilla. :)
#74 • • kukaan Guest

Teini X kasvaa Cosmopolitania lukien siihen käsitykseen, että pyrkimys on absoluuttisen täydellisyyteen ulkonäön suhteen (tämä imago on luotu keinotekoisesti kauneusleikkauksin + photoshopatuin kuvin)

Tuli tästä vaan mieleen...

Mun mielestäni jotain Cosmopolitania on ihan turha syyttää mistään sairaista kauneuskäsityksistä, sillä ihmisethän ovat kautta aikain ihannoineet mitä ihmeellisimpiä ominaisuuksia. En ole mikään historian asiantuntija, mutta muistaakseni jonain aikakautena naiset puserrettiin järkyttävän kireillä korseteilla ihanan kapeavyötäröisiksi ja jonain toisena aikakautena taas ihannoitiin jo vähän turhankin runsaita muotoja. Muinaiset kiinalaiset sitoivat naistensa jalat kävelykelvottomiksi. Jossain päin Aasiaa naiset (käsittääkseni vielä tänäkin päivänä) venyttävät kaulansa metallirenkailla luonnottoman pitkiksi. Entäpä ne alkuperäiskansat, jotka venyttävät alahuuliaan luulevyillä? Näillä ilmiöillä tuskin on yhteyttä nykymedian luomien ulkonäköpaineiden kanssa. Eikös niitä mustavalkovalkokuviakin "photoshopattu" jo silloin vuonna yksi ja kaksi?

Pointtini on, että sairasta kehonsa muokkausta on esiintynyt aina. Nykyään se sitten kai ilmenee juuri silikonirinnoin ja rasvaimuin. Syyllistä on turha etsiä mistään muualta kuin itse ihmisestä, joka ei tunnu olevan tyytyväinen omaan kehoonsa koskaan.

... ei sillä että minä tästä asiasta mitään tietäisin tai ymmärtäisin.

PS: Moniko täällä on todella lukenut cosmoa? Mä en niinkään olisi huolissani siitä, mitä tytöt ajattelevat itsestään sitä luettuaan, vaan siitä, mitä he ajattelevat miehistä sen jälkeen. Cosmon mielestä mies on pelkkä penis, jolla ei ole tunteita eikä ajatuksiakaan. Nimimerkillä tilasinpas kerran. :scared:
#75 • • Juha Vilkamo Guest

Todella monet naiset eivät halua poistetun rinnan tilalle yhtään mitään. Heitä näkee jatkuvasti täysin tyytyväisinä elämäänsä uimahalleissa ja rannoilla. :)

Jee, hyvä tietää että naiset ovat yksitissisenä onnellisia. Ehkä se on se onnen avain?

Oon monesti ihmetellyt ihmisiä, jotka löytävät Yhden Suuren Epäkohdan (tai salaliiton) jota sitten vatvotaan suurella vimmalla. Mistä tuon alkuvoimanlähteen löytää?
#76 • • Paarma Guest
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Unohdetaan kinastelu ja keskitytään olennaiseen ;)
#77 • • espoo_rumpshaker Guest
Personally, I like boobies, especially when they look nice.