71 posts, 4 pages, 15,062 views
In a completely automated process, computers process the text in a message and match it to ads or related information in Google's extensive database. No human reads your mail to target ads or other information without your consent.
Vai tiedätkö jotain mitä mä en tiedä?
Vai tiedätkö jotain mitä mä en tiedä?
Tiedän.
Gmail saa rahoituksensa siitä, että se lukee automaattisesti jokaisen liikkuvan sähköpostin ja lisää väliin käytettyjen sanojen perusteella "aiheeseen sopivia" mainoksia. Tämä nyt tuskin ketään häiritsee, mutta se sotii kirjesalaisuutta vastaan.
Tästä oli pari kuukautta sitten ihan avointa kädenvääntöä mediassa, ja viimeiset otsikot mitä muistan kertoi siitä kuinka gmail on pahassa vastatuulessa. En tiedä mitä sittemmin on tapahtunut.
tässä linkkiä: http://news.com.com/Legislator+seeks+to+block+Gmail/2100-1038_3-5198082.html
Eiks tää topic olis lähinnä freeforum -kamaa?! :scared:
Öitä.
Kaiken maailman echelonien jälkeen kuka voi olla varma että mitä sanoja tuolta skannataan, ja mihin käyttöön?
Kaiken maailman echelonien jälkeen kuka voi olla varma että mitä sanoja tuolta skannataan, ja mihin käyttöön?
Mulla olis pari Gmail kutsua, jos joku haluaa. Laittakaa vaikka tähän perään, jos haluat, ja ne kaksi ekaa saa ne vielä tänään, kun pääsen kotiin. :)
Ei. Miks olis? Näätkö replykuvia? Tai Daniel Braunia? Oo hiljaa. :heart: