1,327 posts, 67 pages, 624,627 views

Onnistun kiipeämään ylös asti ja alan vääntämään tykkiä rikki työkalulla, kun päättis itse kurkottaa katsomaan mitä oikein siinä säädän. Puren päättistä nenästä.
kottarainen, 4.12.2006 12:41:
---
sapeli, 4.12.2006 12:28:
--uni--
---
Jopas oli tapahtumarikas*hymy* Mihi se dogi hävis pakomatkalla?
Piti jopa hetken aikaa miettiä, et olikohan se nyt vaan unta, vai tapahtusko illalla oikeesti niin. Mutta kyllä se unta oli.
). Tyttö käveli parkuen ja hokien "voi vittu vittu vittu vittu..." ohitseni ja meni laulamaan karaokea. En kylläkään tiennyt hänen menevän laulamaan, sillä karaokevehkeet oli jossain sellaisessa paikassa, että en niitä omalta paikaltani nähnyt. Hetken päästä alkoi kuitenkin kuulumaan "Äiti jääköön nukkumaan, puuro lautaselle jää. Ei estää voi kun juostaan elämään.." Eli siis Kuudenikäinen biisi. Vieressäni sattui istumaan joku about 25 v nainen (en kyllä tajua miten hän on eksynyt sinne. ja toivon todella, että hän oli EKSYNYT sinne), joka alkoi naureskelemaan ja sanoi jotain, että ihanaa teiniangstia parhaimmillaan! Naureskeltiin siinä sitten keskenämme, että ei hitto, kyllä joku on päässään vialla jos yksin kenkien takia alkaa parkumaan ja angstailemaan jossain kotibileissä 
Hurjimus:
Harvinaisin näistä houresarjoista esiintyy aika kovassa kuumeessa ja on huomattavasti harvemmin tapahtuva. Itseasiassa aika mielenkiintoinen: Jossain esineessä on jokin ominaisuus jonka havaitsee "väärällä" aistilla. Esimerkiksi Pallo, jonka kovan/pehmeän pinnan kuulee, värit haistaa ja vaikka lämmön/kylmyyden näkee.
ainakin sen mukaan mitä oon kuullut

Kimi kai ajeli suht hiljakseen kun mä siinä vierellä pystyin kävellen pysymään mukana.
Yleisö ja fanit sieltä sitten heitteli Kimille karkkia ja koripalloja
ja mun homma oli kerätä sieltä ne karkit mitkä oli papereissa
hemuz-, 28.12.2006 13:13:
Olin raskaana. Ei ollu eka eikä toka kerta ees. Duunis muutama mamatapaus. Ehkä oon vaa kade tms
KooKie, 28.12.2006 13:17:
---
hemuz-, 28.12.2006 13:13:
Olin raskaana. Ei ollu eka eikä toka kerta ees. Duunis muutama mamatapaus. Ehkä oon vaa kade tms
---
Mulla noissa raskausunissa käy aina silleen, että oon abaut päivän raskaana ja sitten synnytän jo tai vaihtoehtoisesti synnytän tietämättä, että olen raskaana ollutkaan. Voi sitä ahdistusta.
Bio, 28.12.2006 13:10:
[wow]
hmm.. olis kiva joskus nähdä kivojakin unia
KooKie, 28.12.2006 13:19:
---
Bio, 28.12.2006 13:10:
[wow]
hmm.. olis kiva joskus nähdä kivojakin unia
---
Mitä epäkivaa tossa oli?! :DDDD