1,327 posts, 67 pages, 524,158 views
Onko kukaan nähnyt dekkari eli agentti- unia...?
Eräät särkylääkkeet ja lihas- relakslantit "aiheuttavat" tällaista ilmiötä. Jollakin tavalla vilkastavat mielikuvistusta tai jotain...?
Ihan kun menisi elokuviin nukkumaan mennessään, 3-D lasit puuttuu vain
Siinä sit totesin et ei helvetti ei tää voi olla totta tän täytyy olla unta. No kattelin pari kertaa ympärilleni siinä ihmeissäni ja rupesin epäilee ajatukseni oikeellisuutta ja sit viel pari kertaa ympärille ja totesin et joo kyl tän täytyy olla totta, ku kaikki näytti ihan normaalilta ja täysin selkeeltä(ei tullu mieleen kokeilla onko mulla lasit päässä) sit olin taas et kyl tää on totta jonku hetken ja sit heräsinki ja samal siin unen ja valveil olon välil tajusin et kyl se oliki unta prkl.
Miksei sitä vaan voi uskoa omaa päättelykykyään vaan heti pitää olla epäilemässä itteään. Tuo taisi olla toinen kerta kun tajusin olevani unessa.
jätänpä mainitsematta mihin suuntaan mun unet yleensä ohjautuu (ja voi prkl jos joku herättää kesken niin läski tummuu)
Joskus tulee sellasia "deja vu" -ilmiöitä ihan mitättömissä tilanteissa, ja oon huomannu että samoja asioita on ollu jossain unissa tai jotain.
hurjimus:
Yleisimmän sarjan paikasta kilpailee lähes yhtä menestyksekkäästi perspektiivin muuttuminen. Silloin tuntuu kuin olisi kamalan kaukana ja näkisi kaiken suurempana, esimerkiksi katsoo kerrostalon katolta todella isoa huonetta. (Tämä efekti tulee myös jos chattaa liian myöhään väsyneenä ja tuijottaa tekstiä liian pitkään.. )
hardikaveri:
rankkojen baarityöpäivien jälkeen näin aina sellaista unta jossa mä tiesin nukkuvani ja näkeväni unta..
eli suomeks mä olin duunissa ja tiesin että valomerkki on tullut jo 4 tuntia sitten ja huudan asiakkaille että lähtekää nyt vittu ji kotiin kun kohta pitää herätä taas duuniin...