CM, 18.2.2006 11:24:
En usko, että tiedät sen enempää kuin minäkään, kummassa musagenressä vedetään enemmän tavaroita. Ero taitaa lähinnä syntyä siitä, mitä vedetään. Konemusaskenessä näkee myös tuon eron kahlaamalla vaikka house/tekno/kiksu/polkka bileet peräjälkeen läpi. Ja molemmista tyyleistä löytyy sekin harrastajaryhmä, joka ei ota mitään.
Ja minä uskon yli 10 vuoden kokemuksella metallipiireistä/keikoista jne että tiedän aika hyvin mistä puhun. Tottakai löytyy eroa myös vaikkapa tekno- ja polkkabileistä. Se ei kuitenkaan ollut se pointti. Minä en vain usko vaan olen 100% varma siitä että olen oikeassa tässä suhteessa. Jos kerran tuon eron näkee niin selvästi jos kahlaa house/tekno/kiksu/polkka bileet peräjälkeen läpi, niin miksei sitä eroa sitten näkisi jos vielä kahlaisi metallikeikat noiden jälkeen läpi? Kokeile huviksesi niin näet. Itse olen kaikissa noiden genren bileissä käynyt ja melkeinpä metallin jokaisen alagenren keikassa, ja kyllähän se ero on huomattava. Ei vain siinä mitä näkee, vaan myös asenteissa. Asenne huumeita kohtaan on paljon kielteisempi metalli- kuin konemusapiireissä.