Jaa GMail-kutsusi

71 posts, 4 pages, 13,970 views

Avatar
#1 • • Edited Ana-- Guest
Viidelle ekalle postaajalle GMail-invitet, mul on noita viis jäljellä :) Pistä sähköpostis ja koko nimesi privamessuna jos kerkesit ekan viiden joukkoon!

Edit: omat meni jo, mut jos juuri sinulla on ylimääräisiä, etkä keksi minne ne
tunget, jaa ne täällä.
Avatar
#2 • • JussiS Guest
Kerroks lisää vai ooks tarkotuksella salaperäinen?
Avatar
#3 • • Ana-- Guest

Kerroks lisää vai ooks tarkotuksella salaperäinen?



JOS ET TIIÄ NI ET OO SEN ARVONEN!

pst, Googlaa :P

n00b-1nph0:

Kyseessä on siis Googlen testiversiossa oleva, gigatavun sähköpostilaatikolla ja indeksoiduilla keskusteluilla sekä kätevillä hakuominaisuuksilla varustettu webmaili. Se toimii tässä vaiheessa vielä kutsuilla, tulevaisuudessa varmaan ilmaisrekisteröitymisellä, tai sitten siitä tulee maksullinen, en tiedä. Mulla on noita kutsuja tossa viis kappaletta lojumassa ja aattelin et jos gigatavun sähköpostilaatikko ja kätevä käyttöliittymä kelpaa, pistäkää toki yhteystietoja niin lähetän kutsut.
Avatar
#4 • • tumpsi Guest
o/ Mä kans!

edit: häsl / säätö
Avatar
#5 • • Ana-- Guest
kax viel jäljellä.
Avatar
#6 • • andyk Guest
Mulle kelpais..
Avatar
#7 • • Ana-- Guest
--
Avatar
#8 • • tumpsi Guest
Kiitoksia!
:crybaby: Sinänsä nihkeetä et toi ei tue Operaa, mut eiköhän sekin aikanaan tule... :crybaby:
Avatar
#9 • • Ana-- Guest
Noin, ja siin meni vika. Topicin saa puolestani lukita.

Pitäkää hauskaa ^__^
Avatar
#10 • • da_chef Guest
katon jos jaksan ilmoittaa kun mulle tulee taas noita kutsuja, jos niitä joku haluaa.

niin nyt ei ole yhtään jäljellä, turha viestiä vielä.

(analta kyl törkeä 1337-pisteiden nosto)
Avatar
#11 • • Juki54 Guest
juu kiitosta vaan pali :)
Avatar
#12 • • Ana-- Guest


(analta kyl törkeä 1337-pisteiden nosto)



Mitennii? Share the wealth! En mä noil mitään tee :P
Avatar
#13 • • Jazzwell Guest
Cheers! täältäkin päin
Avatar
#14 • • andyk Guest
Joo, kiitti vaan. :) Ei pitäisi tilan loppua kovin helpolla kesken.
Avatar
#15 • • cyanid Guest
Asiaan liittyen: http://isnoop.net/gmailomatic.php

Eli tuolta vois hyvällä tuurilla irrota gmail accountti jos ei kavereilla oo kutsuja jäljellä.
Avatar
#16 • • Edited Ana-- Guest

Asiaan liittyen: http://isnoop.net/gmailomatic.php

Eli tuolta vois hyvällä tuurilla irrota gmail accountti jos ei kavereilla oo kutsuja jäljellä.



Haha, toi haisee SomethingAwfulilta :D Tos oli toi monokkelihymiö :)
Avatar
#17 • • Quu Guest
Huh, mä luulin jo että tää on kuollut ja kuopattu. Lienee sitten tulevaisuudessa tulossa jotain muutoksia tuohon systeemiin, sillä nykyinen sotii aika pahasti kirjesalaisuutta vastaan.
Avatar
#18 • • TW Guest

Huh, mä luulin jo että tää on kuollut ja kuopattu. Lienee sitten tulevaisuudessa tulossa jotain muutoksia tuohon systeemiin, sillä nykyinen sotii aika pahasti kirjesalaisuutta vastaan.



Saattaa noin ollakin, tsekkaa kuitenkin tämän linkin info ensin:

http://gmail.google.com/gmail/help/privacy.html

Tässä vielä suora lainaus eräästä kohdasta:

How we deliver targeted content to you.

We never share your personally identifying information with any advertiser as part of this service, unless you specifically ask us to do so. When you are logged into your Gmail account, Google will display targeted ads and other relevant information based on the content of the email displayed. In a completely automated process, computers process the text in a message and match it to ads or related information in Google's extensive database. No human reads your mail to target ads or other information without your consent.
Avatar
#19 • • Edited Ana-- Guest

Huh, mä luulin jo että tää on kuollut ja kuopattu. Lienee sitten tulevaisuudessa tulossa jotain muutoksia tuohon systeemiin, sillä nykyinen sotii aika pahasti kirjesalaisuutta vastaan.



Miten niin? Ei tuolta muiden posteja pysty etsimään vaan jokanen käyttäjä
saa hakea vaan omista maileistaan.. Kyl toi on ihan yhtä yksityinen ku
muutki mailit.

Vai tiedätkö jotain mitä mä en tiedä?

:foliohattu: