Jaa GMail-kutsusi

71 posts, 4 pages, 13,987 views

Avatar
#61 • • da_chef Guest

(googlella lupa käsitellä viestien sisältöä vapaasti)



Kovin on laveasti sanottu, tarkenna hieman mitä tarkoitat.
Avatar
#62 • • khatt Guest

(googlella lupa käsitellä viestien sisältöä vapaasti)



Kovin on laveasti sanottu, tarkenna hieman mitä tarkoitat.



Google saa tutkia sun viestien sisältöä ja tarjota löytämiensä keywordien perusteella mainoksia. Viestit eivät myöskään poistu Googlen arkistosta, vaikka poistaisit ne omasta mailiboksista. Lisätietoja ongelmista tuolta.

Minulla ei itselläni ole mitään gmailia vastaan, sisältäähän se monia hyviäkin uudistuksia, mutta salassapitosopimuksen alaiseen viestintään en sitä menisi käyttämään.
Avatar
#63 • • da_chef Guest

Google saa tutkia sun viestien sisältöä ja tarjota löytämiensä keywordien perusteella mainoksia. Viestit eivät myöskään poistu Googlen arkistosta, vaikka poistaisit ne omasta mailiboksista. Lisätietoja ongelmista tuolta.



Ah, ei mitään uutta. Google ei tutki mitään, yksikään Googlen työntekijä ei pääse lukemaan viestejä vaan viestien sisällön tutkii samanlainen botti joka tutkii webisivustoilla olevaa tekstiä. Ja väite "googlella lupa käsitellä viestien sisältöä vapaasti" on täyttä puppua, tuohon sisältyy mm. se, että google saisi julkaista tekstiä missä haluaa miten paljon tahansa haluaa. Käyttäjä ainoastaan antaa luvan tuolle avainsanoja etsivän botin toiminnalle.

mutta salassapitosopimuksen alaiseen viestintään en sitä menisi käyttämään.



Minä en käyttäisi oikein mitään mailia tuollaiseen viestintään. Yleensäkin kaikki vähänkään arkaluontoinen asia pitäis mailissa kryptata. Gmail on mitä mainioin mailipalvelu yleishyödyttömään käyttöön. Huomattavasti mukavampi kuin muut ilmaiset spostipalvelut jotka eivät vain ole kertoneet mitä tekevät viesteillä.
Avatar
#64 • • samppa Guest
hei,

onkos jollain vielä noita kutsuja käyttämättömänä? Pistäkää privaa, jos noita löytyy yksi tai kaksi kappaletta ja olet niitä halukas jakamaan...
Avatar
#65 • • trakkerterrorist Guest

hei,

onkos jollain vielä noita kutsuja käyttämättömänä? Pistäkää privaa, jos noita löytyy yksi tai kaksi kappaletta ja olet niitä halukas jakamaan...



mulla on ihan reilusti.. Varmaan 20 lohkeis helposti... viestiä mulle niin invitoin :)

olen saanut varmaan 5 mukaan ja silti 50 invitee.. :) bugi?
Avatar
#67 • • zAo Guest
Hieman vanha uutinen, mutta googlelta on tullut
miellyttävä uutuus gmailin rinnalle
Google Talk.

Pitkästä aikaa miellyttävä pikaviestin, etenkin kun noi
suosituimmat IM:t tällä hetkellä on täytetty niin paljon
turhilla ominaisuuksilla, ettei niitä oikein jaksa käyttää.
Avatar
#68 • • curry Guest

hei,

onkos jollain vielä noita kutsuja käyttämättömänä? Pistäkää privaa, jos noita löytyy yksi tai kaksi kappaletta ja olet niitä halukas jakamaan...



mulla on ihan reilusti.. Varmaan 20 lohkeis helposti... viestiä mulle niin invitoin :)

olen saanut varmaan 5 mukaan ja silti 50 invitee.. :) bugi?



Tänne vois yhden kutsun pistää, mikäli vielä lohkee?

Anyone? :roll:
Avatar
#69 • • bulk Guest
Mulla näkyy olevan satakunta noita invitejä, joten privaan meiliosote, niin multaki saa.
Avatar
#70 • • curry Guest

Mulla näkyy olevan satakunta noita invitejä, joten privaan meiliosote, niin multaki saa.



Pistin privaa!
Avatar
#71 • • tumpsi Guest
mul on kans noit iha riittämiin.
privaan mailiosote ni pistän inviten
tulemaan :)