836 posts, 42 pages, 324,340 views
Ajatelkaa se ku pikku pena menee kiskalle ja sanoo myyjälle ett "pari grammaa koksuu, kiitos" nii kyl vois vähä ruveta hymyilyttää...
kuilu:Mitä mieltä olisit, jos alkoholikin kiellettäisiin, kuten aiemminkin kieltolain aikaan? Joisitko? Alkaisitko hysteerisesti dissaamaan etanolia sinänsä?
Piriähän käytetään ainakin USAFin pommituslennoilla ja pervitiinin voimalla se Koivistoki hiihteli kaukopartioita ja pisti ryssiä lihoiksi.
- jokohymiötai -
joo wadeva mitä te sanotte mun jutuist, te ette tunne mua jote, älkää tuomitseko mua!!!
kuilu:Miksi juot joskus niin paljon? Sehän on vaarallista elimistölle ja aiheuttaa suuria kustannuksia yhteiskunnalle ja saa lehdet taas kirjoittamaan huonosti käyttäytyvistä humalaisista nuorista??? Oletko koskaan sammunut bileisiin?
Mitä taas tulee huumeisiin ja nuoriin nii vastustan todella jyrkästi alaikäisten huumekokeiluja, koska yleensä se kaiffari
keneltä ne doupit haetaan ei VARMASTI ole kiinnostunut mitä paskaa se niille syöttää ja pennut hyväuskoisina tietenkin ostavat myrkyt... Ja yleensä viel sikahintaan*uuh*