käytätkö huumeita galluppi

836 posts, 42 pages, 314,648 views

Avernian

Posts: 7,451

#721 • • Avernian Kerettiläinen

salaisinko?, 17.2.2006 12:02:
---
Avernian, 17.2.2006 11:59:

Oliko se muka ylllätys näissä piireissä?

---

No tuota, gootti/metalli piireissä liikuskellaan samoissa mitoissa, ettei sinänsä "klubiskene" ole ainoa.



Ei toki. Korjataan. Näissäkään piireissä. xD

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Android

Posts: 3,908

#722 • • Android

salaisinko?, 17.2.2006 12:02:
---
Avernian, 17.2.2006 11:59:


Oliko se muka ylllätys näissä piireissä?

---


No tuota, gootti/metalli piireissä liikuskellaan samoissa mitoissa, ettei sinänsä "klubiskene" ole ainoa.



Ja minä väitän että metallipiireihin tuo ei todellakaan päde.
-P

Posts: 4,972

#724 • • Edited -P

Android, 17.2.2006 12:04:


Ja minä väitän että metallipiireihin tuo ei todellakaan päde.



tuosta nyt voidaan olla montaa mieltä :)


edit: harmi ettei ole mitään statistiikkaa mitä esittää tuosta. oliskin rules kun sellaisia olis, niin saisi hieman faktaa esitettyä, lähinnä empiristisiin havaintoihin perustuu siis väittämä. (ja sitä empiriaa on kyllä sen verran että voi myös perustaa siihen, sekä kotimaisella että ulkomaisella tasolla)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Android

Posts: 3,908

#725 • • Edited Android

salaisinko?, 17.2.2006 12:07:
---
Android, 17.2.2006 12:04:


Ja minä väitän että metallipiireihin tuo ei todellakaan päde.

---


tuosta nyt voidaan olla montaa mieltä :)


edit: harmi ettei ole mitään statistiikkaa mitä esittää tuosta. oliskin rules kun sellaisia olis, niin saisi hieman faktaa esitettyä, lähinnä empiristisiin havaintoihin perustuu siis väittämä. (ja sitä empiriaa on kyllä sen verran että voi myös perustaa siihen, sekä kotimaisella että ulkomaisella tasolla)



Ilmeisesti, koska sinä olet ensimmäinen jonka kuulen väitettävän näin. Käypä hyviksesi lukemassa vaikkapa http://www.imperiumi.fi :n tai http://www.blackmetal.fi :n huumetopiceja ja vertaa asenteita.

Itselläni on melkeinpä enemmän kokemusta metallipiireistä/keikoista (lähinnä BM/DM) kuin vastaavasti konemusiikista ja ero on kyllä todella huomattava kun näitä vertailee. Ihan kotimaisista kuin ulkomaisista tapahtumista on täälläkin kokemusta.

Ja gootit nyt on jengi erikseen.

Minusta on suoranainen pyhänhäväistys että vertaa jotain lakkanipsumeininkiä metallikulttuuriin.
-P

Posts: 4,972

#726 • • -P

Android, 17.2.2006 12:22:

-clips-



Tuossa kyllä saatat olla oikeassa, että metallipiireissä ei niinkään, mutta kaipa itseni eteen sitten osunut vaan epämielyttävä vähemmistö (BM/DM). Olisi tietty pitänyt ekassa postauksessani tarkentaa, että puhuin oikeastaan enemmän tuosta Goth meiningistä enempi, ja osittain BM.

Imperiumia lähinnä ja SFP:tä tuli luettua joskus 3v sitten vielä sitten ahkerasti, nykyään vaan jotain satunnaista lukemista.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Gilgamint.com

Posts: 2,258

#727 • • Edited Gilgamint.com Making questions

Android, 17.2.2006 12:22:
---
salaisinko?, 17.2.2006 12:07:
---
Android, 17.2.2006 12:04:


Ja minä väitän että metallipiireihin tuo ei todellakaan päde.

---


tuosta nyt voidaan olla montaa mieltä :)


edit: harmi ettei ole mitään statistiikkaa mitä esittää tuosta. oliskin rules kun sellaisia olis, niin saisi hieman faktaa esitettyä, lähinnä empiristisiin havaintoihin perustuu siis väittämä. (ja sitä empiriaa on kyllä sen verran että voi myös perustaa siihen, sekä kotimaisella että ulkomaisella tasolla)

---


Ilmeisesti, koska sinä olet ensimmäinen jonka kuulen väitettävän näin. Käypä hyviksesi lukemassa vaikkapa http://www.imperiumi.fi :n tai http://www.blackmetal.fi :n huumetopiceja ja vertaa asenteita.

Itselläni on melkeinpä enemmän kokemusta metallipiireistä/keikoista (lähinnä BM/DM) kuin vastaavasti konemusiikista ja ero on kyllä todella huomattava kun näitä vertailee. Ihan kotimaisista kuin ulkomaisista tapahtumista on täälläkin kokemusta.

Ja gootit nyt on jengi erikseen.

Minusta on suoranainen pyhänhäväistys että vertaa jotain lakkanipsumeininkiä metallikulttuuriin.



Haha sä et ookkaa hengannu sodomotorin kaa =D=DDDDDDDDDDDDDDDdddddddd mut siis hevijengii on niin paljo enemmä... mut kyl tuolt kuule löytyy sellasii sankareit åkso et... haha!
Android

Posts: 3,908

#728 • • Edited Android

, [url=http://---]17.2.2006 13:22[/url]:
---
Android,
Minusta on suoranainen pyhänhäväistys että vertaa jotain lakkanipsumeininkiä metallikulttuuriin.

---
Noh, kuuleehan sen jo musiikista ettei metallipiirit ymmärrä hyvän päälle ,) Kyl se viina on paljon pahempi päihde ja tekee ihmisistä paljon pahempia idiootteja.



Olen itse täysin päihteetön joten ei ole minun intresseissä ruveta puolustamaan alkoholia. Pitemällä aikatähtäimellä näen kuitenkin että viina ei ole yhtä paha päihde kuin kumpikaan noista, ja lakkapäitä idioottimaisempiin ihmisiin en vielä ole törmännyt. Ja metallikeikoilla nyt vaan on parempi meininki kuin missään bileissä ikinä =)

Ei se toki sitä muuta mihinkään, että alkoholikin tekee monista idiootteja. Ja totta helvetissä minua ärsyttää känniset örisijät ja rähisijät, en ollenkaan kiellä sitä.
CM

Posts: 1,507

#729 • • Edited CM

Android,
Minusta on suoranainen pyhänhäväistys että vertaa jotain lakkanipsumeininkiä metallikulttuuriin.



Missähän metallipiireissä oot pyöriny. Mist tollasii löytää? muahahhaha (sori jurrireply)

Android,
Olen itse täysin päihteetön joten



Selittänee, koska silloin et vain huomaa mitä selkäsi takana tapahtuu :)
Android

Posts: 3,908

#730 • • Edited Android

CM, 17.2.2006 20:26:
Missähän metallipiireissä oot pyöriny. Mist tollasii löytää? muahahhaha (sori jurrireply)



Black/Death Metal, jos se auttaa ymmärtämään =)


Selittänee, koska silloin et vain huomaa mitä selkäsi takana tapahtuu :)



Niin, enhän minä huumeita ja alkoholia elämässäni ole ehtinyt käyttää...*justjoo*
iam

Posts: 3,085

#731 • • Edited iam Studying Inner Paths to Outer Space

Noh, kuuleehan sen jo musiikista ettei metallipiirit ymmärrä hyvän päälle ,)


*lmao**nauru**aplodit*
Android

Posts: 3,908

#733 • • Edited Android

sxx, 17.2.2006 20:42:
---
[url=http://---][/url], [url=http://---]17.2.2006 13:22[/url]:
Noh, kuuleehan sen jo musiikista ettei metallipiirit ymmärrä hyvän päälle ,)
---

*lmao**nauru**aplodit*



Ja tässähän nähdään ihan konkreettisesti kiksukansan edustamaa, ehm, "suvaitsevaisuutta" *nauru*
Android

Posts: 3,908

#734 • • Edited Android

CM, 17.2.2006 20:44:
---
Android, 17.2.2006 20:41:
---

Black/Death Metal, jos se auttaa ymmärtämään =)

---


Ei auta :D



No mitä mun pitää tehdä? Kävellä ylösalaisin tai kävellä vetten päällä? Vai olisiko kyse siitä että ettet edes halua saati yritä ymmärtää?

Edit: Ja ihan mielenkiinnosta on pakko kysyä, että sun käsitys BM/DM-kulttuurista perustuu mihin?
iam

Posts: 3,085

#735 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space

Android, 17.2.2006 20:44:
Ja tässähän nähdään ihan konkreettisesti kiksukansan edustamaa, ehm, "suvaitsevaisuutta" *nauru*


Mitä, onks kiksukansa joskus ollut suvaitsevaista? *hymy*
Android

Posts: 3,908

#736 • • Android

sxx, 17.2.2006 20:50:
---
Android, 17.2.2006 20:44:
Ja tässähän nähdään ihan konkreettisesti kiksukansan edustamaa, ehm, "suvaitsevaisuutta" *nauru*
---

Mitä, onks kiksukansa joskus ollut suvaitsevaista? *hymy*



Näin mulle on kerrottu.
wetware

Posts: 244

#737 • • Edited wetware wenator

pHaze, 17.2.2006 13:22:
---
Android,
Minusta on suoranainen pyhänhäväistys että vertaa jotain lakkanipsumeininkiä metallikulttuuriin.

---
Noh, kuuleehan sen jo musiikista ettei metallipiirit ymmärrä hyvän päälle ,) Kyl se viina on paljon pahempi päihde ja tekee ihmisistä paljon pahempia idiootteja.




hyvä trance on hyvää transea. suurin osa kiksua ei ole hyvää transea.
polkkaakin on hyvää, vaan luokaton osa on aivan täyttä paskaa
on myös aivan vitun loistavaa metallia. mutta sen etsimiseksi tarvitsee kilometrien kokoisen teleskoopin :)
CM

Posts: 1,507

#738 • • CM

Android, 17.2.2006 20:45:
---

Edit: Ja ihan mielenkiinnosta on pakko kysyä, että sun käsitys BM/DM-kulttuurista perustuu mihin?



Yleensä perustan kaiken siihen, mitä oon nähny ja mitä on kerrottu (ei mitään "kaverin kaiman mummo kertoi"-juttuja). Naurettavaa olla niin sinisilmäinen, että noissa metallipiireissä porukka ei vetäis mitään huumeita (sen enempää dissaamatta blackmetallia, se on vähintään yhtä yksinkertaista musaa kuin polkka, kuulostaa oudolta jos sitä joku pystyis kuuntelee selvinpäin, haha sori, turha krapulainen dissauskommentti ei kannata ottaa tosissaan :). Oot vaan valinnut ne selvät yksilöt kavereikses. Ja ehkä ite oon vaan nähny sen mustan puolen koko genrestä.
Android

Posts: 3,908

#739 • • Edited Android

CM, 18.2.2006 11:04:
Oot vaan valinnut ne selvät yksilöt kavereikses. Ja ehkä ite oon vaan nähny sen mustan puolen koko genrestä.



En mä missään ole väittänyt, että BM-piireissä ei huumeita kukaan käytä, vaan että niitä yleensä ottaen metallipiireissä käytetään huomattavasti vähemmän huumeita kuin konemusapiireissä.

Ja mitä huumeisiin tulee, olen kyllä kaikkea muuta kuin naiivi ja sinisilmäinen, eikä todellaakaan ole tarvetta kaunistella asioita suuntaan tai toiseen.
CM

Posts: 1,507

#740 • • CM

Android, 18.2.2006 11:07:
---

En mä missään ole väittänyt, että BM-piireissä ei huumeita kukaan käytä, vaan että niitä yleensä ottaen metallipiireissä käytetään huomattavasti vähemmän huumeita kuin konemusapiireissä.



En usko, että tiedät sen enempää kuin minäkään, kummassa musagenressä vedetään enemmän tavaroita. Ero taitaa lähinnä syntyä siitä, mitä vedetään. Konemusaskenessä näkee myös tuon eron kahlaamalla vaikka house/tekno/kiksu/polkka bileet peräjälkeen läpi. Ja molemmista tyyleistä löytyy sekin harrastajaryhmä, joka ei ota mitään.