käytätkö huumeita galluppi

836 posts, 42 pages, 313,805 views

Android

Posts: 3,908

#741 • • Android

CM, 18.2.2006 11:24:
En usko, että tiedät sen enempää kuin minäkään, kummassa musagenressä vedetään enemmän tavaroita. Ero taitaa lähinnä syntyä siitä, mitä vedetään. Konemusaskenessä näkee myös tuon eron kahlaamalla vaikka house/tekno/kiksu/polkka bileet peräjälkeen läpi. Ja molemmista tyyleistä löytyy sekin harrastajaryhmä, joka ei ota mitään.



Ja minä uskon yli 10 vuoden kokemuksella metallipiireistä/keikoista jne että tiedän aika hyvin mistä puhun. Tottakai löytyy eroa myös vaikkapa tekno- ja polkkabileistä. Se ei kuitenkaan ollut se pointti. Minä en vain usko vaan olen 100% varma siitä että olen oikeassa tässä suhteessa. Jos kerran tuon eron näkee niin selvästi jos kahlaa house/tekno/kiksu/polkka bileet peräjälkeen läpi, niin miksei sitä eroa sitten näkisi jos vielä kahlaisi metallikeikat noiden jälkeen läpi? Kokeile huviksesi niin näet. Itse olen kaikissa noiden genren bileissä käynyt ja melkeinpä metallin jokaisen alagenren keikassa, ja kyllähän se ero on huomattava. Ei vain siinä mitä näkee, vaan myös asenteissa. Asenne huumeita kohtaan on paljon kielteisempi metalli- kuin konemusapiireissä.
Avernian

Posts: 7,451

#742 • • Edited Avernian Kerettiläinen
Kyllä mullakin tuli viime Tuskan aikaan bussissa vastaan keikalla olleita ihmisiä jotka soittelivat kavereille siitä että olisko kellään mitään, että saisi jatkot aikaan. Tosin eihän ne välttämättä olleet "skenessä sisällä". *shrug*

Ei tietenkään mikä iso otanta, mutta ei niillä neljällä tyypillä ainakaan kovin kielteinen asenne minkäänlaiseen päihtymiseen tuntunut olevan.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

CM

Posts: 1,507

#743 • • CM

Android, 18.2.2006 11:32:
---
Ja minä uskon yli 10 vuoden kokemuksella metallipiireistä/keikoista jne että tiedän aika hyvin mistä puhun. Tottakai löytyy eroa myös vaikkapa tekno- ja polkkabileistä. Se ei kuitenkaan ollut se pointti. Minä en vain usko vaan olen 100% varma siitä että olen oikeassa tässä suhteessa. Jos kerran tuon eron näkee niin selvästi jos kahlaa house/tekno/kiksu/polkka bileet peräjälkeen läpi, niin miksei sitä eroa sitten näkisi jos vielä kahlaisi metallikeikat noiden jälkeen läpi? Kokeile huviksesi niin näet. Itse olen kaikissa noiden genren bileissä käynyt ja melkeinpä metallin jokaisen alagenren keikassa, ja kyllähän se ero on huomattava. Ei vain siinä mitä näkee, vaan myös asenteissa. Asenne huumeita kohtaan on paljon kielteisempi metalli- kuin konemusapiireissä.



Onhan se tietysti niin, että jos porukka on tarpeeks sekasin ilman huumeitakin, miks niitä enää turhaan vetämään ;D

No, en tässä sen enempää ala väittelemään asioista, koska ei ole itselläkään heittää mitään konkreettista esimerkkiä asiasta. Mutta jos et itse käytä edes viinaa, mistä edes tiedät mitä porukka vetää? Överikuosaajat erottaa tietysti ensimmäisenä, mut veikkaan, että järkeviä viihdekäyttäjiä et välttämättä erota normi viinanjuontisakista.
Avatar
#744 • • astaroth Guest

rinde, 17.2.2006 11:47:
sydän EI flippaa EIKÄ suu vaahtoo, sopivasti sopivasti*jiihaa*


JIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

pikatchu.gif
*poks*
Everes

Posts: 184

#745 • • Edited Everes

astaroth, 18.2.2006 11:42:
---
JIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!



hiähhäh! *iloinen*

--
living in irresponsible selibacy

Android

Posts: 3,908

#746 • • Android

CM, 18.2.2006 11:39:
No, en tässä sen enempää ala väittelemään asioista, koska ei ole itselläkään heittää mitään konkreettista esimerkkiä asiasta. Mutta jos et itse käytä edes viinaa, mistä edes tiedät mitä porukka vetää? Överikuosaajat erottaa tietysti ensimmäisenä, mut veikkaan, että järkeviä viihdekäyttäjiä et välttämättä erota normi viinanjuontisakista.



Siis olenhan minä vuosien varrella ollut sekä kännissä että sekaisin lukuisista muistakin aineista (mistä en ole ylpeä). Ja aika paljon olen ehtinyt perehtyä eri aineisiin vuosien varrella. Eli kokemusta löytyy. Tänä päivänä olen täysin päihteetön, mutta niin ei aina ole ollut.

Mutta joo, tämä keskustelu menee nyt muutenkin aika offtopicikiksi, joten ehkä paras että jätetään se sikseen =)
Jago

Posts: 4,039

#747 • • Jago un-trained monkee

astaroth, 18.2.2006 11:42:

---

JIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

*poks*


krääh, mikä anime.*hihu*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

scibi

Posts: 9

#748 • • Edited scibi
Joskus vaa iha pikkuse *pepsodent*
-P

Posts: 4,972

#749 • • -P

DJ TESTO, 17.2.2006 13:11:



Haha sä et ookkaa hengannu sodomotorin kaa =D=DDDDDDDDDDDDDDDdddddddd mut siis hevijengii on niin paljo enemmä... mut kyl tuolt kuule löytyy sellasii sankareit åkso et... haha!



haha, sodis kuuluu niihin jäbiin jotka ovat hajalla ties mistä päihteestä, ja siitä ovat kyllä androidin mainitsemat nipsut ja lakat kaukana :D

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Jago

Posts: 4,039

#750 • • Jago un-trained monkee
tuon äänestyksen prosentit on aika karut jo enemmän käyttää kun ei oo koskana testannutkaan, mutta se johtunee siitä että tää on päihdekeskusteluissa jossa ei varmaan hirveen montaa tyyppii liiku jotka ei joko joisi tai käyttäisi..

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

sts

Posts: 7,969

#755 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

Individual, 3.5.2006 14:00:
Iha vitust koko ajan!1111



Kai sä rännäät nipsut? oon kuullu et rännäämäl saa parhaat kiksit esim rotanmyrkyst.
harhainen

Posts: 243

#758 • • harhainen yodlaiuuuuuu
*jeesus*HERNEITÄ HIHAAN&TAKSILLA VIROON*jeesus*
...................................UGH........................................
Viltsu

Posts: 2,010

#759 • • Viltsu noname

rinde, 14.12.2005 17:18:
piria, piria, piria*kuolaa* nameja harvoin... mutta vain viikonloppusin, pitaa pistaa raja johonkin. On kuitenkin noita kavereita jotka on "tayspaivasia narkkareita", yksi hyvin laheinenkin..*nyyh*



..huoh.. tervemenoa.

# Avoid high doses and frequent use. Over the last 15 years, many studies have shown that the higher the dose and more frequent the use, the worse the long term after-effects may be.

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Kimbou

Posts: 608

#760 • • Kimbou
joo,piriä,piriä piiiriiääää, mutta vain viikonloppuisin....hmmm.....eli noin kolmasosan kaikesta ajastani...VAIN...:D

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.